Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
57
Ei ollu tarpeeksi halpaa :)

Itse laitoin 4kpl 4tb https://www.karkkainen.com/verkkoka...desktop-ulkoinen-usb-3-0-kiintolevyasema#spca
Jos kokeilis mahdollisesti nas käyttöön (mikä ei päällä kuin joskus)

Pitää miettiä, voihan aina palauttaa jos mieli muuttuu.

(edit: visalla maksoin, muuten en olisi ostanu)
Pistin yhden tilaukseen, kiitokset. Kuullut joskus vähän huonoja tarinoita noista niin en enempää kehdanut vähiä rahojani uhrata. Toiminee varmuuskopiointihommissa kuitenkin varmaan ihan hyvin.

Lähetetty minun SM-G955F laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
220
Ei anna edes laittaa tota 8700K ostoskärryyn vaikka saldo on yli 20kpl "The product "334690501" cannot be ordered"
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 056
En myöskään keksinyt mitään tilattavaa, vastikään olin päivittänyt koneen. Halpa ja iso SSD aina kelpaisi, mutta niissä ei ollut niin hyviä tarjouksia. Mielenkiinnolla odotan miten Kärkkäinen selvittää tilanteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Tainneet herätä Kärkkäisellä tuohon hinta ongelmaan. Lähes jokaisen tuotteen kohdalla lukee, että tuote loppunut. Tuntia aikaisemmin lähes kaikkea oli yli 20 kpl verkkokaupassa.

E: Tuotesivu ei aukea, mutta kuvan kohdalla voi painaa lisää ostoskoriin. :eek:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 081
Jos muuten vain tarvitsee ulkoista kovoa läppäriin, tuo ihan ok hinta ja saa liikkeistäkin.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/seagate-expansion-portable-1tb-hdd-ulkoinen-kiintolevy#spca


edit: Näköjään löivät tuotteita kiinni. Olisin lisänny että toki 2tb 64€ xbox kiintolevy tilattuna on halvin.

https://www.karkkainen.com/verkkoka...one-game-pass-edition-2tb-ulkoinen-kiintolevy


Pistin yhden tilaukseen, kiitokset. Kuullut joskus vähän huonoja tarinoita noista niin en enempää kehdanut vähiä rahojani uhrata. Toiminee varmuuskopiointihommissa kuitenkin varmaan ihan hyvin.

Lähetetty minun SM-G955F laitteesta Tapatalkilla
itse taas katsoin ettei tuo muista mitenkää eroa. Tuo lose connection tulee ainakin silloin jos laittaa alitehoisen virtalähteen kiinni, toki kaikissa ulkoisissa murtuu virtalähteen johto helposti ja aiheuttaa pätkimisen.
Käyttäjiä on niin monenlaisia. Ihmiset voi saada puhelimenki rikki kuukaudessa ja toisille se kestää koko puhelimen käyttöiän.


Amazon.co.uk:Customer reviews: Seagate Expansion 4 TB USB 3.0 Desktop 3.5 inch External Hard Drive for PC and Xbox One - Black
 
Viimeksi muokattu:

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Toivon vaan että kärkkäinen toimittaa kuitenkin :D Luottokortilla kyllä laitoin tilauksen. Toisaalta en usko että tämä mikään konkurssimyynti kun kaikkien tuotteiden hinta oli markkinahinta - ALV aikalailla eli jossain on ollut väärässä ruudussa täppä tyyliin "hinta sis. ALV"
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 377
Tuli itsekkin kokeiltua kepillä jäätä ja laitettua 1070ti tilaukseen 460€ hintaan luottokortilla. Katsotaan tuleeko sieltä mitään. :)
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 006
Toivon vaan että kärkkäinen toimittaa kuitenkin :D Luottokortilla kyllä laitoin tilauksen. Toisaalta en usko että tämä mikään konkurssimyynti kun kaikkien tuotteiden hinta oli markkinahinta - ALV aikalailla eli jossain on ollut väärässä ruudussa täppä tyyliin "hinta sis. ALV"
Corsair hx1000i poweri oli hinta.fihin nähden vielä selvästi halvempi vaikka olisi lisännyt alvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 292
Eikös täältä kannata nimenomaan siksi tilata, jos hintavirheen takia myyvät tappiolla tai joutuvat käyttämään työtunteja tilauksien perumiseen. ;)
Juuri ehkä sen takia lopulta tilasinkin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
676
No voi hitto kun olin myöhässä. Olisi voinut itsekkin kokeilla kepillä jäätä ja tilata kärkkäiseltä vähän hintavirhe atk:ta. Ilmoitelkaa te jotka kerkesitte tilata että lähtikö tavarat matkaan :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
No voi hitto kun olin myöhässä. Olisi voinut itsekkin kokeilla kepillä jäätä ja tilata kärkkäiseltä vähän hintavirhe atk:ta. Ilmoitelkaa te jotka kerkesitte tilata että lähtikö tavarat matkaan :)
Kyllä tuo itsellä antaa ainakin laittaa Asuksen Gtx 1070Ti:n 463€ hinnalla ostoskoriin. Tuote pitää lisätä painamalla kuvan alla olevaa lisää ostoskoriin painiketta. Mikäli tuotesivun avaa, niin herjaa tuotteen loppumisella. Joissain tuotteissa hinta on ostoskorissa kalliimpi.

Jotkut tuotteet ovat sitten oikeasti loppu ja niiden lisääminen ei onnistu.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Onko kuluttajaviranomainen linjannut mitään siitä mitä voidaan pitää selvänä hintavirheenä? Toi nyt ei ollut kuitenkaan mikään 90 tai edes 50% alennus mitä yleensä esimerkeissä käytetään. Olihan ne toki selvästi markkinahintaa alempana.
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
20
Onko kuluttajaviranomainen linjannut mitään siitä mitä voidaan pitää selvänä hintavirheenä? Toi nyt ei ollut kuitenkaan mikään 90 tai edes 50% alennus mitä yleensä esimerkeissä käytetään. Olihan ne toki selvästi markkinahintaa alempana.
Kuten sanoit, selkeästi markkinahintaa alempihan on se määrite hintavirheelle. Kai tuo neljäsosa hinnasta jo tulkataan siihen kategoriaan.
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
51
Joo, mää tällasen tarjouksen tilasin @Komplett.fi'ltä perjantaina, ja nyt se näköjään tuli :D

Tuote: AOC 31,5" LED FreeSync Q3279VWF
Hinta: 169,00 € + Postit 7,90€
Kauppa: Komplett.fi
Linkki: https://www.komplett.fi/product/957136
:tup:Sehän oli nopeaa, Cdon aloitti viime maanantaina tilatun pesurin keräilyn jo perjantaina ja vieläkään ei ole tietoa millon voisi itse toimitus alkaa:shifty:

:sori:Toivon etten olis tilannu tätä näyttöä sillon 199e hintaan benq xl2411:n kaveriksi. Syy ei ole hinta vaan se että Benq on jäänyt käytännössä turhaksi, vaikka pääpaino onkin mm. Fps-pelailussa ja tässä on hiukan isompi viive ja vain 75 hz. Kuvan terävyys ja värintoisto on vaan niin eri maailmasta ettei ollut muuta mahdollisuutta kun laittaa Benq pivottiin kakkosnäytöksi. Tästä laadukkuushyppäyksestä jäi nälkä ja nyt sitä tulee katseltua vähän väliä oisko halpaa isoa ips/pls/va, kaarevaa, HDR, G-sync näyttöä jossain:greedy::beye:
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Kuten sanoit, selkeästi markkinahintaa alempihan on se määrite hintavirheelle. Kai tuo neljäsosa hinnasta jo tulkataan siihen kategoriaan.
Jep voisin silti yrittää kuluttajariitalautakuntaa jos venkoilevat. En tosin rupea tänne kitisemään jos ei mene läpi :D
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
51
kkk voisi olla myös k-supermarket. mua ei vittuakaan kiinosta hänen kasvatuksensa.
Mutta saako sieltä laskulla vai vedetäänkö tyhmiltä viimeiset rahat :tdown:

Nyt jatkan hiljaa seuraamista, anteeksi ja kiitos
Minulle ainakin sai laskulla Meshify C TG ja Foam lance (johon saa kaupanpäälle sen paremman muotoisen pullon) ja vaahtoaine:tup:
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
:sori:Toivon etten olis tilannu tätä näyttöä sillon 199e hintaan benq xl2411:n kaveriksi. Syy ei ole hinta vaan se että Benq on jäänyt käytännössä turhaksi, vaikka pääpaino onkin mm. Fps-pelailussa ja tässä on hiukan isompi viive ja vain 75 hz. Kuvan terävyys ja värintoisto on vaan niin eri maailmasta ettei ollut muuta mahdollisuutta kun laittaa Benq pivottiin kakkosnäytöksi. Tästä laadukkuushyppäyksestä jäi nälkä ja nyt sitä tulee katseltua vähän väliä oisko halpaa isoa ips/pls/va, kaarevaa, HDR, G-sync näyttöä jossain:greedy::beye:
Itsellä oli gtx1070 ja 35" uwqhd 100hz näyttö. Möin pois kun hommattiin koiranpentu ja oli vähemmän aikaa pelailla ja päivitin niillä rahoilla olohuoneen laitteistoa. Nyt tekee kuitenkin puuceella pubgia pelailla. Viime viikolla lähti ostoon 2700x ryzeni. Kärkkäiseltä lähti juuri tilaukseen gtx 1070ti niin prossulla ois hyvä kaveri. Sitten pitäisi saada parempi näyttö vanhan 22" fullhd dellin tilalle, koska mitä järkeä on pelata fullhd 60fps gtx 1070ti? Jos kärkkäinen toimittaa tuon näyttiksen niin lähtee myös tuo AOCin näyttö tilaukseen. Vittu tätä touhua, ei tässä oo mitään järkeä :facepalm:
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
Dödiiii..... Kärkkäiseltä lähes kaikki o jo loppunu
nyt ei mit muut ku kunnon anttilat! :D
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Nyt tuli ensimmäisestä tilauksesta toimitusvahvistus Kärkkäiseltä. Vielä 3 kpl tilauksia vetämässä :nb:
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Itellä tuli heti aamulla tilausvahvistus muisti kitistä. Otin laskulla varmuudeksi
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
Nyt tuli ensimmäisestä tilauksesta toimitusvahvistus Kärkkäiseltä. Vielä 3 kpl tilauksia vetämässä :nb:
Kyllä ne vaivistukset tulee... Kun tulikin Anttilasta aikanaan, mut valitettavasti ain vahvistukset ei tavaraa.... Yleensä robotti hoittaa tämän vahvist homman täydellisesti :)

Edit: omasta- seurantalinkki -> Ei hakutuloksia
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Kyllä ne vaivistukset tulee... Kun tulikin Anttilasta aikanaan, mut valitettavasti ain vahvistukset ei tavaraa.... Yleensä robotti hoittaa tämän vahvist homman täydellisesti :)

Edit: omasta- seurantalinkki -> Ei hakutuloksia
Kyllä mulla postin seurantakoodikin pelittää.
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Tilausvahvistus tulee heti kun tekee tilauksen. Toimitusvahvistus sitten kun ovat käsitelleet tilauksen.
Tulee kirjeenä niin ei saa edes seurantakoodia. Laskulla voi myös kestää pidempään kun se laskutusfirma tsekkaa tiedot ensin ja sitten vasta tilaus lähtee.

Voi olla Svealla vähän ruuhkaa tänään kun porukka tilannut atk:ta:D
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Tulee kirjeenä niin ei saa edes seurantakoodia. Laskulla voi myös kestää pidempään kun se laskutusfirma tsekkaa tiedot ensin ja sitten vasta tilaus lähtee.

Voi olla Svealla vähän ruuhkaa tänään kun porukka tilannut atk:ta:D
Eiköhän ne tiedot tsekata ennen tilauksen viemistä loppuun :think:
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Eiköhän ne tiedot tsekata ennen tilauksen viemistä loppuun :think:
Näinhän se menee luonnollisesti.

E: tai siis se lähtee tuon jälkeen vielä erikseen käsiteltäväksi sille laskutufirmalle vaikka itse tilaus hyväksytään. Ainakin näin meni aikanaan kun laskulla ennakkotilasin 980Ti josta tuli sitten ihan soitto kun oli niin kallis että olenhan varmasti itse tilannut. Tilaus meni kyllä sisään mutta tarkistavat vielä siellä laskuttajalla sen jälkeen.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Näinhän se menee luonnollisesti.

E: tai siis se lähtee tuon jälkeen vielä erikseen käsiteltäväksi sille laskutufirmalle vaikka itse tilaus hyväksytään. Ainakin näin meni aikanaan kun laskulla ennakkotilasin 980Ti josta tuli sitten ihan soitto kun oli niin kallis että olenhan varmasti itse tilannut. Tilaus meni kyllä sisään mutta tarkistavat vielä siellä laskuttajalla sen jälkeen.
Ahaa, en itse ole tämmöiseen törmännyt aiemmin. Olisiko se tuon nimenomaisen laskuttajan (Svean) käytäntö vai onko yleisempikin?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Niin ne siis toimittaa erikseen samassa tilauksessa tilattua kamaa?
Ei kun tilasin kaikki erikseen. Olin yövuorossa töissä ja tuli siinä yön tunteina pähkäiltyä kaikkea, niin tuli monta tilausta... Olishan siinä postit säästänyt...
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Ahaa, en itse ole tämmöiseen törmännyt aiemmin. Olisiko se tuon nimenomaisen laskuttajan (Svean) käytäntö vai onko yleisempikin?
Aika moni noista toimijoista on saman omistajan eri nimellä toimivia rahoituspalveluita.

Qliro ja Klarna soittaneet jos lähempänä tonnia ottaa laskulla. Eli saattanut mennä parikin päivää tilauksesta kun tullut soitto että "hei haluaisimme vain tarkistaa että olette tehneet kalliin tilauksen, antaisitteko toimitusosoitteen ja kertoisitteko nimenne", heti tuon puhelun jälkeen paketti lähtenyt matkaan.

Itse aina nykyään laskulla case Anttilan jälkeen.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 377
Onko luottokortilla maksaminen yhtä turvallista kuin laskulla? Hieman offtopiccia mutta kuitenkin liittyy aiheeseet vahvasti kun kerran puhutaan hyvistä tarjouksista. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
Sanokaa nyt ettei tuolla ollut mitään hyvää B-die ramia Ryzenille. Iskee ketutus jos ei päässyt itse nappaamaan moista. Bongasin ainakin jotain 3200Mhz 32GB ramia 250e mutta se ei ainakaan ollut (ja oli tietty loppukin jo). On kyllä kaiken kaikkiaan erikoinen ja alennuksetkin sen verran pienet, että ei voi hintavirheeseenkään välttämättä vedota (ainakaan KKV:n mielestä, paitsi tietty jos voi vedota johonkin laajempaan järjestelmävirheeseen).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Sanokaa nyt ettei tuolla ollut mitään hyvää B-die ramia Ryzenille. Iskee ketutus jos ei päässyt itse nappaamaan moista. Bongasin ainakin jotain 3200Mhz 32GB ramia 250e mutta se ei ainakaan ollut (ja oli tietty loppukin jo). On kyllä kaiken kaikkiaan erikoinen ja alennuksetkin sen verran pienet, että ei voi hintavirheeseenkään välttämättä vedota (ainakaan KKV:n mielestä).
Kyllä siellä taisi olla ainakin 16gb johonkin ~190€, mutta nopeasti ne hävisivät :sori:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Sanokaa nyt ettei tuolla ollut mitään hyvää B-die ramia Ryzenille. Iskee ketutus jos ei päässyt itse nappaamaan moista. Bongasin ainakin jotain 3200Mhz 32GB ramia 250e mutta se ei ainakaan ollut (ja oli tietty loppukin jo). On kyllä kaiken kaikkiaan erikoinen ja alennuksetkin sen verran pienet, että ei voi hintavirheeseenkään välttämättä vedota (ainakaan KKV:n mielestä).
Itse tilasin 2 x 16GB 3000MHz cl15 Corsairin RGB:t, jotka oli Primen X470 QVL listalla merkattu Samsungin valmistamiksi ja toinen tilaamani setti oli 2x8GB 3600MHz cl18 valmistajasta ei tietoa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
No voihan. Ilmeisesti olivat jotain korkeampi CL-arvoisia B-dietä kun ei tullut bongattua? En ole niin perehtynyt niin koitin etsiä CL:n mukaan. Jotkut Ryzen 2700X:lle hyvät RAMit ja tuo ITX-lankku olisivat kyllä kelvanneet. Hitto kun ei kerennyt illasta/yöstä/aamusta kunnolla tutkimaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 708
Viestejä
4 222 617
Jäsenet
71 100
Uusin jäsen
tekniikan-mies

Hinta.fi

Ylös Bottom