Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Huawein tuntien olisin skeptinen niin kauan kunnes tuo tulee. Osto kannattaa tehdä sillä tiedoilla, että laitteessa on Android 7 ja jos se siitä päivittyy niin se on vain plussaa. Rautahan tuossa on 200€ laitteeksi hyvää mutta softassa ollaan jo nyt muita jäljessä ja tilanne ei ole radikaalisti parantumassa.
 

namke

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
446
Tuote: VEGAS Pro 14 Edit
Hinta: 16,18€
Kauppa: humblebundle.com
Voimassa: 26.04.2018
Linkki: Humble Software REBundle: VEGAS Pro: Discover Creative Freedom (pay what you want and help charity)
Muuta: Saatavilla taas Vegasia videonmuokkaukseen halvalla, Magixia ja jotain musiikkisoftia tulee samalla
Mikä idea tässä on että myydään 550$, 20$ hintaan? Onko siis luotettavaa ostaa täältä? Ikinä en ole kyseisestä paikasta mitään ostanut, niin sen takia kysyn.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
848
Mikä idea tässä on että myydään 550$, 20$ hintaan? Onko siis luotettavaa ostaa täältä? Ikinä en ole kyseisestä paikasta mitään ostanut, niin sen takia kysyn.
Julkisuus- ja hyväntekeväisyystemppuja. On luotettava ja laillinen kaikin puolin.
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
706
Mikä idea tässä on että myydään 550$, 20$ hintaan? Onko siis luotettavaa ostaa täältä? Ikinä en ole kyseisestä paikasta mitään ostanut, niin sen takia kysyn.
Myöskin kyseessä on vanha versio VEGASista, mutta toki täysin toimiva on tuokin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
216
Onko kellään kokemusta www.jport.fi verkkokaupasta. Sielä näyttää olevan edullisia, jopa epäilyttävän edullisia, hintoja ja netistä ei löydy mitään keskustelua. Lisäksi en löydä minkäänlaisia yhteystietoja sivuilta...
Paypalilla maksaessa pitäisi olla suhteellisen turvallista (kunhan maksutapa ei ole joku "paypal friends"). Yleensä kannattaa pitää kyllä nyrkkisääntönä sitä että ei tilaa kaupoista jotka eivät julkaise omia yhteystietojaan sivuilla ollenkaan... Itse arvelen että kyse on usein tälläisissä tapauksissa jostain veronkierrosta, varastetun tavaran myymisestä tai vastaavasta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
578
Omistajapäivät Osuuskauppa Arinalla (Pohjois-Suomi, Oulun alue)

Kauppa
: Prisma
Tuote: -15% mm. vaatteet, käyttötavara, pienet kodinkoneet, rakentaminen, viihde
-5% mm. televisiot, kännykät, pelikonsolit, isot kodinkoneet
Voimassa: 12.04. - 15.04.2018
Linkki: Arinan Omistajapäivät - Arina.fi
Tuossa ainakin urheilukellojen -15% on aika hyvä. Polar M430 lähti reilulla 150 e, ja täysien bonusten kanssa hinta jää 144 euroon.

Myös PC-tuotteista saattaa löytää hyviä hintoja; taannoin ostin Skyrimin julkaisupäivänä 33 eurolla samaisilta omistajapäiviltä.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
69
Mikä idea tässä on että myydään 550$, 20$ hintaan? Onko siis luotettavaa ostaa täältä? Ikinä en ole kyseisestä paikasta mitään ostanut, niin sen takia kysyn.


Ota huomioon myös se että tuo on Vegas Pro Edit, joka on halvempi versio Vegas Pro:sta. Erot löytyy täältä:
VEGAS Pro software in comparison to the VEGAS Pro family

Tuli itsellä tartuttua tarjoukseen. Tuo bundlessa oleva Photo Story Deluxekin vaikutti ihan asialliselta pikaisesti testattuna.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
343
Mikä idea tässä on että myydään 550$, 20$ hintaan? Onko siis luotettavaa ostaa täältä? Ikinä en ole kyseisestä paikasta mitään ostanut, niin sen takia kysyn.
Ja sellainen pointti vielä, että se 20$ on minimi. Voihan sitä halutessaan maksaa vaikka 100$ tai 550$. Suurin osa maksaa sen minimin, mutta osa maksaa reilusti enemmänkin. Tällä hetkellä näköjään 3 henkilöä on maksanut tuosta Bundlesta 100+$.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
788
Yrittikö kukaan OHO pyöriä? Muistin vasta 9:10...
 

waotus

Raudanhamstraaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
408
Frendi pyys mua kokeilemaan ostaa sille fillaria, kun on itse reissussa. Nyt on fillari menossa sen suuntaan, eli yksi bingo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 911
Tuote: Parkside Kulmahiomakone
Hinta: 28,99€
Kauppa: Lidl
Voimassa: Niin kauan kuin tavaraa riittää, ilmeisesti
Linkki: Parkside® Kulmahiomakone - Lidl Suomi

Pätevä rälläkkä todella hyvään hintaa, reilusti parempi kuin vanha Boschi joka löytyy tallin nurkilta nyt vähän huonompiin hommiin.
Muuten ihan hyvä laite mutta muotoilusta johtuen vaatii kaksi kättä käyttöön,125mm konetta pitäisi pystyä käyttämään yhdellä kädellä esim. hioma hommissa.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 645
Noi Parkside laitteet on ollu kyllä ihan kelpoja, jos sattuu tarvetta löytymään.. Mulla on parin kympin poravasa mikä pesee
helposti satkun merkkikoneet.

Nyt kun on renkaidenvaihtokausi käynnissä niin bauhausista saa tollasen Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-120S | bauhaus.fi edullisemmin kuin mistään muualta, ihan pro vehje. Pari sekuntia ja pultti on kädessä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Noi Parkside laitteet on ollu kyllä ihan kelpoja, jos sattuu tarvetta löytymään.. Mulla on parin kympin poravasa mikä pesee
helposti satkun merkkikoneet.

Nyt kun on renkaidenvaihtokausi käynnissä niin bauhausista saa tollasen Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-120S | bauhaus.fi edullisemmin kuin mistään muualta, ihan pro vehje. Pari sekuntia ja pultti on kädessä.
Jos tuon sarjan kamoja tarvitsee, niin kannattaa varmaan ostaa mieluummin Ryobin akkuporakone akkujen kanssa ja tuo mutterinväännin erillisenä ilman akkuja ( Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-0 Runko | bauhaus.fi ).
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 024
Jos tuon sarjan kamoja tarvitsee, niin kannattaa varmaan ostaa mieluummin Ryobin akkuporakone akkujen kanssa ja tuo mutterinväännin erillisenä ilman akkuja ( Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-0 Runko | bauhaus.fi ).
Ja kannattaa etsiä googlesta missä milloinkin on halvin hinta juuri kyseiselle mallille (R18IW3-0). Juuri nyt vaikuttais olevan Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-0, 3-nopeutta, 18V, ei sis. akkua/laturia Postikuluista en tiedä. Myös rautaprismasta löytyy bauhausin hinnalla josta tulee luonnostaan alennusta keskittäjäetuna s-kortilla muutama prosentti ja tietenkään ei postikuluja jos maitokaupan yhteydessä siellä pyörähtää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 805
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Tuote: Hifiman HE-400i
Hinta: £59.99 + postikulut
Kauppa: Advanced MP3 Players
Voimassa: n. 13h vielä jäljellä
Linkki: Advanced MP3 Players HiFiMAN HE-400i Open Back Full-Size Planar Magnetic 93 db Sensitivity Headphones

Kunnon kuulokkeet hyvin kohtuulliseen hintaan.
Nyt on jo epäilyttävän halpaa mutta onhan tuolla PayPal. Postikulut on kyllä aika suolaiset mutta kokonaishinta jäisi vähän päälle satkuun.. Eli todella hyvä hinta silti, kun normihinta on yli 300€ mutten kyllä silti ymmärrä miten postitus voi olla noin kallista.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 614
Mutta onhan nuo pirun halvat normaaliin hintaan. Pitäisiköhän testata vaikka on outoftstock? Onko kenellekään näin nopsaa tietoa miten hyvät kuulokkeet.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Voisin väittää että parhaat kuulokkeet TUOHON hintaan ja pieksee kalliimpia.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 614
Itse kyllä oon tottunut suljettuihin niin voi olla että jää tällä kertaa kauppaan. Se on vaan kun iskee tämmösiä tarjouksia niin meinaa alkaa miettimättä tilaamaan :)
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
266
Itse kyllä oon tottunut suljettuihin niin voi olla että jää tällä kertaa kauppaan. Se on vaan kun iskee tämmösiä tarjouksia niin meinaa alkaa miettimättä tilaamaan :)
Onko sulla oikeasti tarvetta suljetuille, vai onko vaan tottumiskysymys? Nopeasti uuteen tottuu, ja itse en ainakaan enää suljettuihin koske ellei ole jotain tarvetta esim matkakuulokkeiksi.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
655
Löytyykös Imatra/Lappeenranta-seudulta ketään kimppatilaukseen postikuluja jakamaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 246
On se niiiiin kivaa, että varsinainen tarjous piti hakea edelliseltä sivulta, kun ihmiset nillittää postikuluista väärässä ketjussa.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 614
Onko sulla oikeasti tarvetta suljetuille, vai onko vaan tottumiskysymys? Nopeasti uuteen tottuu, ja itse en ainakaan enää suljettuihin koske ellei ole jotain tarvetta esim matkakuulokkeiksi.
No siis ihan pelaamiseen mutta mietityttää ettei kuulu läpi kavereille jos vieressä pelaisi jotain. Ja joo en nyt oikeestaan muuten kun kotona käyttäisi koska en osaa kuulokkeita pitää päässä julkisilla paikoilla vaan tykkään silloin käyttää nappikuulokkeita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
967
Pakkohan tuota tarjousta on testata, eikö Paypal kuitenkin ole aika turvallinen valinta maksaa että rahat saa takaisin jos olikin kusetus?
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 645
Ja kannattaa etsiä googlesta missä milloinkin on halvin hinta juuri kyseiselle mallille (R18IW3-0). Juuri nyt vaikuttais olevan Mutterinväännin Ryobi ONE+ R18IW3-0, 3-nopeutta, 18V, ei sis. akkua/laturia Postikuluista en tiedä. Myös rautaprismasta löytyy bauhausin hinnalla josta tulee luonnostaan alennusta keskittäjäetuna s-kortilla muutama prosentti ja tietenkään ei postikuluja jos maitokaupan yhteydessä siellä pyörähtää.
Näin kyllä tuon tarjouksen, mutta tuohon kun akun + laturin niin toi linkkaamani combo tulee kyllä halvimmaksi :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 271
Tarttumatta nyt yhtään itse tarjoukseen, niin itse kanssa pitkään vannoin suljettujen nimeen, kunnes hokasin että ne aiheuttaa ihan helvetin ikäviä korvakipuja jos on pitkään päässä...
Päänsärkyä myös puski aika reilusti ton kanssa, itselläni on sennheiserin suljetut jotka ns. imee korvat sisäänsä ja saa muun äänen kuulumaan siltä kuin olisi veden alla- ei pidemmän päälle mikään kovin hyvä ratkaisu.
Hommasin käytettynä parilla kympillä login 5.1 setin ja haaroittimella on nuo sekä kuulokkeet kiinni yhtä aikaa koneessa, eikä ole vuoden aikana kuin pari kertaa kuulokkeet olleet päässäni- fps peleissä ne on pakko vaan olla...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
967
Ite laitoin tilaukseen.. saa nähä. Lähettää varmaan sit kun tulee lisää, kun preorderia se nappula näytti.? Jos niitä ei ole tulossa niin ilmoittanee sitten.
Vähän kyllä pelkään että he ovat saaneet tilauksia tuolla hinnalla about miljoona kappaletta että ei tulla kyllä koskaan noita kuulokkeita näkemään.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 645
Pakkohan tuota tarjousta on testata, eikö Paypal kuitenkin ole aika turvallinen valinta maksaa että rahat saa takaisin jos olikin kusetus?
Uskaltaisin kokeilla, paypal on aika tarkka ettei sitä kautta kuseteta. En tunne ko verkkokauppaa mutta tilasin ebay+paypal pari tuotetta joita ei ikinä saapunut, niin kaiketi paypalin kuumottamana toinen pisti rahat suoraan takas tilille koska suomeen ei saanut lähteä akkuja ja oli palautut myyjälle. Toisessa on tapaus vielä auki, myyjä lupasi lähettää uuden että josko se ei katoaisi.

Edit: Niin ja siis oon tilannut varmaan tuhat kertaa, nämä ne ainoat worst case skenaariot.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 286
Viestejä
4 231 751
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom