Hyvä astianpesukone?

Liittynyt
22.06.2019
Viestejä
95
Thredia kun selailee niin ihmiset on kuitenkin alestakin noita ilmeisesti saanut, täytyypä kytätä. Asko taitaa olla käytännössä gorenje?
Minulle jäi se käsitys että Asko ei olisi niin usein ns. sesonkialennuksessa kun esim. Bosch/Siemens. Gigantissa nuo kaikki alennukset oli ilmeisesti poistuvia malleja joita oli vain rajallinen määrä saatavilla.
 
Liittynyt
27.01.2022
Viestejä
121
Minulle jäi se käsitys että Asko ei olisi niin usein ns. sesonkialennuksessa kun esim. Bosch/Siemens. Gigantissa nuo kaikki alennukset oli ilmeisesti poistuvia malleja joita oli vain rajallinen määrä saatavilla.
Juu, niin kai. Tuosta meidän xxl mallistakin taitaa olla uudempi versio markkinoilla. En tiedä mitä eroa, vai onko mitään. Nyt viikon verran ollut oma kone ja tosi tyytyväinen kyllä hankintaan. Eniten ilahduttaa tilavuus ja hiljaisuus. Pesujälkikin on hyvä.
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
804
Minulle jäi se käsitys että Asko ei olisi niin usein ns. sesonkialennuksessa kun esim. Bosch/Siemens. Gigantissa nuo kaikki alennukset oli ilmeisesti poistuvia malleja joita oli vain rajallinen määrä saatavilla.
Nyt saisi gigantista 100e alennusta per 500e, jolloin 1000e askon saisi 800euroon
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 686
Viestejä
4 335 814
Jäsenet
72 269
Uusin jäsen
Teemu80

Hinta.fi

Ylös Bottom