Hyvä astianpesukone?

Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 426
Jos kone on takuunalainen, mutta kuitenkin ollut jo kuukausia käytössä, niin kyllä 70-80% kuulostaa aika optimistiselta hintapyynöltä. Minusta tuo alkaa olla realistisempi hinta ostetulle, mutta ei koskaan asennetulle koneelle, jonka takuuajasta on jo merkittävä osa kulunut.

Vajaan vuoden käytössä olleelle koneelle alkaa 50% ovh:sta olla lähempänä realismia, jos kyseessä ei ole ollut hyvä tarjoushinta. Tarjouksissa kun saa jo sen 20-30% pois aika helposti.

Itse sain nykyiseen asuntoon 2v takuulla olleen vuoden ikäisen 45-senttisen 399 euron koneen 150 eurolla. Siitäkin ajasta oli ollut pariskunnan eron jälkeen vanhempiensa autotallissa neljä kuukautta käyttämättä.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
469
80% on usein myös käyttämättömän lommon ottaneen hinta. Vaikka se olisi piiloon jäävä.
Mutta niinhän se on, ettei sillä ole väliä paljon on maksanut vaan paljon vastaava on nyt. Sillä ei kenenkään ole pakko ostaa nimenomaan käytettyä tiettyä mallia. Niistä poimitaan vain löydöt, joita ei voi ohittaa suhteessa outletiin yms.
Torissa esim. eräs myy kertomansa mukaan asentamatonta Seiya 13 ilmalämpöpumppua 300:lla kun uusi vastaava Seiya+13 on halvimmillaan 990. Tuossa selittyy ehkä takuuttomuudella ja mallin myynnistä poistumisella. Eikä iso tavara tosiaan käy kaupaksi helpolla.
150:lla ostin joulukuussa itse takuun alaisen vuoden vanhan pyykkärin (haltija palvelutaloon, oli käyttänyt vain muutaman kerran), jota Power myy edelleen 400:lla. Jos haluaa tavarasta eroon niin joutuu hinnoittelemaan ensituntumalta inhottavan alas. Mutta vastaavaa saa sitten tarvittaessa ostettua itse. INDESIT BTW S72200 EU/N PYYKINPESUKONE - Power.fi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
1

Onko kenelläkää tästä koneesta kokemuksia? Ainakin paljon halvempi 7-sarjan kone mitä muut myy
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207

Onko kenelläkää tästä koneesta kokemuksia? Ainakin paljon halvempi 7-sarjan kone mitä muut myy
Ei samasta koneesta, mutta G7155SCVIXXL on hoitanut tiskit nyt 2,5 vuotta ja siihen on oltu tyytyväisiä. Ikean kallein Electrolux hajosi reilun vuoden käytön jälkeen. Sitä ennen oli 25v vanha Miele, joka lähti toimivana seuraavaan osoitteeseen.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Tuo on ollut jokin maanantaikappale. Ei Electtoluxin tiskarit kategorisesti ole huonoja.
No oli joo. Se alkoi vuotaa "ylöspäin" eli kasteli sen yläpuolen äänenvaimennus/eristehuovan sillä seurauksella, että keittiötaso imaisi kosteutta ja turposi pilalle. Ikea purki kaupat ja palautti rahat sekä maksoi 7m uutta pöytälevyä + asennuksen, kun 1,5v aiemmin ostettua väriä ei enää ollut saatavilla.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
integroitava astianpesukone, hintaluokkaa 400 euroa... suosituksia? Onko locik tai whirlpool mistään kotoisi?
Astianpesukone on sen verran pitkäaikainen hankinta (tai ainakin pitäisi olla), että muutaman satasen säästö hankintahinnassa tuntuu vähän hassulta. Todennäköisesti edullisemmaksi tulee pistää vähän lisää paalua tiskiin, ja ottaa kerralla kunnollinen, varsinkin jos integroitavuus itsessään lisää hintaa normimalleihin verrattuna.
 
Liittynyt
20.09.2018
Viestejä
315
Itse ostin hintahistorian mukaan n. 800-900e Electroluxin 500eurolla Gigantti Outletista.
Oli myymälän mallikeittiössä kiinni ja täysin käyttämätön ja lähes koskematon.
Olen ollut erittäin tyytyväinen.
Kannattaa siis tsekata paikallisten Gigantin/Powerin Outletit... Myös IKEAn löytöpiste voi yllättää. Ja IKEAllahan on nykyään löytöpiste myymäläkohtaisesti sekä verkossa, että myymälässä ja näiden valikoimat eivät näy ristiin... Ts. toinen vain verkossa ja toinen vain myymälässä, myös verkkovalikoiman voi ostaa toki myymälästä.
 
Liittynyt
27.09.2022
Viestejä
459
Itse ostin hintahistorian mukaan n. 800-900e Electroluxin 500eurolla Gigantti Outletista.
Oli myymälän mallikeittiössä kiinni ja täysin käyttämätön ja lähes koskematon.
Olen ollut erittäin tyytyväinen.
Kannattaa siis tsekata paikallisten Gigantin/Powerin Outletit... Myös IKEAn löytöpiste voi yllättää. Ja IKEAllahan on nykyään löytöpiste myymäläkohtaisesti sekä verkossa, että myymälässä ja näiden valikoimat eivät näy ristiin... Ts. toinen vain verkossa ja toinen vain myymälässä, myös verkkovalikoiman voi ostaa toki myymälästä.
joo tämä munkin bongaus outletista
 
Liittynyt
12.12.2019
Viestejä
108
Uudessa kämpässä oli valmiina ikean automaattiohjelmalla varustettu tiskikone. Mitä syitä voisi olla sille, että automaattiohjelma pesee yhtäkkiä vain ~30-40min? Saattaa jäädä puolet tabletistakin luukkuun ja pesuainejäämiä astioihin. Kokeilin eilen laittaa sen lyhyeksi jääneen ohjelman jälkeen uuden automaattiohjelman perään tabletinjämillä ja sitten jauhoi pari tuntia. Ennen samoilla täyttömäärillä ei ollut mitään ongelmia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 415
Viestejä
4 160 385
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom