Hyvä työtuoli?

Onko jollain käytössä LiberNovo Omni tuolia?
Täällä on, ihan hyvä tuoli tuohon ~700,- mitä siitä maksoin. Otin testiin kun on tullut löhöttyä näytön edessä aikaisempaa enemmän, siihen hommaan aivan yliveto tuoli. Vähän jää laatuvaikutelma kilpailijoista kun verrokkina Embody ja Gesture, mutta ei toisaalta tullut sellainen olo että olisi heti menossa rikki, puuttuu vain se viimeinen silaus. Se alaselän sähköpumppu on omasta mielestä melkolailla turhake, pari kertaa olen venytystä testannut, eikä varsinaisesti ikävä tulisi ellei sitlä olisi. Toisaalta oli mukava säätää tuki juuri siihen mihin sen halusi. Penkin, selkänojan ja niskatuen puolesta ei valitettavaa, käsinojat vähän rimpulat. Kuumuudesta en uskalla varmaksi sanoa kun on ollut käytössä vain kylmään aikaan, mutta vähän Gesturea lämpimämpi tässä taitaa tulla.

Täällä on, ihan hyvä tuoli tuohon ~700,- mitä siitä maksoin. Otin testiin kun on tullut löhöttyä näytön edessä aikaisempaa enemmän, siihen hommaan aivan yliveto tuoli. Vähän jää laatuvaikutelma kilpailijoista kun verrokkina Embody ja Gesture, mutta ei toisaalta tullut sellainen olo että olisi heti menossa rikki, puuttuu vain se viimeinen silaus. Se alaselän sähköpumppu on omasta mielestä melkolailla turhake, pari kertaa olen venytystä testannut, eikä varsinaisesti ikävä tulisi ellei sitlä olisi. Toisaalta oli mukava säätää tuki juuri siihen mihin sen halusi. Penkin, selkänojan ja niskatuen puolesta ei valitettavaa, käsinojat vähän rimpulat. Kuumuudesta en uskalla varmaksi sanoa kun on ollut käytössä vain kylmään aikaan, mutta vähän Gesturea lämpimämpi tässä taitaa tulla.
Eli tollaseen makaamiseen hyvä tuoli? Tulee monesti oltua sellaisessa asennossa ja monet tuolit on tosi epämukavia.

Eli tollaseen makaamiseen hyvä tuoli? Tulee monesti oltua sellaisessa asennossa ja monet tuolit on tosi epämukavia.
Väittäisin että juuri siinä se on parhaimmillaan. Jos olisin selällään nukkuja niin ei tuottaisi ongelmia torkkua tässä. Jos jotain saisi parantaa niin tilt lockiin yksi porras lisää ja kun käsinojat liikkuvat makuuasentoon niin liukupinnoissa tuntuu karheutta.

Tuli tilattua työ ja peli tuoliksi ruotsalainen ISRI 24Seven "valvomo tuoli". Koneella tulee vietettyä paljon aikaa työn ja harrastuksien parissa, joten ajattelin kerralla panostaa kunnolliseen, joka kestäisi pidempään, kun muutaman vuoden. 30pv palautus oikeus joten voi onneksi testata, ennen kun tekee lopullisen pito päätöksen. Hyvä näin, sen verran hintava investointi kumminkin. Voin laittaa tänne kokemuksia, kun tuoli saapuu jos joku haluaa.

Karvan päälle vuoden ja aikaisemmassa duunissa oli samanlainen vuoden verran ja vaatimattomasti paras tuoli ikinä. Oma on snadisti liian pieni, mutta siitä nyt ei hirveetä haittaa ole toistaiseksi ollut. Korjasi käytännössä mun selkäongelmat kokonaan muutaman kuukauden totuttelun jälkeen. Pitää vaan toivoa, että uus kaasujousi kestää pidempään kuin vuoden.
Lisätään nyt tähän meikäläisen Herman-Miller Aeron -tarinaan vielä tääkin, että tosiaan vuoden sisään meni eka kaasujousi ja nyt kuukautta myöhemmin halkes istuinosan takaosa vaakasuorassa tosi oudosti. En vielä pistänyt kuvaa myyntiputkaan, mutta katsotaan mitä sanoo.
En nyt usko, että 60kk takuun myöntävä lafka lähtee tappelemaan sen kummemmin. Aina vaan itseä epäilyttää pyytää mitään takuuseen jostakin syystä, vaikka ei itse ole tehnyt mitään väärin. Mä vaan istuin tuolille ja istuinosa antoikin periksi...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
297 472
Jäsenet
81 304
Uusin jäsen
v1ll3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom