MFavor M18 Ergonomic Mesh Office Chair eli toimistotuoli tietokoneelle, 169,99€ kotiin toimitettuna. Saapui tänään ja muutama tunti sitten kokosin. Näköjään 11pv tilasin:
mfavour Ergonomic Office Swivel Chair, Executive Chair with Mesh Design Seat Cushion, Adjustable headrest, armrest and seat height, Rocker function, Maximum Load 150 kg, Black : Amazon.de: Home & Kitchen
www.amazon.de
Youtube arvostelua:
Ennen käytössä oli joku "Leet Gaming Extreme" pelituoli mikä kahdessa vuodessa alkoi enempi tai vähempi hajoilla. Istuinosan nahka hieman irtoili päältä, vasen käsisuoja (sen pehmuste) alkoi olla jatkuvasti lysyssä ja oikeassa kädensijassa on pehmusteessa pieni murtuma sivussa.
Tämä tuntuu hyvältä ristiselän kohdalta (säädettävä tuki) ja niskatuki oikeasti toimii sekä tukee niskaa istuessa nyt tätäkin kirjoittaessa sekä myös "löhötessä" taaksepäin asettuen esim. sarjaa katsoessa tai vaikka kindleä lukiessa (olen noin 182-183cm pitkä). Tuki riittäisi myös minua pidemmällekin henkilölle.
Siihen en ota kantaa miten reippaasti painavammalle tämä sopisi (maksimi painoraja taitaa olla 150kg) mutta tarvittaessa tässä voi istua myös risti-istunnassa.
Olin hieman epäileväinen miten näin "halpa" tuoli riittää / on laadukas mutta näkee sitten muutaman vuoden päästä onko ehjä vai ei. Mikäli kestää viitisen vuotta on enempi kuin hintansa arvoinen.