Erikoista.
Lisäyksenä vielä että soitin myös 23.3. sitten suoraan KAB:in tehtaalle ja kyselin sieltä mikä tilanne. Tunsivat kyllä Lockwood Humen hyvin. Siellä ystävällinen nainen kyllä pahoitteli kovasti että on ollut viivästyyksiä monesta asiasta johtuen jne jne.
Silloin sanoivat minulle että heillä oli 4 tuolia Lockwood Humelle (ilmiesesti suomeen lähetettäviä) jotka odottivat tehtaalla L&H noutoa. Sanoi että nyt koska Brexit niin KAB:n lähettämö ei voi suoraan tehtaalta lähettää Suomeen koska vastaanottajalla pitäisi olla EORI numero.
(Selvittelin myös tätä; Tämän EORIn vaatimisessa ei sinänsä ole järkeä, kun lähetetään yksityishenkilölle. mutta kun ei onnistu niin ei onnistu).
No kyselin sitten L&H että mitä tehdään (L&H oli aikaisemmin valittanut minulle KAB:n viivästyksiä). Sanoivat että yksi noista tuoleista on minun ja vahvistavat lähetyksen minulle huomenna. Näitä "huomenna" -viestejä on tullut jo useampi ja mitään ei tapahtunut.
Nyt sitten viimeisin oli tuo että tuolini ei ollutkaan yksi noista neljästä ja toimitus olisi kesäkuun lopussa... jees.
Aika tuskasta on yhden tuolin tilaaminen.
Päivitetään.
Peruutin tilaukseni LockwoodHumelle, sain rahani takaisin (paypal palautus on tehty, katsotaan miten rahat sitten kotiutuu sieltä).
Eniten ****ttaa tässä LockwoodHumen tyhjät lupaukset ja yksinkertaisesti epäselkeä kommunikaatio. Toki ymmärrän että kun tilaa jotain hieman pidemmältä niin siinä voi olla säätöä, mutta joko LH:ea ei yksittäinen 800 punnan asiakas paljoa kiiinnostanut, tai toiminta on täysin inkompetenttia. Mene ja tiedä.
En voi suositella.