Myyty HyperX Predator RGB DDR4, 3200mhz 16GB

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
85
Myytävä tuote: HyperX Predator RGB DDR4, 3200mhz 16GB 2x8
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä, Torniosta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): löytyy kuitti, takuuta jäljellä.
Muuta huomioitavaa: Toinen ramipuikko hajonnut mutta Knailtekille takuu, itse en jaksa alkaa värkkäämään takuu asioiden kanssa kun uudet ramit jo tulossa


Sijainti: Tornio
Toimitustapa: Nouto / posti / Mh
Maksutapa: Käteinen / Tilisiirto / mobilepay/ Pivo


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
Hp ja postit, jos ei näkyvissä fyysisiä vaurioita.

Edit. 60e Hp kohosi tarjoukseni jälkeen 80e.. :D Raportoitu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
85
Tällä foorumilla myyt samojen yhteisten sääntöjen mukaan mitä kaikki muutkin noudattavat.

@Komia tiedoksesi myyjä rikkoo kauppa-alueen sääntöjä myydessään tuotteen yli hintapyynnin sinulle.
No eipä taida noudattaa :D itse tarjonnut monesti hp ja ei ole myyty koska tarjottu enempi ja tietenkin otan enempi rahaa vastaan mitä toinen tarjoaa
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 580
No eipä taida noudattaa :D itse tarjonnut monesti hp ja ei ole myyty koska tarjottu enempi ja tietenkin otan enempi rahaa vastaan mitä toinen tarjoaa
Sääntörikkomuksista raporttia ylläpidolle. Toisten käyttäjien rikkomukset eivät ole mikään peruste tahalliselle sääntöjen noudattamattomuudelle.

Näyttää vähän suoritusten perusteella siltä, etteivät säännöt ja ylläpidon ohjeistukset kiinnosta, joten asiaa voi nyt sitten pohdiskella pienen huilin aikana, ja jos ei vieläkään mene perille, niin saa luvan poistua tältä alustalta.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 058
Viestejä
4 295 361
Jäsenet
71 783
Uusin jäsen
fishhaxor

Hinta.fi

Ylös Bottom