Lahjoitettu Huonekaluja ja muuta irtaimistoa muuton alta pois - Joensuu nouto - päivitys 10.11

Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Yleistä tietoa:


Muuton alta kämppää tyhjäksi (marraskuun loppu). Ne tavarat joille ei ole kiinnostusta lentävät aikanaan roskiin/kierrätykseen mutta tarkoitus olisi mahdollisimman monelle löytää uusi koti.
Tavarat jotka jo luovutettu on yliviivattu

edit: Kämppä aikalailla koluttu läpi ja kaikki tavarat oletettavasti listattu, jotain pientä saattaa vielä ilmaantua mutta lista on suurin piirtein valmis.
Päivittelen listaa sitä mukaa kunhan selvitän mitä on tarjolla ja onko vikoja tms. Muokkaan otsikon päivämäärää sitä mukaa kun teen päivityksiä listoihin. Jos haluat jostain lisätietoja ni kysy ihmeessä lisää tai tule katsomaan.
Kaikki tavarat sijaitsevat Joensuun Marjalassa, vain nouto tuotteesta riippumatta ja oma kuljetus pakollinen, uloskannossa voin auttaa. Osasta tavaroista voin luopua heti, osa taas vasta lähempänä muuttoa, kysy tarkemmin per tavara.

edit: Erittelin tavarat sen mukaan milloin niistä voin luopua, "muuttotavarat" alempana omassa kategoriassa.

Kuvia laittelen ajan kanssa kunhan saan niitä otettua tai niille on kysyntää.

Kaikki ketjun tavarat ovat lahjoituksia, jos niistä haluaa jokusen euron antaa niin se on puhtaasti vapaaehtoista.

edit:
sivumainintana yhden postaajan tekstistä, jos joku haluaa toimia välikätenä ja näitä kamoja lahjoittaa esim ukrainalaisille tai muille pakolaisille niin minun puolestani sekin käy, itselläni ei toimitusvälineitä ole mutta siihenkin tarkoitukseen nämä kyllä lähtevät. tämä tosin tapahtuu sitten välikäden vastuulla kun en itse siinä toiminnassa ole mukana.


Huonekalut:

Kaikki huonekalut ovat jotain ikean halpiksia tai kirppikseltä tms ostettuja (vuosina 2010-2013) joten jos etsit designia tai vastaavaa niin nämä eivät niihin kuulu.
mitat leveys x syvyys x korkeus muodossa, mitat vain suuntaa antavia eivät sentilleen tarkkoja, jos haluat jostain tarkan mitan niin kysy.
huonekalujen kuvat viestin lopussa ellei toisin mainita

kirppis kolmen istuttava sohva - sininen, kulunut, kangas vai mikä lie pinta 200cm x 90cm x 90cm
kirppis sohvapöytä puinen - musta 85cm x 85cm x 50cm
perus ikea tv-taso pyörillä - puun värinen 95cm x 50cm x 50cm
joku ikea kirjahylly - puun värinen 70cm x 30cm x 200cm
kirppis yöpöytä - tummanpunainen? 40cm x 35cm x 45cm kuva:
kirppis nojatuoli - vihreä, kangas 90cm x 80cm x 70cm
(sänky siirretty alemmas)
kirppis 2 puutuolia pehmustetulla kangasistuimella ja pieni pöytä, olleet parvekkeella vuosia röökikalusteina joten en ehkä sisätiloihin suosittele, pihalle/parvekkeelle ainakin käypäsiä.



Elektroniikka ja kodinkoneet:

Guitar hero 4 xbox bändisetti (xbox360, en tiedä toimiiko myöhemmillä konsoleilla), sisältää rummut+pedaalin, 2 kaksi kitaraa ja mikrofonin sekä oleelliset kaapelit, ei tietoa toimivuudesta kun konsoli hajosi aikapäivää sitten
Rikkinäinen xbox360, kannet avattu ja kovalevy puuttuu, jos joku haluaa varaosiksi/yrittää korjata. mukaan virtajohto ja ohjain akulla+laturi, niiden toimivuudesta ei tietoa.
alustavasti varattu - Läjä xbox360 pelejä
Modattu ps2 (toimii ps1 ja 2 pelit niin pal kuin ntsc), 2 ohjainta, 4 ps2 muistikorttia, 2 ps1 muistikorttia, virtajohto sekä komponenttikaapeli kuvalle ja äänelle.
32" sony bravia televisio 100hz - ostettu 2010 ei takuuta
pöytälamppu
pari vuotta vanha patterilla toimiva henkilövaaka
electrolux päältä täytettävä pesukone 6kg, ollut käyttämätön muutaman vuoden joten toimivuudesta en osaa sanoa, ostettu 2014 ja virrat ainakin toimii.



Tietokoneen komponentteja ja tarvikkeita:

lc powerin ulkoinen hdd-kotelo, mukana usb ja virtajohdot
bequiet pure base 500dx kotelo mihin vaihdettu 5x arcticin p14 tuuletinta - ei takuuta.
Noctua NH-D15 cooleri - ostettu 2021 ei takuuta.
asus gtx780 directcu2 jossa muistaakseni toinen tuuletin rikki
gigabyte geforce 8800 gts 512 jonka toimivuutta en voi testata kun ei ole dvi näyttöä/johtoa käytettävissä.
Deltaco hdmi 2.0 kaapeli 10m
10 tai 15 metrinen verkkokaapeli, en ole ihan varma mihin nopeuteen tuo pystyy tai miten noitten ratingit menevät?
brother hl-2030 mustavalko laserprintteri, testisivun tulostus ainakin onnistui joten luulisi muutenkin toimivan? ajurituesta uudemmille OS en tiedä, testattu win7 64bit.

läppärin raato mallia fujitsu siemens amilo m1437g, ei kovoa tai akkua, virtajohto ja muuntaja puuttuu, ainakin pari gigan ddr2 667mhz cl5 muistikampaa löytyy ja wlankortti jos joku haluaa tämän kannibalisoida, bonuksena win xp home tarrakoodi :lol:
alustavasti varattu kalakukkokeisari - vanha pc, testaan vielä toimivuuden, komponenttilista myöhemmin, 10v vuotta vanhaa ser-rautaa, osissa ei takuuta.
Muuta:

läjä sarjoja ja leffoja, nämä vain pakettina, joko sarjat tai leffat tai molemmat mutta täysi paketti, en ala yksitellen sinne tänne jakelemaan, sori
laatikollinen johtoja ja muuta roinaa, laitan tarkemman kuvauksen toiseen viestiin kuvan kera.
oveen kiinnittettävä treenisetti
leuanvetotanko, toinen käsipehmuste kulunut




Tavarat joista tarkoitus luopua vasta kun muutto lähellä, kaikki muut on mahdollista noutaa vaikka heti:

alustavasti varattu kalakukkokeisari - joku perus mikro ja kahvinkeitin
ikea tai sotka sänky sisältää petauspatjan 120cm x 200cm x 50cm
alustavasti varattu kalakukkokeisari - siivous kamoja; sininen ämpäri ja pesuvati, moppi vaihdettavalla päällä ja kaksi vaihtopäätä, rikkalapio ja harja
alustavasti varattu kalakukkokeisari - electrolux pölynimuri
ateriointikamoja:
4 lautasta, ruokalusikkaa, teelusikkaa, haarukkaa ja veistä.
3 juomalasia
2 kahvikuppia
2 pientä sahalaitaveistä
2 käyttämätöntä puulastaa


kuvia: tuli aika paskoja kun yli/alivalotettu, jos haluaa parempia ni viestiä vaan ketjuun.

edit: päivitelty
edit2: muokattu järjestystä uusiksi, lisätty siivouskamoja, leffoja ja sarjoja, pöytälamppu, sekamelska laatikko, pesukone
edit3: no eihän se lista vielä ollut valmis kun en parvekketta muistanut tarkistaa kun en siellä röökinpolton loppumisen jälkeen hirveemmin käy.
edit4: henkilövaaka
edit5: huonekalut poies
edit6: maol-taulukko


Myös myynnissä tavaraa:
kuntopyörä, pelituoli ja työpöytä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.04.2019
Viestejä
461
Noctua NH-D15 kiinnostaa postitse jos joskus haluat lähetellä tai joku hakee ja haluaa luopua. Maksan toki vaivan palkkaa.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
sori mutta rajallisen liikkumisen ja postin sijainnista johtuen en yksinkertaisesti jaksa alkaa säätämään postien kanssa joten pelkkä nouto.

edit2: sotkulootasta

Kuten kuvasta näkyy niin tähän lootaan on kerätty kaikkea mahdollista verkkokaapeleista puhelinpiuhoihin tai usb-kaapeleihin ja digibokseista modeemeihin ja peliohjaimiin ja erilaisiin latureihin plus ties mihin. Syy miksi yksi tälläinen sekoloota niin monen tavaran osalta mulla ei ole mahdollisuutta testata toimivuutta (osa on varmasti rikki esim kuulokkeet) ja itse en näillä enää mitään tee niin menevät sitten kaikki serriin. Vaihtoehtoisesti joku tulee noutamaan koko höskän (kamat on pahvilaatikossa) jos jotain tuosta sotkusta huomaa että on tarvetta ja vie sitten loput serriin, porkkanana on kuvassa näkyvät juhlamokka ja sätkäpaperiloota mitkä saa lootan kanssa mukaan. Tämä helpottaa itseäni muuton kanssa ja toivottavasti jollekkin tästä löytyy vielä jotain käyttökelpoista.

edit: serrin speksit

emo: msi p35-neo2
cpu: core duo2 e8400
ram: 4x2gb ddr2 800mhz
gpu: gtx 560ti
kotelo: fractal define r4, kolme tuuletinta mukana
ssd: ocz vertex2 60gb
psu: 550w seasonic g-550
joku random dvd-asema ja mukaan loota random kaapeleita, ruuveja yms härpäkettä
löytyi myös kaapin perältä joku aataminaikainen näppis ja pesussa kutistunut minihiiri mitkä saa halutessaan mukaan.

edit: sekamelskan selvitys ja kuva
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 685
Laita karkeat kuvat kalusteista, erityisesti tää:

joku ikea kirjahylly puunvärinen 70cm x 30cm x 200cm

Olen ihan väärässä suunnassa, mutta menee tod.näk. halvemmaksi pakulla ajella sinne ja takas vs. ostaa uusi, joten...
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
77
bequiet pure base 500dx kotelo mihin vaihdettu 5x arcticin p14 tuuletinta - ei takuuta.
Noctua NH-D15 cooleri - ostettu 2021 ei takuuta.

Mulle kelpaa nää noudolla.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
bequiet pure base 500dx kotelo mihin vaihdettu 5x arcticin p14 tuuletinta - ei takuuta.
Noctua NH-D15 cooleri - ostettu 2021 ei takuuta.

Mulle kelpaa nää noudolla.
näistä tosiaan huomenna nouto eli meni jo, sori

edit: lisää kuvia
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Laita karkeat kuvat kalusteista, erityisesti tää:

joku ikea kirjahylly puunvärinen 70cm x 30cm x 200cm

Olen ihan väärässä suunnassa, mutta menee tod.näk. halvemmaksi pakulla ajella sinne ja takas vs. ostaa uusi, joten...
muista on nyt kuva paitsi sängystä kun se on kaman peitossa, vähän tuli paskoja joten jos haluat tarkempia niin kokeilen ottaa uusiksi eri valaistuksella myöhemmin, kämppä vähän sekasin tällä hetkellä kun kaikki kamat sikin sokin.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
505
Tuo ser-kone kiinnostaa ja mikron voin lahjoittaa suoraan eteenpäin ukrainalaisille, eli voin viedä senkin pois samalla kertaa. Mahdollisesti myös näppis, hiiri ja kahvinkeitinkin menisi lahjoituksena eteenpäin.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Tuo ser-kone kiinnostaa ja mikron voin lahjoittaa suoraan eteenpäin ukrainalaisille, eli voin viedä senkin pois samalla kertaa. Mahdollisesti myös näppis, hiiri ja kahvinkeitinkin menisi lahjoituksena eteenpäin.
serri koneen lisukkeineen ja kahvinkeittimen voi hakea vaikka samantien mutta mikro liikenisi vasta lähempänä muuttoa (marraskuun loppupuolella) että pystyy ruokaakin lämmittämään. pistä privaan viestiä ni sovitaan tarkemmin.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Moi, noctuan voisin noutaa jos vielä löytyy
meni jo

edit: lisätty läjä xbox360 pelejä (kuva), käsittääkseni ainakin osaa pystyy pelaamaan uudemmilla konsoleilla mutta tarkempaa tietoa mulla ei tästä ole, jos kiinnostusta on niin mielellään isompi kasa kerralla (tai vaikka kaikki).
edit2: ps2 kuva
edit3: pari näyttistä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
77
asus gtx780 directcu2 jossa muistaakseni toinen tuuletin rikki

voin käydä tämän noukkimassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
712
Guitar hero 4 xbox bändisetti (xbox360, en tiedä toimiiko myöhemmillä konsoleilla), sisältää rummut+pedaalin, 2 kaksi kitaraa ja mikrofonin sekä oleelliset kaapelit, ei tietoa toimivuudesta kun konsoli hajosi aikapäivää sitten
Rikkinäinen xbox360, kannet avattu ja kovalevy puuttuu, jos joku haluaa varaosiksi/yrittää korjata. mukaan virtajohto ja ohjain akulla+laturi, niiden toimivuudesta ei tietoa.
Läjä xbox360 pelejä kuva alempana
Nämä voisin ottaa, jos vielä jäljellä?
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
aaa, no sit jää hakematta. Liian pitkä matka lähtee pyörällä sotkemaan :D
tässä on bussipysäkki parinsadan metrin päässä (kumpaankin suuntaan), arkisin klo 10-14 välillä 2€ lippu ja samaten klo 18 jälkeen eli jos bussi sinun päästä onnistuu helposti niin tälläkin konstilla onnistuu eikä maksa montaa euroa. kamathan mahtuu esim reppuun kun ei tuossa hirveesti roinaa ole.

vaihtoehtona jos tuo paketti kiinnostaa niin ei siitä sitten jää kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
73
Onnistuisko pleikkarin + pelien postitus jos vaikka maksan 30€? Ja jos ei niin olisko vaikka @PekoniMuuri mahdollista ottaa nuo samalla kuin muut tavarat ja postitella tänne näin tuohon rahaan :) ?
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Onnistuisko pleikkarin + pelien postitus jos vaikka maksan 30€? Ja jos ei niin olisko vaikka @PekoniMuuri mahdollista ottaa nuo samalla kuin muut tavarat ja postitella tänne näin tuohon rahaan :) ?
itse en rupea postittelemaan mutta jos joku muu haluaa sitä harrastaa niin saatte sopia siitä keskenänne ja hoitakaa nämä keskinäiset sopimukset privassa kiitos. en luonnollisesti ota tästä mitään vastuuta että tavara sitten saapuu perille, joten omalla vastuulla sitten.

edit: kuva sarjoista/leffoista
edit2: pöytälampun kuva
edit3: lisätty sotkuloota
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
505
Ai sulla on joutavana imurikin. Jos ei muita tarvitsijoita löydy, niin voin viedä myös sen lahjoitettavaksi samalla kertaa mikron kanssa ja ehkä siivousvälineetkin kelpaa sinne. Ja jos silloin noudon hetkellä on vielä tuo 8800 GTS ja sekametelikassi jäljellä, niin voin ottaa nekin tutkittavaksi, mutta ei niitä tarvitse minulle varailla. Lähinnä ajattelin ettei serriin mene mitään käyttökelpoista (esim. tuulettimet).
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Ai sulla on joutavana imurikin. Jos ei muita tarvitsijoita löydy, niin voin viedä myös sen lahjoitettavaksi samalla kertaa mikron kanssa ja ehkä siivousvälineetkin kelpaa sinne. Ja jos silloin noudon hetkellä on vielä tuo 8800 GTS ja sekametelikassi jäljellä, niin voin ottaa nekin tutkittavaksi, mutta ei niitä tarvitse minulle varailla. Lähinnä ajattelin ettei serriin mene mitään käyttökelpoista (esim. tuulettimet).
Juu löytyypä semmonenkin kun ei nykytilanteessa kannata lähteä enää raahaamaan sitä seuraavaan osoitteeseen, osa kamoista ollut matkassa 10-20 vuotta ja useamman muuton ni aika jo lähteä eri suuntiin ;)

Minä nyt tällä erää merkkaan nuo varatuksi, jos jollakin muulla on kiireellisempi tarve niin voi sitten huudella ja katsellaan tilanteen mukaan. Sen takia tässä ollaankin aikasessa liikenteessä että on aikaa katsella mitä kenellekkin lähtee eikä tarvitse viimeisellä viikolla kiireessä hosua.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
mä olisin kyllä postitettuna voinut ottaa laatikollisen kaapeliromua jos ois jotain tarpeellista kaapelia mukana vaikka
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
mä olisin kyllä postitettuna voinut ottaa laatikollisen kaapeliromua jos ois jotain tarpeellista kaapelia mukana vaikka
juu postitus ei kyllä onnistu ja tuossa lootassa on ihan liikaa muutenkin postitettavaksi ja en yksinkertaisesti jaksa alkaa erittelemään noita, sori.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
505
mä olisin kyllä postitettuna voinut ottaa laatikollisen kaapeliromua jos ois jotain tarpeellista kaapelia mukana vaikka
Onko jotain tiettyä mitä kattelit sillä silmällä? Jos tuo kaapelikassi on vielä jäljellä sitten kun käyn visiitillä ja se lähtee minun mukaan, niin voin ilmoitella mitä siitä jää kunhan poimin pullat rusinoista. Ainakaan noita scarttihärpäkkeitä en tarvitse ja on mulla itelläkin jotain joutavia kaapeleita.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Lähtökohtaisesti minulla ei ole mitään sitä vastaan että yksi henkilö hakee ja lähettää toiselle mutta ne sitten omalla vastuulla kun alkaa rahat liikkumaan oli ne sitten kyse tavaroista tai postikuluista tai bensakuluista tai mistä lie, itse en näistä diileistä ota vastuuta joten mahdolliset ongelmatilanteet näissä sitten käsittelee asianomaiset muualla. Samalla pysyy ketju siistimpänä kun muutenki tulee päivitykset/kuvat vähän mihin viesteihin sattuu, (my bad).

Tästä johtuen vastaavat kyselyt ja ehdotukset jatkossa suoraan privalla kiitos.

edit: olettaen tietysti ettei tässä nyt mitään forumin sääntöjä rikota, tietääkseni ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Onko jotain tiettyä mitä kattelit sillä silmällä? Jos tuo kaapelikassi on vielä jäljellä sitten kun käyn visiitillä ja se lähtee minun mukaan, niin voin ilmoitella mitä siitä jää kunhan poimin pullat rusinoista. Ainakaan noita scarttihärpäkkeitä en tarvitse ja on mulla itelläkin jotain joutavia kaapeleita.
tarttis kattoo tarkemmin onko siinä jotain erikoisempaa mut scart juttuja on kyllä itsellä, enemmänkin mulla haussa vanhoja audiokaapeleita jne eikä niinkään videota
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
kuva parvekkeen pöydästä ja tuoleista (toinen puuttuu kuvasta mutta ovat samanlaisia)

edit: henkilövaaka lisätty
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Onko polttopuista pulaa? Ei hätää, nyt sinulla on loistava mahdollisuus hakea huonekaluja joista voit askarrella itsellesi läjän niin hyvää puuta. Pintakäsittelyjen yms vuoksi poltto saattaa aiheuttaa epämääräisiä kaasuja mutta onpahan kämpässä ainakin aromeja. Sängyn jousista voit kyhäillä koko perheelle pomppukengät millä hyppiä seinille ajaen toisenne hulluksi. Mitä siis vielä odotat, hae omasi jo huomenna.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
Kaapin perältä löytyi vanha drivestation duo 1tb (2x500gb samsung HD501LJ) ulkoinen kovalevy, tukee raid1/0 mutta en ainakaan win7 tai 10 saanut raidohjelmaa toimimaan, winukka kyllä tunnistaa ulkoisen yhtenä teran levynä (ilmeisesti jbod) mutta raid asetusta ei pysty muuttamaan. Ilmeisesti tuo vanha romu tarttisi vista/xp käyttiksen tai sitten ei tykkää 64bit mutta en sitä pysty testaamaan, mene ja tiedä (itse ohjelma näyttäisi olevan vuodelta 2007). Kumpikin levy on dbanilla tyhjennetty ja toimivia joten mahdollisuus myös repiä ne irti lootasta ja käyttää sisäisinä tai jossain muussa ulkoisessa kotelossa.

edit: malli on hd-w1.0tiu2/r1
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
päivitystä huonekalujen osalta, kiertämö haki kaikki huonekalut poies ja henkilövaaka plus lamppu lähti siinä ohessa. jäljellä olevat tavarat joille ei toistaiseksi hakijoita:

- electrolux päältä täytettävä pesukone 6kg, ollut käyttämätön muutaman vuoden joten toimivuudesta en osaa sanoa, ostettu 2014 ja virrat ainakin toimii.
- brother hl-2030 mustavalko laserprintteri, testisivun tulostus ainakin onnistui joten luulisi muutenkin toimivan? ajurituesta uudemmille OS en tiedä, testattu win7 64bit.

- läppärin raato mallia fujitsu siemens amilo m1437g, ei kovoa tai akkua, virtajohto ja muuntaja puuttuu, ainakin pari gigan ddr2 667mhz cl5 muistikampaa löytyy ja wlankortti jos joku haluaa tämän kannibalisoida, bonuksena win xp home tarrakoodi :lol:
- leuanvetotanko, toinen käsipehmuste kulunut
- varattu kalakukkokeisari - edellisen viestin ulkoinen kovo
- lisätään vielä listaan paperisilppuri
- maol-taulukkokirja
edit: silppuri
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
455
kalakukkokeisari kävi hakemassa jäljellä olevat kamppeet joten kaikki on nyt lahjoitettu, kiitokset kaikille osallistuneille. :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 860
Viestejä
4 211 548
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom