HUD tuulilasiin

Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Tervehdys. Onko porukalla kokemuksia HUD näytöstä tuulilasiin? Kävin yhtä autoa testaamassa missä sellanen oli. Lyhyellä testillä se vaan häiritsi ennemminkin kuin oli hyötyä. Oletteko havainneet hyväksi vai laittanu pois sen?
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Yksi parhaimpia varusteita mitä voi olla. Näkee nopeuden, reittiohjeet, nykyisen nopeuden, vakkarinipeuden jne.

Sen voi säätää sopivaksi näkökenttään oikealle korkeudelle tai kokonaan pois.

Jälkikäteen retrofittaus luokkaa 10ke
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
63
ei kyllä pahemmin tule katsottua alas mittaristoon enää ajossa kun on tottunut hudiin...
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 221
Mitä vähän on noista kokemusta niin ne erilliselle levylle heijastavat ainakin alkuun on vähän oudon oloisia. Vastaavasti suoraan tuulilasiin heijastavat systeemit on oikeasti ihan päteviä ja niissä mun mielestä se etäisyyden illuusio toimii paremmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
572
Juu, nyt kahdessa autossa jo ollut ja kolmaskin tulossa varusteella. En mä keksi muuta kuin hyviä puolia ja mittaristo jää tosiaan aivan turhaksi. Tuossa on se käytettävyys ja turvallisuus hyve, että tarvittava info on koko ajan suoraan näkökentässä. Erityisesti navigaattori on todella kätevä noin, mutta myös se perusasia eli oma nopeus. No, bonuksena HUD vaikuttaa myös coolilta sekä futuristiselta.

Ei ole kokemusta noista mitkä heijastuu levyyn tai muutenkaan aftermarket toteutuksista. Oon aivan varma että tästä on myös huonoja toteutuksia.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
No sitäpä tässä mietinkin kun tämä testiauto ei nyt ollu mulle muuten sopiva. Pitäskö vastaavaa etsiä missä tuo löytys vai pärjäiskö sitä vielä ilman. Eihän tätä osaa vaatia kun ei sitä ole ollut aikasemminkaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 172
Viestejä
4 214 456
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom