Huawei P30

Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
228
Eipä tuo itseä hetkauta suuntan tai toiseen. Vähän veikkaan että tuon 90päivän jälkeen kaikki on taas normaalisti. Trumpin pitää vaan vähän näyttää mahtiaan kinukeille. Tai jos ei ole niin kyllä huawei jonkun käyttiksen puhelimeensa löytää, eiköhän kiinalainen puhelin löydy täältä jatkossakin:cigar2:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Juu, varsinaiset Android-päivitykset ei hirveämmin kiinnosta. Ehkä en ole niin hc käyttäjä, mutta viimeisen 5v aikana käyttispäivityksissä ole oikein mitään itselleni mielenkiintoista tullut. Ongelmia kylläkin, aina jotain hajoaa mikä oikeasti vaikuttaa negatiivisesti omaan päivittäiseen käyttöön. EMUI / kamerasoftaa voivat päivittää ilman Googlen apuakin niin se riittää itselleni.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Juu, varsinaiset Android-päivitykset ei hirveämmin kiinnosta. Ehkä en ole niin hc käyttäjä, mutta viimeisen 5v aikana käyttispäivityksissä ole oikein mitään itselleni mielenkiintoista tullut. Ongelmia kylläkin, aina jotain hajoaa mikä oikeasti vaikuttaa negatiivisesti omaan päivittäiseen käyttöön. EMUI / kamerasoftaa voivat päivittää ilman Googlen apuakin niin se riittää itselleni.
Nää on näitä. Itse taas tarvitsen/haluan uusimmat päivitykset aina ajallaan. Edes semi hyvin. Olin kyllä yllättynyt miten pienellä valituksella Saunalahti otti luurin takaisin. Kuitenkin käytetty melkein julkaisusta lähtien. Kameraa tulee kyllä ikävä. Etenkin se 5x zoom oli mahtava omiin kuvaustilanteisiin.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
53
Nää on näitä. Itse taas tarvitsen/haluan uusimmat päivitykset aina ajallaan. Edes semi hyvin. Olin kyllä yllättynyt miten pienellä valituksella Saunalahti otti luurin takaisin. Kuitenkin käytetty melkein julkaisusta lähtien. Kameraa tulee kyllä ikävä. Etenkin se 5x zoom oli mahtava omiin kuvaustilanteisiin.
Onneksi noita 5x zoomeja on tulossa myös muiden kuin kiinalaistenkin valmistajien kännyköihin niin tuskin tarvitsee kauaa ikävöidä

Samsung's new 5x optical zoom camera is ready for its smartphones - SamMobile
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Onneksi noita 5x zoomeja on tulossa myös muiden kuin kiinalaistenkin valmistajien kännyköihin niin tuskin tarvitsee kauaa ikävöidä

Samsung's new 5x optical zoom camera is ready for its smartphones - SamMobile
Otin nyt sitten toisen kiinalaisen aka Oneplus 7 pron riskillä ihan aiempien kokemusten perusteella ja sen että 3rd party support on niin kova et uskoo et softa pysyy ehkä edes etäisesti kasassa. Tosin jos sama iskee siihen niin pitää kyllä miettiä mitä pirua sitä ostaisi koska samsungin kanssa en tule oikein toimeen ja isossa osassa on sitten ärsyttäviä puutteita siitä ja tästä lippulaivamalleissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Njaa onkos muita kohtalotovereita? Itse jouduin luopumaan huaweistä kiitos päivitysten jatkuvuuden epävarmuuden. Purin kaupat ja luuri takaisin liikkeessä ja Oneplussaan takaisin hyppy kun ei oikein muutakaan järkevää ollut tarjolla.
Minä en luovu tästä puhelimesta kuin vasta seuraavan puhelinpäivityksen yhteydessä (kunhan tulee selvästi parempaa saataville), ylivoimaisesti paras luuri koskaan. Sekä Google että Huawei ovat sanoneet, että nykyisiä puhelimia voi käyttää kuten ennenkin, enkä usko että tuo Huawein USA:n mustalle listalle joutuminen näkyy millään tavalla tämän puhelimen käyttäjälle.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Minä en luovu tästä puhelimesta kuin vasta seuraavan puhelinpäivityksen yhteydessä (kunhan tulee selvästi parempaa saataville), ylivoimaisesti paras luuri koskaan. Sekä Google että Huawei ovat sanoneet, että nykyisiä puhelimia voi käyttää kuten ennenkin, enkä usko että tuo Huawein USA:n mustalle listalle joutuminen näkyy millään tavalla tämän puhelimen käyttäjälle.
No lähinnä tuo Android Q ja myöhästyvät turvapäivitykset eivät ole omaan mieleen. Haluan että päivitykset ovat ajoissa ja jos tosiaan Huawei ei enää saa lisensöityä luureja Q:lle niin ei kiitos.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
181
Nää on näitä. Itse taas tarvitsen/haluan uusimmat päivitykset aina ajallaan. Edes semi hyvin. Olin kyllä yllättynyt miten pienellä valituksella Saunalahti otti luurin takaisin. Kuitenkin käytetty melkein julkaisusta lähtien. Kameraa tulee kyllä ikävä. Etenkin se 5x zoom oli mahtava omiin kuvaustilanteisiin.
Siis hetkinen, kauanko ehdit käyttämään luuria ennen kuin veit takaisin? Siis tuosta noin vain vaihtoivat luuria vai oliko kyseessä firman luuri tms?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Siis hetkinen, kauanko ehdit käyttämään luuria ennen kuin veit takaisin? Siis tuosta noin vain vaihtoivat luuria vai oliko kyseessä firman luuri tms?
Melkeinpä julkaisusta lähtien. Ja ihan kuluttajana ostin luurin. Soitin ensin kuluttajaneuvontaan ja kysyin heidän mielipidettään ja kommentti oli että väärin myyty koska olin nimenomaan noita päivityksiä ostaessa painottanut (tosin milläs todistat), soitin aspaan selitin tilanteen ja ohjasivat liikkeeseen ja suostuivat ottamaan takaisin (kaupan purku siis) ilman sen ihmeempää mutinaa. Tosin luulen että tässä tapauksessa olisivat voineet alkaa tappelemaan vastaan mutta menivät asiakaspalvelu edellä. Oli kuitenkin itsellä virheetön luuri ja kaikki paketit yms tallessa niin eivät mutisseet vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ted
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
66
Suomen Huawei taisi todeta, että mikään ei tule muuttumaan myytyjen puhelimien osalta ja päivitykset yms tulevat ihan normaalisti jatkossa. Hieman epäilyttää.. täytyy käydä DNA:lla tiedustelemassa onnistuisiko kaupan purkaminen. ^ Elisa/saunalahdelle pisteet mainiosta asiakaspalvelusta.
 

Sande_

white male
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
303
Melkeinpä julkaisusta lähtien. Ja ihan kuluttajana ostin luurin. Soitin ensin kuluttajaneuvontaan ja kysyin heidän mielipidettään ja kommentti oli että väärin myyty koska olin nimenomaan noita päivityksiä ostaessa painottanut (tosin milläs todistat), soitin aspaan selitin tilanteen ja ohjasivat liikkeeseen ja suostuivat ottamaan takaisin (kaupan purku siis) ilman sen ihmeempää mutinaa. Tosin luulen että tässä tapauksessa olisivat voineet alkaa tappelemaan vastaan mutta menivät asiakaspalvelu edellä. Oli kuitenkin itsellä virheetön luuri ja kaikki paketit yms tallessa niin eivät mutisseet vastaan.
Palautitko myös kellon? :)
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Suomen Huawei taisi todeta, että mikään ei tule muuttumaan myytyjen puhelimien osalta ja päivitykset yms tulevat ihan normaalisti jatkossa. Hieman epäilyttää.. täytyy käydä DNA:lla tiedustelemassa onnistuisiko kaupan purkaminen. ^ Elisa/saunalahdelle pisteet mainiosta asiakaspalvelusta.
Sattui asiakaspalvelijat jotka tiesivät jostain jotain. Juteltiin mm. tuosta AOSP tuesta myöhemmin ja ties mistä syväluotaavammasta eli eivät olleet näitä myyn jotain mistä en tiedä mistään mitään myyjiä.

Ja Sande, en palauttanut. Kukaan ei sitä kysellyt eikä tullut itsellä mieleen kun vasta kotona kun ei ole itsellä käytössä vaan muijalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
101
Suomen Huawei taisi todeta, että mikään ei tule muuttumaan myytyjen puhelimien osalta ja päivitykset yms tulevat ihan normaalisti jatkossa. Hieman epäilyttää.. täytyy käydä DNA:lla tiedustelemassa onnistuisiko kaupan purkaminen. ^ Elisa/saunalahdelle pisteet mainiosta asiakaspalvelusta.
DNA:n myymälästä ostetuilla ei ainakaan ole mitään palautusoikeutta, jos paketti on avattu. Goodwilliäkään ei löytynyt yhtään, vaikka olisi vaihtanut huomattavasti kalliimpaan puhelimeen. Normaalin vaihtohyvityksen olisi toki saanut, mutta se oli niin naurettava, että siihen ei kannattanut suostua. Ehkä joku 50-60 euroa tuli tästä seikkailusta maksettua oppirahoja (sain puhelimen myytyä Torissa) ja jatkossa tietää tehdä tuollaiset ostokset vain Gigantti/Power/Verkkokauppa.com akselilta.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
DNA:n myymälästä ostetuilla ei ainakaan ole mitään palautusoikeutta, jos paketti on avattu. Goodwilliäkään ei löytynyt yhtään, vaikka olisi vaihtanut huomattavasti kalliimpaan puhelimeen. Normaalin vaihtohyvityksen olisi toki saanut, mutta se oli niin naurettava, että siihen ei kannattanut suostua. Ehkä joku 50-60 euroa tuli tästä seikkailusta maksettua oppirahoja (sain puhelimen myytyä Torissa) ja jatkossa tietää tehdä tuollaiset ostokset vain Gigantti/Power/Verkkokauppa.com akselilta.
Tässä tapauksessa voi kuitenkin olla toinen meno EHKÄ. Ei ole kuitenkaan mistään että haluan palauttaa koska puhelin ei miellytä vaan että tämän hetken tietojen mukaan luvatut asiat kuten Android Q eivät luuriin tule yms yms.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
No lähinnä tuo Android Q ja myöhästyvät turvapäivitykset eivät ole omaan mieleen. Haluan että päivitykset ovat ajoissa ja jos tosiaan Huawei ei enää saa lisensöityä luureja Q:lle niin ei kiitos.
Itse en ole niin viimeisimpien käyttisten perään (enkä keksi nykyisestä mitään vikaa), ei niitä LG:lläkään puhelimiin kovin ripeällä tahdilla tippunut, eikä haitannut menoa yhtään. Ja tietoturvapäivitykset tulee kyllä, vaikkakin vähän viiveellä, joten ei mahda olla mitään käytännön merkitystä. Ja tämä koko sotkuhan voi hyvällä tuurilla olla ohi ennen syksyä.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
66
Huonolla tuurilla syksyllä huaweit pyörii Project Z:lla ja kaikki googlen palvelut on estettynä, ei kuulosta houkuttelevalta, mutta eihän sitä tiedä mitä tässä tapahtuu ja kuluttajana en halua olla mukana tässä sopassa ollenkaan "katsomassa" mitä käy.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
Huonolla tuurilla syksyllä huaweit pyörii Project Z:lla ja kaikki googlen palvelut on estettynä, ei kuulosta houkuttelevalta, mutta eihän sitä tiedä mitä tässä tapahtuu ja kuluttajana en halua olla mukana tässä sopassa ollenkaan "katsomassa" mitä käy.
Tämä juuri. Voi olla että homma ratkeaa. Mutta kaupan purun mahdollisuudet ainakin romahtavat täysin mitä pidemmälle menee. Tässä tapauksessa onneksi uusi ns lippulaivamalli joten goodwilliä on todennäköisesti hiukan helpompi saada avustamaan kuluttajaneuvonnan kannan lisäksi.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
JOS kävisi niin, että syksyllä mitkään Googlen palvelut eivät puhelimessa toimisi, niin pakkohan kauppa olisi saada purkaa.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 473
JOS kävisi niin, että syksyllä mitkään Googlen palvelut eivät puhelimessa toimisi, niin pakkohan kauppa olisi saada purkaa.
Ongelma on enemmänkin tilanne että olet ostanut ns lippulaivamallin jolle on luvattu tiety päivitykset ja näitä on myös jo ilman lupauksia oikeus odottaa. Luuri kuitenkin teknisesti toimii ja todennäköisesti myös softa toimii mutta ei päivity. Ilman näitä päivityksiä sekä mahdollisesti reilustikin myöhästyviä tietoturvapäivityksiä tuote ei enää ole sama tuote minkä olen ostanut vaikka Googlen palvelut siinä toimisivatkin. Googlen palveluita tuskin tullaan poistamaan jo myydyistä mutta juuri tuo että tietoturvapäivityksiä päästäisiin tekemään vasta AOSP päivityksien julkaisun jälkeen, Androidin versiota ei voi enää muuttaa tai puhelimet joutuisi lisensöimään uudestaan eli niissä ei voisi olla enää Googlen palveluita päivityksen jälkeen mikä heikentäisi aika olennaisesti puhelimen toimintoja ja tietoturvaa muihin lippulaivoihin nähden. Melkein 1000e puhelimessa kuitenkin varsin sietämätön tilanne, etenkin kilpailijoihin nähden.
 
Viimeksi muokattu:

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Muilla lisääntynyt akunkulutus tuon uuden päivityksen (153) myötä? Tuntuu että menis n.10% enemmän päivän aikana akkua.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Itse miettinyt kanssa viimeiset kaksi päivää että käynkö viemässä tämän p30 pron takaisin giganttiin. Näissähän oli giganttiin se 50pv palautusoikeus. Vaikea tilanne kyllä. Puhelin itsessään on loistava mutta itse kuulun myös siihen porukkaan joka haluaa päivitykset samantien. Varsinkin kun näin kalliista puhelimesta kyse.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Muilla lisääntynyt akunkulutus tuon uuden päivityksen (153) myötä? Tuntuu että menis n.10% enemmän päivän aikana akkua.
Viime yönä akkua kului 3 % flip coverin ollessa kiinni, aiemmin vain 1 %. Käynnistin puhelimen uudestaan ja katson miten akku kuluu ensi yönä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Puhelin itsessään on loistava mutta itse kuulun myös siihen porukkaan joka haluaa päivitykset samantien. Varsinkin kun näin kalliista puhelimesta kyse.
Kannattaa varmaan sitten viedä. Ilmaa tuossa hinnassa kuitenkin on, että sen voi myös ostaa myöhemmin uudelleen jos homma ratkeaa. Jos molemmat kylkiäiset laskee pois, niin oman luurin hinnaksi jäi n. 590€ kellon myytyä ja jonkun vanhan paskan annettua vaihtohyvitykseen +100€ arvolla.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Pilkun nussintaa tuollainen prosentti sinne tänne vahtaaminen.

Mulla aina koko yön langattomassa latauksessa, joka aamu 100% akkua, mitä voitin? :facepalm:
Prosentilla ei olisi väliä jos katsottaisiin aikaväliä, jolloin puhelinta käytetään. Yön aikana on eri asia, jos puhelimella ei tehdä mitään, netti ei ole päällä ja seuranta-aika on vakio.

P.S. Voitit akun huonontumisen.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Huawei ei taida tuossa tapauksessa muutenkaan olla oikea vaihtoehto :vihellys:
Tätä minäkin olen ajatellut kun olen kuullut näistä puhelinten palautuksista :) Tosin omat Huaweit on olleet halvempia malleja.

Uteliaisuudesta kysyn missä Huawei on luvannut seuraavan Android-version näille puhelimille? En epäile etteikö näin voisi olla ja olisi ymmärrettävä syy purkaa kauppa toisin kuin epäily ettei Google sallisi palvelujaan käytetävän joskus tulevaisuudessa, mutta olen luulossa ettei Enterprise Recommended sellaista ole taannut.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
181
Tätä minäkin olen ajatellut kun olen kuullut näistä puhelinten palautuksista :) Tosin omat Huaweit on olleet halvempia malleja.

Uteliaisuudesta kysyn missä Huawei on luvannut seuraavan Android-version näille puhelimille? En epäile etteikö näin voisi olla ja olisi ymmärrettävä syy purkaa kauppa toisin kuin epäily ettei Google sallisi palvelujaan käytetävän joskus tulevaisuudessa, mutta olen luulossa ettei Enterprise Recommended sellaista ole taannut.
Varmaan oletuksena on, että Huawei päivittää luurejaan kaksi vuotta siitä kun se on tullut kauppojen hyllyille.

Uutinen vuodelta 2016:
Huawei commits to 24 months of software updates

Taylor Wimberly of Huawei Device USA has chimed in on Google+ to announce the company's plan to commit to a 2-year time frame of software updates. Starting this year, the company will provide new customers with access to new features for up to 24 months after device purchase.

Wimberly added that updates during the first year will be more frequent with new features coming out at least once every 3 months.
Enkä nyt muistaisi, että Huawei olisi jotenkin ottanut sanojaan takaisin tämän asian osalta..
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
31
Tätä minäkin olen ajatellut kun olen kuullut näistä puhelinten palautuksista :) Tosin omat Huaweit on olleet halvempia malleja.

Uteliaisuudesta kysyn missä Huawei on luvannut seuraavan Android-version näille puhelimille? En epäile etteikö näin voisi olla ja olisi ymmärrettävä syy purkaa kauppa toisin kuin epäily ettei Google sallisi palvelujaan käytetävän joskus tulevaisuudessa, mutta olen luulossa ettei Enterprise Recommended sellaista ole taannut.
Itse olin taas ymmärtänyt että tuo Enterprise Recommended nimenomaan takaa sen. Kuten myös ilmeisesti io-techin toimitus on asian käsittänyt:

"P30 Pro kuuluu Googlen Android Enterprise Recommended –ohjelmaan, joka tarkoittaa sitä, että Huawei sitoutuu tarjoamaan laitteelle tietoturvapäivityksiä maksimissaan 90 päivän välein kolmen vuoden ajan ja päivittämään laitteen myös seuraavaan uuteen Android versioon (Android Q) ensi syksynä. Lisämainintana ainakin Huawei P10 on päivitetty uusimpaan Android 9 Pie –versioon, jonka pohjalta kaksi seuraavaa Android-versiopäivitystä ovat todennäköisiä aikanaan myös P30 Prolle." Testissä Huawei P30 Pro - io-tech.fi
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Itse olin taas ymmärtänyt että tuo Enterprise Recommended nimenomaan takaa sen. Kuten myös ilmeisesti io-techin toimitus on asian käsittänyt:

"P30 Pro kuuluu Googlen Android Enterprise Recommended –ohjelmaan, joka tarkoittaa sitä, että Huawei sitoutuu tarjoamaan laitteelle tietoturvapäivityksiä maksimissaan 90 päivän välein kolmen vuoden ajan ja päivittämään laitteen myös seuraavaan uuteen Android versioon (Android Q) ensi syksynä. Lisämainintana ainakin Huawei P10 on päivitetty uusimpaan Android 9 Pie –versioon, jonka pohjalta kaksi seuraavaa Android-versiopäivitystä ovat todennäköisiä aikanaan myös P30 Prolle." Testissä Huawei P30 Pro - io-tech.fi
Google poisti Huawei-laitteet yrityskäyttöön suositeltujen Androidien listalta
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
265
Nyt kun löytyy kyseinen kapistus ja lähinnä erinomaisen kameran ansiosta hankittu niin kiinnostais tietää että onko jotain pakollisia asetuksia mitä pitää säätää kamerapuolelta että saa suurimman hyödyn kamerasta irti? Videoo tulee aika paljon otettua niin lähinnä ihmetyttää että miksi kamera oli 720p tilassa vakiona? :confused2:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Nyt kun löytyy kyseinen kapistus ja lähinnä erinomaisen kameran ansiosta hankittu niin kiinnostais tietää että onko jotain pakollisia asetuksia mitä pitää säätää kamerapuolelta että saa suurimman hyödyn kamerasta irti? Videoo tulee aika paljon otettua niin lähinnä ihmetyttää että miksi kamera oli 720p tilassa vakiona? :confused2:
Eipä sen kummemmin. Tarkasta, että kuvaa h265 koodekilla eikä h264. En ole ihan varma kumpi näistä on vakiona päällä.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Onko muilla ongelmia noiden soft buttoneiden toiminnassa? Itselläni jatkuvasti tuntuu olevan sellaista, että vaikka painalluksen rekisteröi, näkyy animaatio ja värähtää, ei esim back tai home napista tapahdu ekalla painalluksella mitään. Tätä tapahtuu kaikissa sovelluksissa ja puhelimen asetusvalikoissa.
 

Sande_

white male
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
303
Viimeisin päivitys toi ilmeisesti mukana lukitusnäytön booking.com mainokset. Hienoa kehitystä laitteilta..

// Huawein tuen mukaan nämä mainokset tulevat ihmiselle Booking.com sovelluksen asennuksesta. Minulla tuota sovellusta ei kuitenkaan ole asennettuna, joten tuo lukitusnäytön kuva sovellus ilmeisesti ne lataa automaattisesti. Kuvat pystyy kuitenkin kierrosta poistamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
68
Onko näytössä minkäänlaista kalvoa valmiina päällä?
Meinaan ens viikolla luurin hakea ja mietin, että pitääkö etukäteen sekin tilata, kun suojakuoren jo tilasin.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Onko muilla ongelmia noiden soft buttoneiden toiminnassa? Itselläni jatkuvasti tuntuu olevan sellaista, että vaikka painalluksen rekisteröi, näkyy animaatio ja värähtää, ei esim back tai home napista tapahdu ekalla painalluksella mitään. Tätä tapahtuu kaikissa sovelluksissa ja puhelimen asetusvalikoissa.
Olen huomannut, että silloin tällöin back-nappi ei tee mitään, vaikka se painalluksen ottaa. Jatkuvaa se ei kuitenkaan ole.

Onko näytössä minkäänlaista kalvoa valmiina päällä?
Meinaan ens viikolla luurin hakea ja mietin, että pitääkö etukäteen sekin tilata, kun suojakuoren jo tilasin.
Ei ole kalvoa. Itse tilasin suojakalvotukusta nestemäisen suojalasin; ainakin näyttö puhdistuu nyt selvästi helpommin. Kotelona Huawein Smart View Flip Cover.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
615
Tietääkö joku mitä Huawei on keksinyt tuohon latauskaapeliin 40W lataa nimittäin toi superchargeri niin äkkiä puhelimen täyteen verrattuna mihinkään edelliseen luuriin (S9,S7,S3). Kysyn lähinnä siksi, että olen tässä puljannut huvikseni kaikki USB-C kaapelit mitä löysin mutta ainoastaan toi Huawein oma kaapeli suostuu antamaan ton täyden latauksen. Ja samalla jatkokysymys jos joku tietää että osaako toi puhelin ladata niitä välimallin "nopeita latauksia" näillä silti esim. samsungin adaptive fast charge yms. paremmilla latureilla vai pudottaako siihen 0.5A usb väylän normiin niilläkin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
857
Tuhti päivitys tuli normi P30:neen. Kokoa peräti 4,07 gigatavua. Parempaa kameraa ja nopeampaa sormenjäljenlukua ja heinäkuun tietoturvapaikkaus.
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
70
Kannattaako P30 Prota nykyisin edes harkita ostettavaksi? Speksit ovat vähintäänkin houkuttelevat, mutta miten käy tulevaisuudessa Androidin? Kuinka suurena riskinä tämän näette?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
615
Nyt tipahti joku patch01 luuriin "optimoi järjestelmän suorituskyvyn ja vakauden" :nb:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Oisko kova tarjous Elisalla ?
Back to Work with Huawei! Osta nyt Huawei P30 Pro-puhelin niin saat Huawei Watch GT -älykellon (arvo 199 euroa) kaupan päälle. Tarjous voimassa vain 19.8 - 1.9. asti. Kello tulee tilata 30.9. mennessä osoitteesta bit.ly/P30Pro-kampanja. Kampanjakellon rannekkeen väri on tummanvihreä. Kampanjatarjous koskee molempia, 128 Gt ja 256 Gt -muistikoon P30 Pro -puhelimia.
 
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
78
Oisko kova tarjous Elisalla ?
Back to Work with Huawei! Osta nyt Huawei P30 Pro-puhelin niin saat Huawei Watch GT -älykellon (arvo 199 euroa) kaupan päälle. Tarjous voimassa vain 19.8 - 1.9. asti. Kello tulee tilata 30.9. mennessä osoitteesta bit.ly/P30Pro-kampanja. Kampanjakellon rannekkeen väri on tummanvihreä. Kampanjatarjous koskee molempia, 128 Gt ja 256 Gt -muistikoon P30 Pro -puhelimia.
Oli niin kova tarjous, että haistatin Samsungille pitkät tosta kämäsestä Note 10 kampanjasta: ruhtinaalliset 185 e olisin saanut hyvitystä Note 9:stä. Elisalla sain yhteensä 365e hyvitystä, kun siellä nyt vielä +100 e vanhan puhelimen arvoon, kun vaihtaa p30 pro.

Eli 800-365=435 € ja 200 € kello kaupan päälle. Yes please!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 750
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom