Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihdoin saatu hyväksytty rekisteröinti suoritettua kelloa varten. Itseäni ihmetyttää sormenjäljenlukijan vilkkuminen näytön ollessa lepotilassa. Lieköhän ominaisuus vai aiheuttaakohan Screenor-suojalasi tuon. Lievästi ärsyttävää, kun sivusilmällä näkee puhelimen mustalla ruudulla vilahtavan sormenjäljenlukijan kuvakkeen.
Jollain oli vastaavaa matkapuhelinfoorumilla ja lähti puhelin huoltoon, taisi sellaista sanoa että olisi viallinen etäisyyssensori.Vihdoin saatu hyväksytty rekisteröinti suoritettua kelloa varten. Itseäni ihmetyttää sormenjäljenlukijan vilkkuminen näytön ollessa lepotilassa. Lieköhän ominaisuus vai aiheuttaakohan Screenor-suojalasi tuon. Lievästi ärsyttävää, kun sivusilmällä näkee puhelimen mustalla ruudulla vilahtavan sormenjäljenlukijan kuvakkeen.
Kuten Juha jo postasi, ei mitään hyötyä, päinvastoin, litium akun tyhjäksi ajosta.Onkos tässä suositeltavaa alussa ajella akku tyhjäksi ja ladata sitten täyteen? Vai onko sillä mitään merkitystä?
Onko kellään muulla Smart View Coveria ja jos on, niin sammuuko teillä always on -näyttö hetken päästä, kun kannen on laittanut kiinni?
P.S. Hitto tämä lataa tuota akkua vauhdilla
Niinpä näkyikin olevan. Täytyy huomenna käydä DNA-kaupassa kitisemässä ja kysymässä miten tehdään... Huolto voinee olla pitkä operaatio ja ei huvittaisi pitkään olla ilman kunnon luuria.Jollain oli vastaavaa matkapuhelinfoorumilla ja lähti puhelin huoltoon, taisi sellaista sanoa että olisi viallinen etäisyyssensori.
Mielestäni Samsung parempi jos ottaa kuvia luuri taskusta ja automaatilla heti kuva.. Galaxylla(S8 ainakin) saa loistavan kuvan tilanteessa kuin tilanteessa.. P30 pro ottaa loistavia kuvia, mutta välillä joutuu vähän säätämään kyllä.. Maisemakuvissa Proon auto ottaa kyllä loistavia kuvia ihan luuri taskusta ja räps..Miten tämä kamera muuten toimii jos sitä haluaa käyttää vain Auto tilassa, eikä räplätä mitään kameran asetuksia? Omassa Galaxyssä olen pitänyt juuri siitä, että puhelin ottaa erinomaisia kuvia aina Auto tilassa, eikä mitään tarvitse käsin säätää. Toimiiko P30 Pro yhtä hyvin tämmöisessä "oikean elämän" kuvaamisessa, eli sen kummemmin yrittämättä yhdeksän kuvaa kymmenestä on erinomaista jälkeä?
Miten tämä kamera muuten toimii jos sitä haluaa käyttää vain Auto tilassa, eikä räplätä mitään kameran asetuksia? Omassa Galaxyssä olen pitänyt juuri siitä, että puhelin ottaa erinomaisia kuvia aina Auto tilassa, eikä mitään tarvitse käsin säätää. Toimiiko P30 Pro yhtä hyvin tämmöisessä "oikean elämän" kuvaamisessa, eli sen kummemmin yrittämättä yhdeksän kuvaa kymmenestä on erinomaista jälkeä?
Mielestäni Samsung parempi jos ottaa kuvia luuri taskusta ja automaatilla heti kuva.. Galaxylla(S8 ainakin) saa loistavan kuvan tilanteessa kuin tilanteessa.. P30 pro ottaa loistavia kuvia, mutta välillä joutuu vähän säätämään kyllä.. Maisemakuvissa Proon auto ottaa kyllä loistavia kuvia ihan luuri taskusta ja räps..
Juu sieltä lähtenyt muillekin tuplaviestejä ymsJotain ihme sekoilua huaweilla kyllä tuon kellokampanjan osalta. Mulle tuli jo keskiviikkona viesti että hakemus hyväksytty ja kello toimitetaan 2-3 viikon kuluessa. Nyt oli kuitenkin eilen tullut uusi sposti että kampanjahakemus otettu vastaan
Ainakin Screenorin (löytyy ainakin DNA:lta) ovat ilmeisesti ihan toimiviaOn kyllä parin päivän käyttökokemuksilla aivan uskomaton vekotin tämä P30 Pro.
Onko kellään kokemuksia näytönsuojista? Joko lasinen tai edes muovinen. Noissa kun tuntuu olevan melkoisia laatueroja, joten jos jollain on hyvä malli tiedossa niin vinkki kelpaa.
Kelloa ei tule enää mukana (tarjous loppui 7.4), kellon ovh on 249eur.Vieläkös tässä saa jonkun kellon mukana ostaessa ja mikähän sen todellinen myyntihinta mahtaa olla kaupoissa? Itseäni nimittäin tämä puhelin kyllä kiinnostaisi, mutta sillä kellolla tuskin tekisin mitään, joten mietin että saisikohan sen sitten myytyä eteenpäin.
Ilmeisesti tässä ei myöskään ole mitään Gorilla lasia käytetty, joten onkohan näyttö sitten hajalla ensimmäisten pudotusten jälkeen jos ei jotain tuollaista lisäsuojaa hanki?
Kelloa ei tule enää mukana (tarjous loppui 7.4), kellon ovh on 249eur.
Etu- ja takalasi on tiettävästi GG5:sta, tätä ei tosin vahvisteta missään virallisissa spekseissä.
Onko toi suositeltu äänenvoimakkuuden yläraja mielestänne todella alhainen? Minulla on vasemmassa korvassa tinnitus nuoruuden bändipuuhien jäljiltä, ja olen orjallisesti noudattanut näitä laitteiden ilmoittamia rajoja. Nyt kyllä tuntuu, että raja on liian alhaalla?
P30 Pro ja vakiokuulokkeet käytössä.
Autoon en ole vielä ehtinyt yhdistää, mutta Bosen QC35 II kanssa meinasi pää räjähtää kun kokeilin, että yrittääkö puhelin edes rajoittaa äänenvoimakkuutta kun sitä näpyttelee lisää.Onko toi suositeltu äänenvoimakkuuden yläraja mielestänne todella alhainen? Minulla on vasemmassa korvassa tinnitus nuoruuden bändipuuhien jäljiltä, ja olen orjallisesti noudattanut näitä laitteiden ilmoittamia rajoja. Nyt kyllä tuntuu, että raja on liian alhaalla?
P30 Pro ja vakiokuulokkeet käytössä.
Taisi olla. Poistin heti sellaset paskat.Onko tuossa P30 prossa valmiiksi asennettu softaa facebookit yms?
Oon huomannut vastaavaa P30:llä. Honor 8:lla teki silti kikkailuja vaikka manuaalisesti tarkensi vaikkapa kirkkaaseen kohteeseen, mutta tällä HDR ym. image stäkkäys tuntuu menevän pois jos niin tekee.Onko muilla P30 pro samanlainen vähässä valossa: kun valitsee tarkennuksen johonkin kirkkaaseen valonlähteeseen, niin kamera alivalottaa aivan järkyttävän paljon? Aina olen noin tarkennuksen valinnut pimeässä ja P30p on ensimmäinen joka näin tekee.
p30p
nokia 9
Onko muilla P30 pro samanlainen vähässä valossa: kun valitsee tarkennuksen johonkin kirkkaaseen valonlähteeseen, niin kamera alivalottaa aivan järkyttävän paljon? Aina olen noin tarkennuksen valinnut pimeässä ja P30p on ensimmäinen joka näin tekee.
p30p
Jos on tunnukset postin sivuille, niin voit katsella milloin alkaa näkymään.Tuleeko tuosta kellosta mitään seurantanumeroa vai ilmestyykö se vain postiin joskus?
vapaa heikohko käännökseni tähän "Sisältää huawein oman muistilaajennuksen - sama kuin ei olisi lisämuistipaikkaa ollenkaan" ... miksi noin? Onko kallista vai mikä on ongelmana?
Siis tossa: