https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo&hl=en
Tuolla helposti näkee minkä tason suojauksia laite tukee...
Tuolla helposti näkee minkä tason suojauksia laite tukee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla toimi takuun lähetys ongelmitta. Yhteen ehtoon muistaakseni laitoin täpän. Vastauslähetyksenä ilmoittivat:Saiko joku tuon Huawein lasiturvan toimimaan?
Rekisteröidy saadaksesi kolmen kuukauden ilmaisen takuun näytölle
Lähetä- nappi pysyy harmaana, vaikka imei ja päivämäärä syötetty. Koitettu kolmella eri selaimella, lieneekö joku ehtojen hyväksymis täppä olla pois näkyvistä..
Jes, ovat näköjään korjanneet sivun. Nyt siellä on tuo täppä olemassa.Minulla toimi takuun lähetys ongelmitta. Yhteen ehtoon muistaakseni laitoin täpän. Vastauslähetyksenä ilmoittivat:
Onnea!
Huawein kolmen kuukauden ilmainen näyttötakuu astuu voimaan seitsemässä päivässä ja voit sitten lunastaa korjauksen verkkosivuiltamme.
Suosittelemme että tutustut vielä usein kysyttyihin kysymyksiin ennen kuin lunastat takuupalvelun.
Onkos kaikilla muillakin P20 Pron omistajilla todettavissa tämä lagi näytön kosketuksentunnistuksessa:
Onkos kaikilla muillakin P20 Pron omistajilla todettavissa tämä lagi näytön kosketuksentunnistuksessa:
P20-perusmallista ja ilmeisesti myös osasta Pro-malleja tuo puuttuu, joten se ei viittaisi tarkoitukselliuuteen, enkä myös muutenkaan näe tuosta juuri etua.Tulee mieleen voisiko tuo olla ihan ominaisuus, eli ihan puhtaasti Huawein softan puolella säädetty homma.
Esimerkkinä tilanteet missä pitää sormea näytöllä ja hiljalleen skrollaa, ja mahdollisesti tahattomasti hieman hivuttaa kun pysähtyy. Etenkin jos vaihdetaan suuntaan lyhyellä matkalla.
Semmonen joku "scroll intent" tyyppinen ratkaisu, vähän kuin nettisivuilla harrastetaan joskus hover intent ratkaisuja tippuvalikoissa. Valikko ei aukea tai poistu heti kun hiiri päällä, vaan siinä on viive jonka ajatuksena että nyt käyttäjä oikeasti haluaa avata valikon. Toki tilannekohtaista, ja niin olisi tuollainen scroll intent jos se nyt tietoinen ratkaisu tuossa on. Eli tietenkin jos sitten pelataan tms niin viivettä ei ole. Vai onko tuo efekti ihan joka paikassa?
Juu 107 on ollut asennettuna jo runsaan viikon.Ei ole videossa esiintynyttä ongelmaa minun Pro:ssa. Toimii, kuin ajatus. Uusin päivitys asennettuna.
Joko olette päivittäneen puhelimenne uusimpaan päivitysversioon 107, joka tuli pari päivää sitten saataville?
Eikös tuossa ole kyse tallennettavan kuvan koosta, ei siitä mitä kameraa käytetään.Tajusin vasta äsken, että oletuskamera on vaihdettavissa asetuksissa. Missä tilanteissa kannattaa käyttää 40mpix kameraa ja missä 10mpix? Miksi 10mpix on oletuksena?
Minkälainen BT laite, ja millaisessa tilanteessa pätkii? Kuulokkeet ja puhelin taskussa?No ei kyllä heikkokaan. Väkisin vääntämällä sai näytön halki, jippii joo.
Vein ton P20 Pro:n Giganttiin takaisin ja vaihtoivat uuteen. Hyvää palvelua kaikin puolin. Sääli vaan että toi bluetoothin pätkiminen vaivaa myös tätä yksilöä, eli taitaa olla ominaisuus.
Täytyy luovuttaa ja palata asiaan seuraavan Huihain kanssa... Ei riitä ainakaan itsellä pinna odotella softakorjauksia, jos se edes on sillä korjattavissa.
Mulla vielä P20 Pro tilaus vetämässä varastosaldoa odottamassa, mutta ainakin tässä Galaxy S7 Edgessä löytyy värinälle asetus Settings > Sounds and Vibration > Vibration intensity.Saako tuota värinää jollain voimakkaammaksi? Olen tottunut aiempia puhelimia pitämään käytännössä aina äänettömällä, kun luuri on kuitenkin taskussa. Tämän puhelimen värinää en kuitenkaan tunne kunnolla, joten pakko pitää äänet päällä.
Jos tarkoitat näytön kääntämistä automaattisesti, niin sen voi lukita: Asetukset-näyttö-kierrä näyttöä automaattisesti (täppä, josta näytön kiertämisen voi lukita).Pydtyykö tässä jotenki lukitsemaan tuon työpöydän suunnan? Ärsyttävä, kun tuo kääntelee tuotakin.
Jos tarkoitat näytön kääntämistä automaattisesti, niin sen voi lukita: Asetukset-näyttö-kierrä näyttöä automaattisesti (täppä, josta näytön kiertämisen voi lukita).
Minun Pro:ssa ei käänny alkunäyttö/työpöytä, vaikka näytönkierto on päällä. Muut sivut kääntyy normaalisti.No mutta sittenhän se ei kierrä sitä missään. Haluaisin vain tuon alkunäytön/työpöydän näytönkierron pois päältä. Onko tämä joku Huawein ominaisuus, että sitä alkunäytön kierto ei voi erikseen lukita pois päältä. Honorissa pystyy kyllä tuon tekemään, mutta sehän ei olekaan oikea Huawei.
Minun Pro:ssa ei käänny alkunäyttö/työpöytä, vaikka näytönkierto on päällä. Muut sivut kääntyy normaalisti.
Siis eikös siellä kotiruudukon asetuksissa ole tuo mahdollisuus laittaa kierto pois tai päälleIhme homma. Eilen tää asenteli jonkun Pätsin, että olisko sen jälkee tullu...
Ei löydy huaweilta kuin on/off valinta.Mulla vielä P20 Pro tilaus vetämässä varastosaldoa odottamassa, mutta ainakin tässä Galaxy S7 Edgessä löytyy värinälle asetus Settings > Sounds and Vibration > Vibration intensity.
En tosin tiedä kuinka suuri vaihtelu asetussivuissa on nykyään eri valmistajien Android laitteissa.
Nyt kun sain oman luurini ja testattu auton BT sekä BT kuulokkeet, niin ei ole ainakaan vielä pätkinyt BT audio.Onko muilla pätkinyt bluetooth-audio? Oma tekee sitä vieläkin välillä.
Valikot saa tummaksi niinkin epäloogisesta paikasta kuin Akku - Tummenna käyttöliittymän värejä.Nyt on luuri ollut käytössä muutaman päivän, tykkään kyllä.
Yhdyn Juvesin sanomaan yllä, lovi on vain plussa ja yhden napin navigointiin tottu ihan hetkessä. Ei ole paluuta niihin kolmeen virtuaalinappeihin kyllä.
Kameran jälki on kyllä mahtavaa, ei voi muuta sanoa. Plus se volume down tuplapainallus pikakuva on kyllä nopea. Tosin toiminnon voi vissiin valita, mutta vakiona se ottaa heti kuvan.
Sormenjälkitunnistin toimii kuin ajatus, hienoa.
Normaalisti en kuoria voi sietää, mutta pistin nyt mukana tulleen kirkkaan takakannen. Kyllähän tuo on ihan jees, ja näytön valmiiksi asennettu kalvo on erinomainen juttu.
Muutama ihmetyksen aihe:
- Notifikaatioilla on valittuna että vilkkuu valo, kertaakaan en ole nähnyt vilkkuvan? Oletettavasti sama valo kuin latauksen aikana, ja se kyllä palaa eli ei ainakaan toi ledi sökö ole.
- Kesti hetki löytää Always On Display, mutta eikö tässä tosiaan saa notifikaatioiden ikoneita siihen myös?
Nyt kun sain oman luurini ja testattu auton BT sekä BT kuulokkeet, niin ei ole ainakaan vielä pätkinyt BT audio.
Tätä ei kyllä mulla ole havaittavissa. Tosin tässä tuli juuri tuo .120 loppuinen päivitys, ja tuossa pari viestiä aiemmin TLA totesikin että paint testissä ongelma korjaantui.
PS. Miten valikot saa tummaksi?
Ah, mahtavaa thanks! Much better.Valikot saa tummaksi niinkin epäloogisesta paikasta kuin Akku - Tummenna käyttöliittymän värejä.
No nyt mä sen valoin näin.Notifikaatioilla on valittuna että vilkkuu valo, kertaakaan en ole nähnyt vilkkuvan? Oletettavasti sama valo kuin latauksen aikana, ja se kyllä palaa eli ei ainakaan toi ledi sökö ole.
Onko sulla mahdollisesti 2 sim korttia joista toisella on tuo data käytössä/hotspot päällä ja puhelu tulee toiselle kortille?Hotspot näyttää hyppäävän pois päältä kun tulee puhelu. Saako puheluita pakotettua gsm verkkoon, jottei 3/4G yhteys katkea?