Huawei Mate 20 lite / pro

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Pistin puhelimen tilaukseen, ensimmäinen huihai omana puhelimena niin katsotaan millainen shokki tästä tulee.

Kamera oli tärkein, mutta sormenjälkilukija näytössä, langaton lataus ja vesitiiveys varmisti valinnan.

Hinta on kova , mutta on tuossa sitten kaikki mitä puhelimelta haluan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Eilen sain puhelimen ja onhan tämä vain huippu laite. Nokia 8:sta en jää kaipaamaan mitään, edes emui ei aiheuta ongelmia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Neljä päivää käytössä eikä mitään valittamista,
kamera on huippu, jokainen kuva onnistuu!

Ilmoitusled, en edes muistanut kuinka tärkeä se on!

Näyttö on aivan täydellinen ja puhelin on fyysisesti todella siro.

Langatonlataus

Kasvojentunnistus ja sormenjälkilukija toimii kun unelma, ostin alkuperäisen läppäkotelon ja kun läpän avaa niin lukitus aukeaa välittömästi kasvojentunnistuksen takia!

Vedenkestävä

Kyllä mä nyt ymmärrän mistä hinta tulee.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
20
Neljä päivää käytössä eikä mitään valittamista,
kamera on huippu, jokainen kuva onnistuu!

Ilmoitusled, en edes muistanut kuinka tärkeä se on!

Näyttö on aivan täydellinen ja puhelin on fyysisesti todella siro.

Langatonlataus

Kasvojentunnistus ja sormenjälkilukija toimii kun unelma, ostin alkuperäisen läppäkotelon ja kun läpän avaa niin lukitus aukeaa välittömästi kasvojentunnistuksen takia!

Vedenkestävä

Kyllä mä nyt ymmärrän mistä hinta tulee.
Nyt on oma Mate 20 pro ollut viisi päivää käytössä ja ei voi kuin ihastella laitetta. Kaikki toimii ehdottoman sulavasti, näyttö on loistava ja kuvat on omaan makuun erinomaisia.

Oli iPhone käytössä 3 vuotta ennen tätä ja sitä ennen galaxy s6 ja en kyllä ole huomannut tuon paljon parjatun emuin huonoja puolia. Puhelin tuntuu suorastaan riisutulta verrattuna odotuksiin.

Eli kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen laitteeseen. Suorastaan tosiaan hämillään laitteen hyvyydestä. Kertooko tämä sitten ettei ios ollut minua varten vai mistä on kyse.

Ps nyt on kasvot kiinalaisten tietopankissa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Nyt on oma Mate 20 pro ollut viisi päivää käytössä ja ei voi kuin ihastella laitetta. Kaikki toimii ehdottoman sulavasti, näyttö on loistava ja kuvat on omaan makuun erinomaisia.

Oli iPhone käytössä 3 vuotta ennen tätä ja sitä ennen galaxy s6 ja en kyllä ole huomannut tuon paljon parjatun emuin huonoja puolia. Puhelin tuntuu suorastaan riisutulta verrattuna odotuksiin.

Eli kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen laitteeseen. Suorastaan tosiaan hämillään laitteen hyvyydestä. Kertooko tämä sitten ettei ios ollut minua varten vai mistä on kyse.

Ps nyt on kasvot kiinalaisten tietopankissa.
Täysin tämä, ei ole tullut mitään vastaan missä menisi hermot ja täytyy ihmetellä jos joku saa emui:sta hankalan käyttää :D

En aikasemmin edes ajatellut että akun koolla voisi olla näin suuri merkitys, mutta tässä kestää joka latauksen jälkeen akku 2pvä yrittämättä ja langaton lataus:love: vihdoin mä pääsen hyödyntämään sitä autossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 734
Voisko joku laittaa Mate 20 Pro puhelimen pikalaturin mallinumeron? Ostin ko. puhelimen reissusta ja siinä tuli britti-pistokkeeseen sopiva laturi.

Laturihan on kaiketi max 40W
5V=2A, 9V=2A, 10V=4A


EDIT: Ite oon käyttäny vahvasti stock-ish-androidia tähän asti (Sony ja Motorola) ja itse en löydä hirmusti moitittavaa emuista. Toki vakio applemainen lähestymistapa, eli appit suoraan home-screenillä sai ensimmäisenä lähteä.

Lähetetty minun LYA-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Voisko joku laittaa Mate 20 Pro puhelimen pikalaturin mallinumeron? Ostin ko. puhelimen reissusta ja siinä tuli britti-pistokkeeseen sopiva laturi.

Laturihan on kaiketi max 40W
5V=2A, 9V=2A, 10V=4A


EDIT: Ite oon käyttäny vahvasti stock-ish-androidia tähän asti (Sony ja Motorola) ja itse en löydä hirmusti moitittavaa emuista. Toki vakio applemainen lähestymistapa, eli appit suoraan home-screenillä sai ensimmäisenä lähteä.

Lähetetty minun LYA-L29 laitteesta Tapatalkilla
IMG_20190211_191313.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 734
Kiitos @Reiska-Setä !
Chekkasin puhelimen infot ja näytön valmistaja on näköjään BOE. Laite on tosin ostettu Singaporesta.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
62
Onko kokemuksia panssarilaseista 20 proohon? Nyt käytössä älykuoret ja vähän pelottaa tuon näytön kohtalo. Mahtuuko kalvon kanssa enää orkkiskoteloon vai onko se joko tai
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
75
Muutaman viikon käytin panssarilasia, joku vähän kalliimpi oli suoraan Huawein service centeristä heidän asentamana. Ei voi suositella. Näytön kaarevuudesta johtuen ei kestänyt kahta viikkoakaan kunnolla reunojen liimat ja sormenjäljen lukeminen kävi lähes mahdottomaksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 065
Eikö kukaan tosiaan ole löytänyt käyttökelpoista panssarilasia pro-malliin? Täällä myös jännittää, kun näytön vaihto maksaisi suunnilleen uuden luurin hinnan verran....

Kiva pudotus ollut hinnassa, lieneeköhän missään muussa mallissa näin vauhdikasta ollut :D Viime vuoden lopulla joka paikassa hinta oli tasan tonnin, nyt näkynyt tarjouksissa 550 eurolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Nostellaampa tätäkin ketjua. Onko täällä vielä Mate 20 Pro:n käyttäjiä? Vieläkö se on käypänen peli? Näyttää käytettynä saavan jo alle 200 euron, joten voisi jopa harkita OP5t:n tilalle. Nopeudessa 5t tuskin häviää paljon, mutta kamera taitaa olla eri planeetalta (ja satunnaisessa surffailussa/sähköpostien lukemisessa nopeudella ei ole edes väliä, kunhan kamera toimii nopeasti). Ei taida <300 euron hintaluokasta (uusi/käytetty, ei väliä) löytyä luuria paremmalla kameralla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
88
Nostellaampa tätäkin ketjua. Onko täällä vielä Mate 20 Pro:n käyttäjiä? Vieläkö se on käypänen peli? Näyttää käytettynä saavan jo alle 200 euron, joten voisi jopa harkita OP5t:n tilalle. Nopeudessa 5t tuskin häviää paljon, mutta kamera taitaa olla eri planeetalta (tosin satunnaisessa surffailussa/sähköpostien lukemisessa nopeudella ei ole edes väliä, kunhan kamera toimii nopeasti). Ei taida <300 euron hintaluokasta (uusi/käytetty, ei väliä) löytyä luuria paremmalla kameralla?
Täällä on käytössä tuo puhelin ollu julkkarista asti. Ei vieläkään mitään moitittavaa ja kamerahan tässä on aivan huippuluokkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 734
Nostellaampa tätäkin ketjua. Onko täällä vielä Mate 20 Pro:n käyttäjiä? Vieläkö se on käypänen peli? Näyttää käytettynä saavan jo alle 200 euron, joten voisi jopa harkita OP5t:n tilalle. Nopeudessa 5t tuskin häviää paljon, mutta kamera taitaa olla eri planeetalta (tosin satunnaisessa surffailussa/sähköpostien lukemisessa nopeudella ei ole edes väliä, kunhan kamera toimii nopeasti). Ei taida <300 euron hintaluokasta (uusi/käytetty, ei väliä) löytyä luuria paremmalla kameralla?
Ite ostin 2019 reissussa Singaporesta ja edelleen toimii moitteetta. Käytännössä luuri on edelleen kuin uusi. Toki tämä riippuu ihan luurin käyttäjästä missä kunnossa se on. Kamerahan on nykymittapuun mukaisesti vieläkin todella hyvä. Omassa on näköjään androidin lokakuun 2020 tietoturvapäivitykset ja ohjelmiston moduulipäiväys on 2021-02-01
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 427
Viestejä
4 161 314
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom