Myydään Huawei B593s-22 4G Wlan Kotimokkula, Zyxel P-870HN-51b ADSL2+/VDSL2 Kuopio

Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
59
Myytävä tuote: Mokkula ja modeemi
Hinta: Mokkula 10€, modeemi *myyty* Jos hinta ei miellytä saa tarjota.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Dnalta mokkula aikoja sitten, modeemin ostopaikkaa en muista enää
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei enää tallessa
Muuta huomioitavaa:

Molemmat testattu toimiviksi, varastossa ovat olleet. Muuton alta tarpeettomana pois. Mokkulaan mukaan virtalähde ja lisäantennit. Modeemiin virtalähde ja rj-11 kaapeli.

Modeemi myyty CykaNugetille


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Mobilepay, käteinen


Kuva:DSC_1075~2.JPGDSC_1076.JPGDSC_1077.JPGDSC_1078.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
1
Hei,

Minulla on samantyyppinen modeemi (Zyxel Prestige P870HN-51b), joka on nyt lakannut toimimasta. Olisin kiinnostunut ostamaan tämän modeemin.

Mokkulalle minula ei ole käyttöä. Olisiko mahdollista ostaa vain modeemi?

Toimitustapa olisi postitus. Mobilepayta minulla ei ole käytössä. Olisiko maksu tilisiirtona mahdollinen?

Terveisin
Esa Makkonen
Vantaa
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
59
Hei,

Minulla on samantyyppinen modeemi (Zyxel Prestige P870HN-51b), joka on nyt lakannut toimimasta. Olisin kiinnostunut ostamaan tämän modeemin.

Mokkulalle minula ei ole käyttöä. Olisiko mahdollista ostaa vain modeemi?

Toimitustapa olisi postitus. Mobilepayta minulla ei ole käytössä. Olisiko maksu tilisiirtona mahdollinen?

Terveisin
Esa Makkonen
Vantaa
Hei.

Modeemin myynti onnistuu pelkästään toki ja tilisiirtokin ok.
 
Liittynyt
07.07.2018
Viestejä
78
Meni edellinen pieleen. Tarve on juurikin tuolle mokkulalle, eikä modeemille. Onko siinä operaattori lukitusta? Otan sen jos ei ole lukittu.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
59
Meni edellinen pieleen. Tarve on juurikin tuolle mokkulalle, eikä modeemille. Onko siinä operaattori lukitusta? Otan sen jos ei ole lukittu.
Itse käyttänyt vain DNA:n simmillä. Mitä olen kokemuksia lukenut tästä DNA:n versiosta, niin on toiminut muidenkin operaattoreiden korteilla. Oman käden kokemusta ei ole kun perheen kaikki liittymät DNA:lta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 528
Viestejä
4 202 701
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom