Myyty Huananzhi X99-F8 (viallinen) [OULU]

Liittynyt
04.07.2022
Viestejä
31
Tuote: Huananzhi X99-F8
Hinta: 10€ tai tarjoa jotain. Myyty 20€ sis. postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): AliExpress 07/22.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei tietääkseni takuuta voimassa.
Muuta huomioitavaa: Ollut kotipalvelimen emolevynä. Emo alkoi hiljalleen käyttäytyä oudosti. Tyhjensi bios pariston hetkessä jos otti virrat pois koneesta ja saattoi satunnaisesti boottailla itseään ja mennä jumiin. Lopulta sanoi sopimuksen irti sammumalla suoraan käytöstä. Sen jälkeen kylläkin satunnaisesti boottasi ilman kuvaa, kun nollasi biosta. Vikakoodiksi antoi FF. Kuvaa ei tule ruudulle, mutta tuulettimet pyörii. Välillä ei lähde ollenkaan käyntiin.

Olen yrittänyt lukea BIOS sirua CH314a -ohjelmoijalla mutta missään softassa ei ole tukea juuri tälle sirulle. Sirun tiedot: KH25L12833F. Silmämääräisesti ei näy merkkejä oikkareista tai muista fyysisistä vahingoista. Lisätietoja voi kysellä yv:llä.

Pakkauksen mukana tulee itse emolevy, pari lyhyttä sata-kaapelia, 4kpl pieniä VRM tuulettimia (tuulettimien tilalle olen laittanut ssd siilen, näkyy kuvissa), ohjekirja ja ruuveja.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Vain nouto, paitsi jos joku harrastelija todella haluaa tämän projektiksi niin voidaan miettiä postitustakin.
Maksutapa: Tilisiirto/MobilePay/Käteinen


Kuvat:

1693044859664.jpg1693044846789.jpg1693044830175.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
144
Hp+postit jos viittit postittaa ja sulla on socket cover tallella :)
EDIT: detailit muuttui huudon jälkeen, jätän väliin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.07.2022
Viestejä
31
Yv

Ei syntynyt kauppoja. Muokkasin myös ilmoitusta selkeämmäksi.

Vian kuvaus vielä lyhyesti: Kuvaa ei tule ruudulle missään vaiheessa. Emolevy ei välttämättä herää ollenkaan. Bios patteria poistamalla ja Jbat jumpperia käyttämällä saattaa saada emon heräämään, mutta tässä tapauksessa tulee FF-vikakoodi ja tuulettimet pyörii, mutta kuva ei tule ruudulle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 778
Viestejä
4 203 397
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom