Ostettu HTPC-kotelo täysikokoiselle näyttikselle/low profile-näytönohjain 4k@60hz

Liittynyt
19.08.2017
Viestejä
322
Tarve siis toiselle, joko HTPC/vaakakotelolle johon mahtuu mATX-emolevy, normikokoinen näyttis tai sitten low-profile -näytönohjaimelle joka tukee 4k@60hz -kuvaa.
Lähtökohtaisesti tuo näyttis olisi enemmän haussa, nykyinen on GTX1050 joka toimii kaikkien muiden telkkareiden kanssa paitsi sen johon se on pääasiassa kytketty(Samsung Q60A).

Tarjouksia?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.08.2017
Viestejä
322
Tuo on kyllä nätti.
Pahoittelen että unohdin mainita että koteloon tulee mahtua mATX-emo, muuten tuo olisi ollut täydellinen.
Varuiksi kuitenkin, minkänlaista hintaa tuolle ajattelit?
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Tarve siis toiselle, joko HTPC/vaakakotelolle johon mahtuu mATX-emolevy, normikokoinen näyttis tai sitten low-profile -näytönohjaimelle joka tukee 4k@60hz -kuvaa.
Lähtökohtaisesti tuo näyttis olisi enemmän haussa, nykyinen on GTX1050 joka toimii kaikkien muiden telkkareiden kanssa paitsi sen johon se on pääasiassa kytketty(Samsung Q60A).

Tarjouksia?
Tollanen 25eur + posti jos hyväksyt sen että lähetys tulee aika tiiviisti pakattuna pienessä paketissa eli ei juurikaan saa pehmusteita (mulla ei ole sopivaa isompaa pahvilaatikkoa, ne menee muuhun käyttöön)

 

Liitteet

Liittynyt
19.08.2017
Viestejä
322
Pahoitteluni hitaasta vastaamisesta, olin reissun päällä enkä päässyt täällä käymään.
Siiphuup, laitatko mulle kuvan tuosta myymästäsi kotelosta vaikka yv:nä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 626
Viestejä
4 249 127
Jäsenet
71 371
Uusin jäsen
IDiis

Hinta.fi

Ylös Bottom