Tuote: HTC Vive Pro ohjaimet (2kpl)
Hinta 75€ (+6,90€ pk)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alunperin 2022, Vive Pro paketin mukana. Itse käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, toimivuustakuun myönnän.
Muuta huomioitavaa: Erittäin vähän käytetyn 2022 Vive Pro setin mukana tulleet ohjaimet. Edellisen omistajan mukaan ei ollut tilaa/kiinnostusta koko VR touhuihin ja laitteiden kunnon mukaan siltä myös vaikuttaa, kun kokonaisen paketin viimeviikolla häneltä ostin.
Varmistin toimivuuden ja ovat kuin uudet. Päivitin myös firmwaret SteamVR:n kautta.
Mukaan tulee itse ohjaimien lisäksi latauskaapelit sekä molemmille ohjaimille oma laturi.
Toimiii SteamVR 2.0 majakoiden kanssa myös muidenki VR lasien kanssa.
Myynnissä myös muualla.
Toimitustapa: Postitus tai nouto Oulun Kaakkurista
Maksutapa: MobilePay, Tilisiirto tai käteinen
Kuva:
Hinta 75€ (+6,90€ pk)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alunperin 2022, Vive Pro paketin mukana. Itse käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, toimivuustakuun myönnän.
Muuta huomioitavaa: Erittäin vähän käytetyn 2022 Vive Pro setin mukana tulleet ohjaimet. Edellisen omistajan mukaan ei ollut tilaa/kiinnostusta koko VR touhuihin ja laitteiden kunnon mukaan siltä myös vaikuttaa, kun kokonaisen paketin viimeviikolla häneltä ostin.
Varmistin toimivuuden ja ovat kuin uudet. Päivitin myös firmwaret SteamVR:n kautta.
Mukaan tulee itse ohjaimien lisäksi latauskaapelit sekä molemmille ohjaimille oma laturi.
Toimiii SteamVR 2.0 majakoiden kanssa myös muidenki VR lasien kanssa.
Myynnissä myös muualla.
Toimitustapa: Postitus tai nouto Oulun Kaakkurista
Maksutapa: MobilePay, Tilisiirto tai käteinen
Kuva:
Viimeksi muokattu: