• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut HS Digi 3kk uusille tilaajille

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
118
Tuote: HS Digi
Tarjoushinta: 0€/3kk
Normaalihinta: 53.70€/3kk
Kauppa: Sanoma
Voimassa: 27.3.2022 saakka
Linkki: Tilaa HS Digi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Voimassa uusille tilaajille, tilauksen voi peruuttaa ennen seuraavan tilauskauden alkua. Huom: tilaus kannattaa laittaa alkamaan viikon päästä jolloin saa vielä ylimääräisen viikon luettavaa lukuoikeuksien alkaessa heti.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Näköjään meni läpi vaikka on tälläkin hetkellä ilmainen 1kk testi menossa ja oliskohan kymmenes ilmainen pätkä kokonaisuudessaan (samoilla tunnuksilla kokoajan) :D
 
Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
22
Hyvin futasi, kiitos.

Edellinen HS digi-kausi päättyi itselläni 3kk sitten ja odottelin uutta tarjousta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 009
Tässähän se ilmainen lounas sitten on se, että hesarin myyjät soittelee ja yrittää tuputtaa jatkotilausta.
Tuota ei muistaakseni myöskään voi kieltää koska kyse ei ole "puhelinmyynnistä" vaan asiakkuuden hoidosta tjsp.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
305
Tässähän se ilmainen lounas sitten on se, että hesarin myyjät soittelee ja yrittää tuputtaa jatkotilausta.
Tuota ei muistaakseni myöskään voi kieltää koska kyse ei ole "puhelinmyynnistä" vaan asiakkuuden hoidosta tjsp.
Eihän tuossa kysytty edes puhelinnumeroa, siinähän soittelevat salaiseen numeroon :rofl2:
 
Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
22
Jos on aiemmin tilannut HSää, niin soittelevat tosi aktiivisesti muutenkin uusintatilauksesta.

Nyt tilaamalla sain 3kk lehdet + ehkä soittorauhan kolmeksi kuukaudeksi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Nähtävästi täytyy soittaa asiakaspalveluun, että saan tilaukseni peruutettua. Verkossakin onnistuu tilauksen tarkastelu, mutta se vaatii asiakasnumeroa, jota en ainakaan itse uutena tilaajana ole vielä saanut.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 111
Olin pannut muistutuksen tilata nyt viime hetkellä (ennestään oli jo vanha ilmaisjakso päällä toisella tunnuksella). Muistutan siis muitakin, että tarjous päättyy tänään.

Nähtävästi täytyy soittaa asiakaspalveluun, että saan tilaukseni peruutettua. Verkossakin onnistuu tilauksen tarkastelu, mutta se vaatii asiakasnumeroa, jota en ainakaan itse uutena tilaajana ole vielä saanut.
Itse sain peruttua tuolta heti tilauksen jälkeen: Oma Sanoma | Sanoman asiakastuki
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 898
Viestejä
4 223 172
Jäsenet
71 134
Uusin jäsen
risumies1

Hinta.fi

Ylös Bottom