• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut HS Digi 3kk uusille tilaajille

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
119
Tuote: HS Digi
Tarjoushinta: 0€/3kk
Normaalihinta: 53.70€/3kk
Kauppa: Sanoma
Voimassa: 27.3.2022 saakka
Linkki: Tilaa HS Digi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Voimassa uusille tilaajille, tilauksen voi peruuttaa ennen seuraavan tilauskauden alkua. Huom: tilaus kannattaa laittaa alkamaan viikon päästä jolloin saa vielä ylimääräisen viikon luettavaa lukuoikeuksien alkaessa heti.
 
Näköjään meni läpi vaikka on tälläkin hetkellä ilmainen 1kk testi menossa ja oliskohan kymmenes ilmainen pätkä kokonaisuudessaan (samoilla tunnuksilla kokoajan) :D
 
Hyvin futasi, kiitos.

Edellinen HS digi-kausi päättyi itselläni 3kk sitten ja odottelin uutta tarjousta.
 
Tässähän se ilmainen lounas sitten on se, että hesarin myyjät soittelee ja yrittää tuputtaa jatkotilausta.
Tuota ei muistaakseni myöskään voi kieltää koska kyse ei ole "puhelinmyynnistä" vaan asiakkuuden hoidosta tjsp.
 
Tässähän se ilmainen lounas sitten on se, että hesarin myyjät soittelee ja yrittää tuputtaa jatkotilausta.
Tuota ei muistaakseni myöskään voi kieltää koska kyse ei ole "puhelinmyynnistä" vaan asiakkuuden hoidosta tjsp.
Eihän tuossa kysytty edes puhelinnumeroa, siinähän soittelevat salaiseen numeroon :rofl2:
 
Jos on aiemmin tilannut HSää, niin soittelevat tosi aktiivisesti muutenkin uusintatilauksesta.

Nyt tilaamalla sain 3kk lehdet + ehkä soittorauhan kolmeksi kuukaudeksi
 
Nähtävästi täytyy soittaa asiakaspalveluun, että saan tilaukseni peruutettua. Verkossakin onnistuu tilauksen tarkastelu, mutta se vaatii asiakasnumeroa, jota en ainakaan itse uutena tilaajana ole vielä saanut.
 
Olin pannut muistutuksen tilata nyt viime hetkellä (ennestään oli jo vanha ilmaisjakso päällä toisella tunnuksella). Muistutan siis muitakin, että tarjous päättyy tänään.

Nähtävästi täytyy soittaa asiakaspalveluun, että saan tilaukseni peruutettua. Verkossakin onnistuu tilauksen tarkastelu, mutta se vaatii asiakasnumeroa, jota en ainakaan itse uutena tilaajana ole vielä saanut.

Itse sain peruttua tuolta heti tilauksen jälkeen: Oma Sanoma | Sanoman asiakastuki
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 246
Viestejä
4 490 885
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom