Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvitsen hiljaisen palvelimen. Onko muisti ecc ja kuinka kovaääniset tuulettimet tässä on?
250€ ja nouto?
lähteekö ilman prossua jos sais vähän pois hinnasta? löytyy jo kivi tuonne mitä ajattelin laittaa.300 ja sopii. Alle sen jää koristeeksi.
lähteekö ilman prossua jos sais vähän pois hinnasta? löytyy jo kivi tuonne mitä ajattelin laittaa.
Ei valitettavasti ole kivelle käyttöä. Saat vielä alkup. 4gb kamman ecc muistia ja alkup. Prosun mukaan kaupan päälle![]()
Minä ostan tuon koko satsin 300€ hintaan ja käyn noutamassa. Onnistuuko tänään? Laita tekstaria. Saat yhteystiedot YV:nä.
Hyvät lomat!Tänään hieman huono kun olen thaimaassa.
Tämäpä selvä katellaan sitten kumpi hakee poisKitoos.
Olen taas suomen kamaralla 27.3
Tämäpä selvä katellaan sitten kumpi hakee pois
Kyllähän tuo pönttö vielä kiinostaisi mutta taitaa lompakko tällä kertaa ottaa vastaan kun tuli keksittyä halvempi vaihtoehto kotinassiksi ei vältämättä kyllä yhtä hyvä mutta toimii (toivottavasti) että jos Bosskeytä kiinostaa vielä niin eikun hakemaan!Huomenna voi tulla paketin noutamaan jos jompaa kumpaa vielä kiinnostaa.
Voisin tuon hp:n maksaa sis. postit varsinkin jos mukaan tulee vielä koneen mukana tullut 4 gigan kampa.
...mä tuun vaikka hakemaan sen tuohon hintaan![]()
Terve. Joko tämä on mennyt?