• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka HP X34 34" pelinäyttö 249€ - Gigantti

Onpa yks työmaa saada näyttö tilattua gigantista :poop:
Sähköpostiin tuli tänään viesti gigantista: tilaus peruttu, maksu hylätty. Tilausta ei löydy aspan mukaan ole gigantissa ja vastuu vieritettiin peruutuksesta klarnalle.
Ei suostuttu uuteen tilaukseen tarjous hinnalla, kun ei ole heidän vika.
Yhteys Klarnan aspaan josta vastattiin, että tilausta ei löydy. Pitäis aina näkyä jos sellainen on tehty, meni läpi tai ei.
Klarnan aspan mukaan todennäköisesti Klarnan ja Gigantin välillä tapahtui tekninen häiriö, jonka vuoksi tilaus ei ole ikinä onnistunut.
Uudelleen yhteyttä gigantin aspaan, neuvoi menemään paikan päälle :facepalm:

Meikän tuuria... Ehkä tää on sen arvoista, että pääsee kolmen näytön kokoonpanosta eroon, katotaan miten käy paikan päällä :grumpy:
Sama tilanne täällä. Tilaus tehty, maksutapana Klarna, "Kiitos, tilauksesi on vastaanotettu" luki nettisivulla. Mitään tilausvahvistusta ei tullut, ja kun tajusin sen, kampanjaerä oli jo loppu. Otin varuilta screenshotin kuitenkin sivulta näkyvästä viestistä. Seuraavana päivänä olin sivujen chatin kautta yhteydessä asiakaspalvelussa, mut ei löytänyt mitään tietoja ja sanoi, että pitää mennä myymälään selvittelemään. Tänään tuli sähköpostiviesti gigantilta, että tilaus perutettu.

Äsken kävin Gigantti Kalevassa selvittelemässä, mitään tietoa tilauksesta ei löytynyt. Sain ostettua yhden myymälään palautetun (uutta vastaava) 249e hintaan kotiinkuljetuksella. Ei antanut vaihtoehdoksi tuliterää, mutta mulle toi kelpas. Gigantin työntekijätkin kirosivat, että "uuden järjestelmän" kans jatkuvasti ongelmia, ja vanha toimi aina ongelmitta.
 
Miten voi olla ettei Gigantilla ole "mitään tietoa", mutta kuitenkin löytyy tietokannasta tilaus jonka voi perua? :D

Näin niiqu IT-ammattilaisen näkökulmasta kertoo suoraan että on joku hieno "oho, API ei vastannu" virhe maksun yhteydessä...
 
Minkälaisia asetuksia laitoitte näytölle?

Vanhemmassa tarjousketjussa on keskustelua väriprofiileista ja muista asetuksista, mutta kuten sielläkin tuli ilmi niin HP tunkee windows-koneille automaattisesti omaa bloatwareaan (Omen gaming hub tjsp) eikä siellä ole mahdollista valita custom-väriprofiilia jolloin softa muuttaa joka bootissa väriprofiilin automaattisesti takaisin neutraliksi (tai gamingiksi, en muista kummaksi).

Ja parasta on että kun se softa kerran asentuu W11-koneeseen niin manuaalisen uninstallin jälkeen se asentuu automaattisesti uudelleen MS Storesta jos ei poista storen automaattisia päivityksiä käytöstä. :kippis:
 
Minkälaisia asetuksia laitoitte näytölle?
1) Automaattisesti asentunut OMEN Gaming Hub poistoon
2) Response time level 2
3) Kirkkauden säätö sopivalle tasolle

Käytän kuvaprofiilina neutralia, vähän vaikea noita asetuksia on keneltäkään kopioida vaan siihen tarvitsisi kalibrointilaitteen. Tuosta voi katsoa jonkun kalibroinnit.
 
1) Automaattisesti asentunut OMEN Gaming Hub poistoon
2) Response time level 2
3) Kirkkauden säätö sopivalle tasolle

Käytän kuvaprofiilina neutralia, vähän vaikea noita asetuksia on keneltäkään kopioida vaan siihen tarvitsisi kalibrointilaitteen. Tuosta voi katsoa jonkun kalibroinnit.
Kiitos, hdr ku nakkas päälle niin ei antanutkaan oikeen asetuksia säätää.
 
Siis asentuuko toi hub ikäänkuin ajurina? Jos estää ajureiden automaattisen asennuksen, niin jäisiköhän tuo paske asentumatta alun alkaenkin?
 
Kiitos huomiosta, en tienny että oli asentunu, omen sielä koneessa möllötti valmiina
 
Miten ihmeessä tuo on saatu salaa asentumaan pelkän näytön kytkennän seurauksena? Win 10 pro kyseessä. Myös duunin koneellakin oli nähtävästi saatu ujutettua tuo. Taitaa olla tuki innoissaan kun kuulevat ylimääräisestä vieraasta.
 
MS sallii tiettyjen valmistajien asentaa noita ilman kyselyitä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 637
Viestejä
4 494 416
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom