Myydään HP Elitebook 8560p |Lohja|

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 826
Tuote: HP Elitebook 8560p i5-2540M (2c/4t) 8GB RAM Windows 7 PRO
Hinta: 50€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Koulun vanhoja opettajakoneita
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei / Ei
Muuta huomioitavaa:
Yleisilmeeltään sisältä ihan siisti ikäisekseen. Kannessa naarmuja ja ulkoista kulumaa. Mikrofoni ei kuulemma toimi. Mukaan saa 128gb SSD:n. Mukaan myös laturi. Akku laski heti 87% laturin irroituksen jälkeen, mutta sen jälkeen normalisoitui.

En oleta että koneessa on alkup. 320GB HDD ja käyttöaika 6627, käynnistyksiä 2145. Voipi ollakin, kun kai tähän joku SSD:n olisi laittanut jos vaihdettu. Myydään kuitenkin ilman tuota levyä tietoturvasyistä.
Muuten kone myydään sellaisena kuin on. Itselle ei tästä jeniäkään jää. :)

Löytyy myös muutamia Lenovo Thinkpad 430S, jotka tulevat myyntiin kunhan kerkeän katsoa lävitse. Niistäkin saa tiedustella etukäteen, jos sellainen SER-jäte kiinnostaa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lohja
Toimitustapa: Posti / Nouto
Maksutapa: Mobilepay / Muu


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
1 035
Löytyy myös muutamia Lenovo Thinkpad 430S, jotka tulevat myyntiin kunhan kerkeän katsoa lävitse. Niistäkin saa tiedustella etukäteen, jos sellainen SER-jäte kiinnostaa.
Mua vois kiinnostaa yksi tommonen riippuen mikä prossu niissä on (prossua ei voi vaihtaa) ja näyttö tietenkin mieluiten se 1600x900 mutta jos se on hyväkuntoinen niin ehkä pienempikin kelpuutetaan
Mutta akku tarttis kestää mielellään ainakin 3 tuntia että läppärillä jotain tekee?
Muistin määrällä ei väliä, on mulla muistikampoja.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 826
Mua vois kiinnostaa yksi tommonen riippuen mikä prossu niissä on (prossua ei voi vaihtaa) ja näyttö tietenkin mieluiten se 1600x900 mutta jos se on hyväkuntoinen niin ehkä pienempikin kelpuutetaan
Mutta akku tarttis kestää mielellään ainakin 3 tuntia että läppärillä jotain tekee?
Muistin määrällä ei väliä, on mulla muistikampoja.
Näitä erikuntoisia. Akkukestoista ei tietoa. Koitan käydä pian lävitse. Prosessoreina ainakin pääosin i5-3320M ja 1600x900 resoluutio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 360
Viestejä
4 314 988
Jäsenet
72 006
Uusin jäsen
mattila.

Hinta.fi

Ylös Bottom