Hotelli pääkaupunkiseudulta

Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
164
Mikä olisi hyvä ja edullinen hotelli pääkaupunkiseudulta. Pitäisi tulla syksymmällä lentäen, olla jokunen yö ja taas lähtä pois lentäen. Ajatuksena että hotelli olisi lähellä esim. lähijunia, jos kun haluan jonnekkin liikkua ja lopuksi pääsen näin maalaisena helposti sinne lentokentälle. Haluaisin ainakin jotain hyviä ruoka paikkoja käydä testaamassa, ehkä jotain Helsingin keskustassakin. En ole varma saanko tuohon vielä vapaata kaikille päiville, niin voisin ottaa läppärin mukaan ja tehdä töitä jossa mukavassa mutta rauhallisessa paikassa. Onko se sitten Pasila? Katsoin että Tripla kalliimpi kuin joku Scandic, mutta en tiedä missä kohti Scandic on. Kerran ollut Triplassa ja jäi mielikuva, että aamupala ei ollut mikään paras, jossa olen ollut. Scandic Grand Marina myös yksi halvimmista, mutta onko tuo sitten pitkä matka kävellä rautatieasemalle tai mennä jollain ratikalla. Ei toki Airbnb ole täysin tyrmätty.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 191
Siellä on helppo liikkua julkisilla (hsl-appi kannattaa asentaa valmiiksi), uberilla, tai boltilla. Siksi se sijainti ei tarvitse välttämättä olla niin lähellä rataa. Itse katsoisin ensisijaisesti airbnb:tä, jos ei välttämättä halua hotelliaamiaista. Vaihtoehtoja on eri budjeteilla varmasti paljon, ja valinta omista mieltymyksistä riippuen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 127
Ainakin vaimo ja tytär nauttivat tyttöjen viikonlopusta Valo hotellissa. Upea kattoterassi saunoineen ja porealtaineen ja kuulemma loistava aamiainen.

Eikä ollut pahan hintainen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 128
Sokos Presidentin kanssa ei paljoa mene vikaan, jos budjettiin sopii. Scandic Simonkenttä vastaava, mutta huoneet ovat jo aikaa nähneet. Kulkuyhteydet mainiot. Pasila on vähän niin ja näin, yhteydet hyvät, mutta vaatii sitten lähtemistä jossei kauppakeskukseen tyydy. Pasilan Scandic on suht lähellä kauppakeskusta, mutta hotelli on vanha (eli hinnan syytä olla halvempi).

Gran Marinan huoneet ovat vähän vanhemmasta päästä, mutta menettelee. Ratikka sinnekin menee, eli ei mahdoton ajatus, jos hinta on ok. Scandic Paasi on näppärässä paikassa vaikka ei ole ihan keskustassa. Monesti siellä ollut halvahkoja hintoja. (Joko se metroremppa valmistui?)

Itse olen tykännyt Glo Artista, se on vähän kauempana, mutta aamiainen hyvä ja firman järjestelmän kautta hinta pirun kilpailukykyinen. Jätkäsaaren Clarion on myös hieno, mutta kulkuyhteydet ei maailman parhaat (kaikki toki suhteellista).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 626
Viestejä
4 364 947
Jäsenet
72 442
Uusin jäsen
Pesonic

Hinta.fi

Ylös Bottom