Hollow Knight: Silksong

Onko vinkkiä tuohon neulan upgradeen? Itse sain nyt avattua tappelun sen jonkun neulatyypin kanssa, mutta hävisin :) Saako sen upgraden tästä?

Mitäs työkaluja tarttee save filejen konvertoimiseen PC:lle?

Onko vinkkiä tuohon neulan upgradeen? Itse sain nyt avattua tappelun sen jonkun neulatyypin kanssa, mutta hävisin :) Saako sen upgraden tästä?

Mitäs työkaluja tarttee save filejen konvertoimiseen PC:lle?
Neulan upgrade
Bellhartissa asuu neulanteroittaja, ja ekan upgraden saa heti kun on vapauttanut kaupungin ja menee juttelemaan sille. Seuraavia upgradeja varten pitää löytää öljyä ja viedä samalle tyypille

Veikkaisin että tuo Switchin tallennusten konvertointi toimii vain modatulla Switchillä, josta ne tallennukset saa kopioitua ulos. Joku saa korjata jos olen väärässä.

Neulan upgrade
Bellhartissa asuu neulanteroittaja, ja ekan upgraden saa heti kun on vapauttanut kaupungin ja menee juttelemaan sille. Seuraavia upgradeja varten pitää löytää öljyä ja viedä samalle tyypille

Olen saanut nuo 3 upgradea, eli
vapauttanut bellhartin ja vienyt 2 kertaa öljyä

Mistähän saisi seuraavan?

Olen saanut nuo 3 upgradea, eli
vapauttanut bellhartin ja vienyt 2 kertaa öljyä

Mistähän saisi seuraavan?
Kuten Sirvelin ehtikin jo mainita, niin Act 3:ssa Fleatopiassa Flea Festivalilla teet highscoren kaikkiin minipeleihin, niin palkintona saat vikan öljypullon. Lisäksi pitää käydä hakemassa Pinmaster Plinney takaisin kotiinsa, kun on lähtenyt seikkailemaan metsään.

Kiitos, minäpä otan tuon homman työn alle, niin saa nuo pomot nyt jäädä hetkeksi.

Olen saanut Fleat jo sinne lopulliseen paikkaansa Fleatopiaan, mutta pitääkö etsiä ihan kaikki Fleat ennenkuin pääsee noita minipelejä suorittamaan?

Speedrunner meni juuri läpi, vähän alle 4h. Tunti kului pelkästään Laceen ja Konduktöörin armeijaan. Neulaa parantelin kaksi kertaa, mutta lankakerää tai maskeja ei lainkaan. Tiedä sitten, olisiko lopulta ollut nopeampaa kerätä maski tai pari jostain.

• Tykkää
Reactions: Hcc

Statistiikka

Viestiketjuista
289 799
Jäsenet
79 694
Uusin jäsen
pekkabouta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom