• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Hobbyhall -50% kaikesta VAIN NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Millaista aikaa arviolta rahojen palautukselle arvelette? Vai pitääkö itse reklamoida, eli nopeuttaisiko se toimintaa?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 470
Millaista aikaa arviolta rahojen palautukselle arvelette? Vai pitääkö itse reklamoida, eli nopeuttaisiko se toimintaa?
No riippuu ihan maksutavasta. Esim. lunastamattomat katevaraukset yleensä palautuvat viidessä arkipäivässä eli käytännössä viikossa, mutta niidenkin kanssa saattaa olla pankkikohtaisia eroja.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Itelle oli osa luotolta palautunu, ei kaikki viel
No riippuu ihan maksutavasta. Esim. lunastamattomat katevaraukset yleensä palautuvat viidessä arkipäivässä eli käytännössä viikossa, mutta niidenkin kanssa saattaa olla pankkikohtaisia eroja.
Pitkäänhän tuo kestää, ei mitään vielä. Pakko laittaa asiakaspalveluun viestiä että mitä kettua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Laitoin viestiä 14 päivä, eivät ole vastanneet. Yks maksu viel saamatta takasin.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Millaista aikaa arviolta rahojen palautukselle arvelette? Vai pitääkö itse reklamoida, eli nopeuttaisiko se toimintaa?
No mitä tuolta FB katselee niin jopa kuukausia. Ei mitään tuolta kannata tilata muulla kuin luottokortilla tai laskutuspalvelulla imho.


Aika pieni firma näyttää Hobby Hall nykyisin olevan

Käsittääkseni tuo viron pulju tilaa vasta tuotteet siinä vaiheessa, kun tilaus on sisällä ja massit kans.

Kannattaa kurkistaa maksaneiden asiakkaiden itkua ja hammastenkiristystä heidän FB-sivuiltaan, jotka tosin on näppärästi sumutettu kokoajan uusiin "Kerro onko lempivärisi kusenkeltainen vai ripulinruskea ja osallistu arvontaan"- tyyppisiin julkaisuihin. Sinne ne valitukset sitten hautautuvat jollei ole valveutunut ja käy tsekkaamassa kaikki palautteet...

Noilla reppanoilla näkyy olevan taktiikka, jossa tavaroita ei toimiteta, ei ainakaan ajoissa, asiakaspalvelu ei vastaa / osaa suomenkieltä jne. ja usean reklamaation jälkeen FB:n aspa viimein reagoi: "Hei XX, lähetän sinulle yksityisviestin".
Joka ei yleensä edes johda mihinkään konkreettiseen..

Koskapa tällainen toiminta jatkuu näköjään edelleen, koijaroiminen kannattaa ja voi hyvin Suomessa. Eli kuseta aikasi ja sitten firma konkkaan :cool:

Ohessa esimerkki:
1658776418897.png
 
Viimeksi muokattu:

_wg

Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
133
Vanha threadi, mutta voi sen verran palata että itse tilasin aamulla (siis alennuskoodin leviämistä seuranneena) 2kpl Technic Legoja sillä -40% alennus koodilla jonka täältä bongasin. Kävin hakemassa kyseiset legot tuossa alkuviikosta Vantaan myymälästä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 530
Viestejä
4 202 763
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom