Hinta.fi palaute- ja kehityskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
"Tarkempi ominaisuusrajaus on väliaikaisesti poissa käytöstä ja tulossa pian takaisin."

Paskaaaaaaa

Ensivaikutelmana vanha oli parempi, mutta varmasti tottumiskysymys. Enemmän ihmetyttää päivityksen ajankohta. Miksi vaihtaa uuteen kesken pahimman black friday ruuhkan, jos vielä toiminnallisuuksia joutuu odottelemaan?

Ensivaikutelmana vanha oli parempi, mutta varmasti tottumiskysymys. Enemmän ihmetyttää päivityksen ajankohta. Miksi vaihtaa uuteen kesken pahimman black friday ruuhkan, jos vielä toiminnallisuuksia joutuu odottelemaan?
Valtaosa palvelun käytöstä tapahtuu Google -> tuotesivu -> kauppa. Tuotteiden rajaus on pian käytettävissä ja pahin ruuhka on vasta edessä.

"Kauppaan" nappien vihreä on liian kirkas/räikeä. Se yhdistettynä tummaan sinertävään taustaan ottaa silmiin.

Toki tämäkin ongelma ratkesi Stylus-lisäosalla:

kuva.jpg

Mitähän ihmettä tässä mahtaa tapahtua :hmm:
Siinä oli noita vihreitä himmennetty ja tausta tumman harmaa. Mutta tuo oli vasta eka testiversio. Testaan nyt sellaisella joka ei tee juuri muuta vakioon kuin pudottaa kontrastin 85 prosenttiin ja muuttaa tuotteiden väliin harmaat viivat. Niin ja fontit erilaisiksi (koska en käytä cleartypeä ja vakiofontit näyttää pahalta).

kuva2.jpg

Palautetta/ehdotuksia:

Puhelimessa etusivulla näkyy oletuksena vain kaksi tarjoustuotetta, neljä kun sivua skrollaa alaspäin. Tuotelaatikot ovat isoja, mutta kovin paljoa infoa itse tuotteesta niissä ei ole. Jostain syystä etusivulla olevissa laatikoissa ei ole esimerkiksi kauppa- tai perustietoja. Kaupan (tai maininnan useista kaupoista) ainakin saisi näkyviin ellei kyseessä ole joku sopimustekninen juttu miksi niin ei ole. Tarjoukset-sivun tuotelaatikoissa tiedot löytyvät. Itse tykkäisin jos vaihtoehtona olisi tiivis listamuotoinen luettelo kuten normaaleissa tuotelistauksissa.

Olin puusilmä kun tuoteryhmien löytymiseen meni aikaa kun en tajunnut katsoa valikon takaa jota en vanhassa käyttänyt juuri koskaan. Pitää ehkä laittaa kirjanmerkki suoraan tuoteryhmät sivulle, koska käytän niitä eniten. Ilmeisesti tämän uuden ulkoasun tavoitteena on korostaa tarjouksia etusivulla.

Tarjouksista: Omaan tyyliini* käyttää sivua olisi kiva jos tuotekategorian/haun kohdalla olisi "näytä tämän ryhmän/haun tarjoukset" toiminto, esimerkiksi lisäämällä ne järjestyksen vaihtoehdoiksi (suurin %-alennus, suurin €-alennus tms).

* Siirry tuotekategoriaan jos en ole hakemassa juuri tiettyä tuotetta -> tee tarvittavat suodatukset. Vaihtoehtoisesti haku tuotteen tarkalla nimellä tai ean koodilla jos satun olemaan kivijalkakaupassa.

Tuplapalaute: Tuoterajauksessa hakusanat ja hinta olisi hyvä olla aina näkyvissä tuoterajauksessa. Nyt ne on piilotettu turhaan alivalikon taakse; eivät ne vie sen enempää tilaa kuin itse painike josta ne saa näkyviin. Itse ainakin käytän hakusanoja todella usein filteröimään kategoriaa nopeasti niin tämä on pieni ärsytys minulle. Mieluiten kenttä kategorian hakusanahaulle saisi olla aina näkyvissä ainakin työpöytäversiossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 573
Jäsenet
74 419
Uusin jäsen
KrisTNT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom