Ostettu Hiljainen palvelin kevyeen virtualisointiin

Hei,
Tarkoitusena olisi löytää mahdollisimman hiljainen ja pieni palvelin kevyeen virtualisointiin (4-8 virtuaalikonetta kevyillä spekseillä). Muutamia malleja joita olen itse etsinyt:

Dell Poweredge T20
Dell Poweredge T30
HP Microserver gen 8
Myös muita saa tarjota. Pääasia, että laitteen komponentteja voi päivittää.
Hinta neuvotellaan riippuen laitteesta ja komponenteista. Liikun paljon välillä Tampere-Helsinki-Lahti eli jos jostain näistä löytyy niin voin myös laitteen noutaa.

Viimeksi muokattu:
Moi,

Tarvitseeko olla valmis paketti vai kelpaisiko komponentit? Minulta löytyisi mm. Supermicro X11ssl-cf emo, 2x16Gb DDR4 ECC ja Xeon E3-1240v6 (tai i3-6100). Ajelen tällä hetkellä muutamaa virtuaalikonetta ESXI:n päällä.

Moi,

Tarvitseeko olla valmis paketti vai kelpaisiko komponentit? Minulta löytyisi mm. Supermicro X11ssl-cf emo, 2x16Gb DDR4 ECC ja Xeon E3-1240v6 (tai i3-6100). Ajelen tällä hetkellä muutamaa virtuaalikonetta ESXI:n päällä.

Noista varmasti saisi hyvän pohjan rakennettua. Kotelon ja virtalähtee hommaaminen varmaan onnistuisi ja sinällään olisi ihan mukava pitkästä aikaa päästä rakentelemaan konetta ihan itse :)
Riippuu toki siitä millaista hintaa noista haluat?

Sain hankittua itselleni palvelimen jonka kanssa pitäisi nyt ainakin hetki elää. Paljon kiitoksia kaikille tarjouksia tehneille.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 399
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom