Myyty Herman Miller Aeron Remastered Graphite työtuoli, 11v takuuta (Helsinki)

Liittynyt
10.02.2019
Viestejä
171
Myytävä tuote: Herman Miller Aeron Remastered, väri graphite
Hinta: 1350€ / tarjous, ei pakkomyynnissä 1180€, tämä saa lähteä sähköpöydän /Varier Balans kiikkutuolin tieltä. Myyty 1080€ @smörkungen
Tuote ostettu (mistä ja milloin): KT interior 10/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, 11 vuotta takuuta jäljellä
Muuta huomioitavaa: Uuden veroisessa kunnossa ja vähälle käytölle jäänyt. Posturefit SL säädettävä selkätuki, eteenpäin kippaava tilttimekanismi, täysin säädettävät käsinojat. Koko C, passeli myös meille pikkuihmisille, itse 177cm/100kg.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Hakuninmaa, Helsinki
Toimitustapa: Nouto, tarvittaessa voin tuoda PK-seudulla
Maksutapa: MobilePay (1000€ päiväraja), OP / S-pankki tilisiirto noudettaessa, käteinen.


Kuva: Lisäilen tarvittaessa myöhemmin ja YV voin laitella tarkempaa tietoa. Tämä tuoli kyseessä (hinta 1602€ myynnissä olevan tuolin varusteilla): Herman Miller Aeron Remastered, Graphite - KT Interior
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.02.2019
Viestejä
171
50€ tarjottu! :D
Kiitos pikku y, tää oli sen verran hyvä tarjous että laitetaan vaimot vaihtoon (ajan saat Sinä päättää) ja kaupanpäällisiksi annat mulle mun määrittelemän korkuisen nipun noita mainitsemiasi seteleitä.

Eli muullekin lukijakunnalle tiedoksi saatettakoon, jotta oheisella häröilyllä ei tähän palaan päästäne ketään tyydyttäviin kauppoihin :D Huikeata tuolia tarjolla, yannaran koeistumattomana. Senkin laiheliini!

Muut tervetulleita koe istumaan tämän seitsemännen taivaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.02.2019
Viestejä
171
Nostetaan 950€, tarjous voimassa viikon, sitten lähden tilailemaan uutta saksasta.
Kiitos mutta ei tuolla pakedin aiemmin tarjoamalla tasan tonnillakaan lähde. Vähän enemmän pitäisi saada jotta raaskii herkusta luopua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 173
Viestejä
4 214 491
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom