Helldivers 2.

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Anti-materiel rifle tai autocannon voittaa botti puolella nuo yksinään sit kaveriks voi ottaa mitä haluaa. ;)
Ei taida autocannon tiputtaa hulkkeja tai niitä lentäviä botti-puolella ja ammuspula tulee jossain vaiheessa. Itse tykkäsin kovastikin siitä ennenkuin tuli Quasar-cannon tilalle
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
47
Ei taida autocannon tiputtaa hulkkeja tai niitä lentäviä botti-puolella ja ammuspula tulee jossain vaiheessa. Itse tykkäsin kovastikin siitä ennenkuin tuli Quasar-cannon tilalle
Stun granaatti + hulkkia selkää tai kaks ammusta punaseen silmään. Lentävät tippuu 3 tai 4 ammuksesta moottoriin. Itse yleensä löydän ammuslootia maasta sieltä täältä niin aika vapaasti saa räiskiä autocannonilla ja sitkun yleensä "oikeesti" loppuu niin voi tiputtaa uuden taivaalta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Onko kukaan onnistunut tiputtamaan Drop shippiä stun grenadella? Pelasin yksin. Drop ship oli tuloillaan paikkaan missä oli jo roboja ja heitin isolla kaarella sinne stun grenaden. Vetäydyin vähän sivuun kallioiden taakse ja tapoin robot. Poistuin piilosta aikomuksena tappaa Drop shipin tuoma lauma, mutta yllätykseksi Drop ship makasi maassa palasina, eikä vihuja näkynyt missään. En siis nähnyt että stun grenade tiputti tuon Drop shipin, mutta en oikein keksi mikä muukaan, koska ampuilin roboja vain Breakerilla. Ihan jees jos tuo toimii. Kranuahan voi "keittää" ja heittää sitten niin että se räjähtää ilmassa, vaikka juuri Drop shipin alla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Automatonit tuhottu, mitähän juonia Joel nyt punoo...

Tekijät ovat kyllä onnistuneet melko 5/5 jos miettii kuinka suppeasti tätä peliä mainosttettiin ennakkoon. Tuubissa on reilusti fani filkaa, osa oikein mainioita :)

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 613
Ne varmaan on tuhottu sen takia, koska tilttaili viime päivät ihan yhtenään ps5:lla... Patchi korjas sen tiltin, mikä tuli extractionia tilatessa tai alukseen mennessä, mutta kyllähän noi aika kovaan tahtiin tilttas tehtävän jälkeen tai tehtävän aikana. Varsinkin orbital laser...

Alkaa kyl jatkuvien kaatuilujen takia kärsiä peli-ilo melkoisesti. Toki saiskin jotain uutta tulla, kun yhtä vaille (drop-podin ohjausparannus) kaikki ship modulesitkin jo ja ei tässä kohta tiiä, mitä tavoittelis lvl 48 vai oliko lvl 49 jantterilla kun stratagemitkin ollu kaikki jo jotain 30 leveliltä saakka.

Noh, nyt sentään 201-patchin jälkeen Anti Material Rifle toimii ps5:llakin taas. Automatoniin oli kohtuu kova support setti AMR, Shield backpack, Orbital Rail cannon strike tai Autocannon sentry ja siihe kaveriks Orbital laser tai Eagle Cluster bomb tai EMS Mortar. Toki se on kyllä jännä, että AMR kantama stoppaa yhteen pisteeseen ts. ammut sillä kauas oneshot killin, 2 metriä kauempana toinen vihu mihin ei yletykään... Ja damage dropoffiahan ei siis ole lainkaan, loogisesti...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Viime aikoina ollut jotain meneillään. Matseissa otan sen 400-500 tappoa tapan isot myös kerään eniten sampleja ja silti tulee kick pelin päätteeksi, todella harvoin samassa pelissä pysyy. Mukavaa että tuli lisää pelattavaa vaikka kaikkia saanut vielä tutkittua paitsi stratgemit.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Viime aikoina ollut jotain meneillään. Matseissa otan sen 400-500 tappoa tapan isot myös kerään eniten sampleja ja silti tulee kick pelin päätteeksi, todella harvoin samassa pelissä pysyy. Mukavaa että tuli lisää pelattavaa vaikka kaikkia saanut vielä tutkittua paitsi stratgemit.
Ehkä oot liian hyvä ja viet mielenkiinnon muilta? Siis ihan vakavasti sanon tämän, koska näin voi oikeasti käydä.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 613
Viime aikoina ollut jotain meneillään. Matseissa otan sen 400-500 tappoa tapan isot myös kerään eniten sampleja ja silti tulee kick pelin päätteeksi, todella harvoin samassa pelissä pysyy. Mukavaa että tuli lisää pelattavaa vaikka kaikkia saanut vielä tutkittua paitsi stratgemit.
Jengi ei tykkää samplejen keräämisestä eikä siitä, että jäädään turhaan tappaan vihuja. Olen havainnut, mutta kenkää ei oo tullut viime aikoina. Ne haluaa keskimäärin tehtävien pikajuoksut, varsinkin (itte lvl 50) jos on yhtään mukana yli lvl 60 porukkaa (niillä varmaan kaikki ostettuna jo ja sampleja läjäpäin) -> liekö haluuvat vaan ja ainoastaan expiä.

Olen myös havainnut ikävän ilmiön, että ei reinforcata / asenne on "mitäs kuolit" (no kuolin ku jätit mut yksin 6 hulkin kans karkuun juostuasi, ja sit vielä kaikki jätti samplet maahan jne. ja jos haet sen oman 30 samplen containerin niin itketään jo).

Ja vittu ku vitutti toissa pv ku yks otti maahan jääneen samplecontainerin ja hyppäs laavakuoppaan ja sit toinen toisessa päässä karttaa tilas exctractionin, minä tietysti reinforcetuin extraction padille ja samplet kentän toisessa päässä montun pohjalla...

Eilen sit keräilin sampleja taas support buildilla ja muita kauempaa auttaessa eruptorilla ja ammuin dropshipit kauka alas niin yrittivät yhdessä tehtävässä jopa ettei pääse extractoimaan niiden samplejen kans. Tilasivat cluster bombin ja 500 kg bombin evakuointialuksen rampille ja jäi ehkä 1 ms kiinni ettei shippi lentäny huitsin nevadaan. Lvl33, lvl70 ja lvl50 kanssapelaajat. Luulis et kellään muulla ku lvl 70 ei ois kaikki uudet moduulit hommattuna.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Heips! Juuri myös tuota ressaamisen puutetta huomannut, jotenkin nämä livahtavat kaikkien isojen vihulaumojen luota pois ja pelaavat chillisti eivätkä herätä. Ymmärrän kyllä jos isot levut haluaa pikajuoksuja, tappoja tulee vain sen takia paljon kun tehdä tehtävät ym ja omat chillailevat ja itse olet jotenkin vihulauman keskellä ja omat luikkii karkuun. Paras matsi taisi olla lähemmäs 700 tappoa ja omat 60-200 luokkaa. Väliin löytyy hyviä aulia missä pelata mutta silloin ei taas ole monesti aikaa kuin yhteen tai kahteen rundiin.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
553
Idea tässä ei ole tappaa kaikki mikä liikkuu, vaan vain se mikä on välttämätöntä. Itsellä on yleensä vähiten tappoja. Kerään samplet, teen tehtävät ja toimin tulitukena.

Tänään oli hyvä porukka joka ymmärsi tämän. Liikuttiin tiiviinä teho ryhmänä ja saatiin lopuksi vielä asemalla kiitosta nopeasta suorituksesta. Parhaimmillaan tuli pari paikallista AT-AT -kävelijää samalla kentällä vastaan. Onneksi ei sentään yhtä aikaa.

IMG_1200.jpeg
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 613
Eilen just pelasin Helldivellä automatonia ja jostain syystä kaikki halus pelata niitä 12 min (vai oliko 15 min) blitz -missioneja loopilla uudestaan ja uudestaan ja tappaa aina kaikki + myöhästyä kokonaisajasta (vaikka tehtävät jo tehty, niin tapetaanpa kaikki!) jolloin aika nihkeetä exctractoida ilman stratagemejä kun niskaan tippuu AT-AT:t, Hulkit, tankit ja joka suunnalta tulee rakettia... Sit kirotaan ku samplet jäi :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Törmäsin peleihin missä jengi nakko tyyliin 600 kranaattia yhden matsin aikana mikä homma tämä on toinen myös että samplet ei tipu maahan vaan pysyvät.
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
64
Kerran itelläki käyny noin, että aina kun heitti granun niin tuli yks lisää. Lopussa niitä oli joku 100/5 :D
Kait se on bugi tai sit arrowheadilla ollaan viikonlopun vietossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 359
Törmäsin peleihin missä jengi nakko tyyliin 600 kranaattia yhden matsin aikana mikä homma tämä on toinen myös että samplet ei tipu maahan vaan pysyvät.
Kerran itelläki käyny noin, että aina kun heitti granun niin tuli yks lisää. Lopussa niitä oli joku 100/5 :D
Kait se on bugi tai sit arrowheadilla ollaan viikonlopun vietossa.
Kuulostaa hieman niiltä koodareilta mitä pelissä on. Samat kaverit sitten kiskoo jotain useita satoja sampleja per matsi.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
236
Törmäsin peleihin missä jengi nakko tyyliin 600 kranaattia yhden matsin aikana mikä homma tämä on toinen myös että samplet ei tipu maahan vaan pysyvät.
Kerran itelläki käyny noin, että aina kun heitti granun niin tuli yks lisää. Lopussa niitä oli joku 100/5 :D
Kait se on bugi tai sit arrowheadilla ollaan viikonlopun vietossa.
Kuulostaa hieman niiltä koodareilta mitä pelissä on. Samat kaverit sitten kiskoo jotain useita satoja sampleja per matsi.
On tosiaan known issue. Spiffaava Brittikin teki aiheesta videon

INFINITE GRENADE IS BROKEN - HELLDIVERS 2 Is A Perfectly Balanced Game With No Exploits (youtube.com)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Peli itsessään on huippu mutta alkanut syöpäläisiä näkymään, menet mainitsemaan jollekkin ettei ressaa ketään --> kick. ns. sama kuin oma vika mitäs kuolit mutta aulan johtaja ei ressaa ketään mutta kumminkin kuolee kokokoaja. XD ei muuta sori. Välin löytyy 5/5 auloja mutta silloin ei kerkeä kuin yksi tai kaksi maksimissaan eikä jäädä pelailemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 355
Tohon pitäisi selvästi saada joku reputation-mittari pelaajille. Ja ehkä muitakin tilastojatietoja pelaajista, joita voisi käyttää sitten tuohon ryhmähakuun (ja pari hakufiltteriä). Eilen osuin kaksi kertaa peräkkäin ryhmään, jotka pelasivat vain sitä linnakkeenpuolustusta ötökkäpuolella. Tappoja siinä saa paljon, mutta muuten se ei ole kovin palkitsevaa.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
eikös noita kill moodeja pelata vaan siksi että saadaan nopeesti mitaleita? aina tulee hypättyä pois gruupista joka sitä farmaa, itellä ei niin kiire oo mitaleiden kanssa, taas on uusin setti farmattu ja kohta mitalit taas tapissa niin ei jaksa ne kiinnostaa farmaus mielessä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 578
Viestejä
4 204 784
Jäsenet
70 919
Uusin jäsen
XJX0

Hinta.fi

Ylös Bottom