Hell Let Loose

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Joitakin tunteja hll takana, mutta moninpelejä netissä n. vuodesta -96 pelanneena niin sekin vain muistutuksena, että monesti "huonommilla" grafiikka-asetuksilla (ei liity FOV) vihun erottaa taustasta paljon paremmin, erityisesti monesti spesifioituu yhteen tai muutaamaan asetukseen.

Tätä peliä äärimmäisen vähän pelannut, kun ei random squadit tämäntyyppisessä pelissä kiinnosta mutta yleisenä kommenttina.

Ei ole pc ja konsolin välistä crossplayta. Itse käytän aika pientä fovia, että näkee paremmin ja tässäkin pelissä kuitenkin täytyy tähtäimen olla yleensä edes sinne päin kohti vihua, jos vihu alkaa ampua jostain puskasta. Toki fov taitaa olla mielipidekysymys pitkälti
Kyllä tässä on crossplay

Kyllä tässä on crossplay
Crossplay konsolien (PS5 - Xbox) välillä löytyy, mutta PC ja konsolien välillä ei löydy. Mikäli PC:llä pelatessa näet scoreboardilla ohjaimen kuvan nimen vieressä, niin ne ovat PC:llä Xbox gamepassilla tai Epicillä pelaavia henkilöitä.

Viimeksi muokattu:
Crossplay konsolien (PS5 - Xbox) välillä löytyy, mutta PC ja konsolien välillä ei löydy. Mikäli PC:llä pelatessa näet scoreboardilla ohjaimen kuvan nimen vieressä, niin ne ovat PC:llä Xbox gamepassilla tai Epicillä pelaavia henkilöitä.
Onpas kyllä iha helvetin hämäävä, olin itsekin siinä luulossa että crossplay ja ihmettelin että miksi helvetissä näin. Kun tässä palasin muutaman vuoden tauon jälkeen siis peleille niin tämmöinenkin tullut..

Onpas kyllä iha helvetin hämäävä, olin itsekin siinä luulossa että crossplay ja ihmettelin että miksi helvetissä näin. Kun tässä palasin muutaman vuoden tauon jälkeen siis peleille niin tämmöinenkin tullut..

Kirosin samaa kun luulin, että siellä konsolipelaajat on jollain aim assisteilla ammuskelemassa kun pikkusen tuli luotia oudosti päähän savun läpi monta kertaa putkeen yms. setit. Valistivat sitten chatissa minua.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 022
Jäsenet
76 364
Uusin jäsen
steppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom