Näyttää olevan 80, tainnut pelata 70 fovilla kans joskus, mutta tuntuu, että tulee motion sickness helpommin, jos on liian pieniEli, paljonko on sinulla FOV asetus tässä pelissä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää olevan 80, tainnut pelata 70 fovilla kans joskus, mutta tuntuu, että tulee motion sickness helpommin, jos on liian pieniEli, paljonko on sinulla FOV asetus tässä pelissä?
Kyllä tässä on crossplayEi ole pc ja konsolin välistä crossplayta. Itse käytän aika pientä fovia, että näkee paremmin ja tässäkin pelissä kuitenkin täytyy tähtäimen olla yleensä edes sinne päin kohti vihua, jos vihu alkaa ampua jostain puskasta. Toki fov taitaa olla mielipidekysymys pitkälti
Kumma juttu, että kaikkialla netissä sanotaan, ettei ole konsolin ja pc:n välillä. Aivan, koska niin ei ole.Kyllä tässä on crossplay
Crossplay konsolien (PS5 - Xbox) välillä löytyy, mutta PC ja konsolien välillä ei löydy. Mikäli PC:llä pelatessa näet scoreboardilla ohjaimen kuvan nimen vieressä, niin ne ovat PC:llä Xbox gamepassilla tai Epicillä pelaavia henkilöitä.Kyllä tässä on crossplay
Onpas kyllä iha helvetin hämäävä, olin itsekin siinä luulossa että crossplay ja ihmettelin että miksi helvetissä näin. Kun tässä palasin muutaman vuoden tauon jälkeen siis peleille niin tämmöinenkin tullut..Crossplay konsolien (PS5 - Xbox) välillä löytyy, mutta PC ja konsolien välillä ei löydy. Mikäli PC:llä pelatessa näet scoreboardilla ohjaimen kuvan nimen vieressä, niin ne ovat PC:llä Xbox gamepassilla tai Epicillä pelaavia henkilöitä.
Onpas kyllä iha helvetin hämäävä, olin itsekin siinä luulossa että crossplay ja ihmettelin että miksi helvetissä näin. Kun tässä palasin muutaman vuoden tauon jälkeen siis peleille niin tämmöinenkin tullut..