Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo hurtgenin metikkö näyttää kyllä mappina hyvältä. Videoissa näyttää ainaki, että on ne eteenpäin ton kanssa menny, kun mitä viimeks pelasin. Koettelis huomenna
 
Jonki verran tässä testaillut ja oon tykännyt monelta osin. Visuaalisesti hieno (PS , äänet on loistavia ja kartta on todella iso. Liikkuminen ja ampuminen on sujuvaa (MG:tä lukuunottamatta). Mainitsemisen arvoisia vikoja en oikein ole keksinyt. Vaikeahan tämä on kuin mikä. Aiemmin joku sanoi että ei ole simulaattori, niin jos tämä ei ole niin mikähän sitten on? :rolleyes: Kuolemat on yleensä sellasia että ei ole mitään hajua mistä ammuttiin. Omiakin on niin helppo ampua vahingossa :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Vaikeahan tämä on kuin mikä. Aiemmin joku sanoi että ei ole simulaattori, niin jos tämä ei ole niin mikähän sitten on? :rolleyes: Kuolemat on yleensä sellasia että ei ole mitään hajua mistä ammuttiin. Omiakin on niin helppo ampua vahingossa :nb:
Tämä juuri on omiaan tappamaan uusien pelaajien mielenkiinnon. Puristi toki sanoo että se on vain hyvä asia, mutta kun sitten kuitenkin lopputuloksena on helposti tilanne jossa jäljellä on vain kourallinen hc-faneja, jotka eivät riitä pitämään peliä pelikelpoisena edes itselleen. Saa nähdä miten tämä kehittyy.
 
Tämä juuri on omiaan tappamaan uusien pelaajien mielenkiinnon. Puristi toki sanoo että se on vain hyvä asia, mutta kun sitten kuitenkin lopputuloksena on helposti tilanne jossa jäljellä on vain kourallinen hc-faneja, jotka eivät riitä pitämään peliä pelikelpoisena edes itselleen. Saa nähdä miten tämä kehittyy.
No mutta silloinhan tämä ei ole sinua varten jos et tuosta pidä. Pelaat sitten jotain arcadea? En hirveästi Post Scriptumista muista mutta vaikeustasoltaan nämä on tietääkseni aika tasoissa.
 
No mutta silloinhan tämä ei ole sinua varten jos et tuosta pidä. Pelaat sitten jotain arcadea? En hirveästi Post Scriptumista muista mutta vaikeustasoltaan nämä on tietääkseni aika tasoissa.
En mielestäni missään välissä viitannut siihen, että en välttämättä itse tuollaisesta pitäisi, vaan että se ei välttämättä uppoa massoihin ja sitä kautta se olisi samalla ongelma pelille itselleen.

Jos siis haluaa että pelillä on pelaajia ja että kehittäjät saavat vastinetta työlleen, sen pitää vedota ainakin siinä määrin laajaan yleisöön, että kustannukset tulevat katettua suunnitellulla plussamarginaalilla.
 
Vaikeahan tämä on kuin mikä. Aiemmin joku sanoi että ei ole simulaattori, niin jos tämä ei ole niin mikähän sitten on? :rolleyes: Kuolemat on yleensä sellasia että ei ole mitään hajua mistä ammuttiin. Omiakin on niin helppo ampua vahingossa

Vaikeus ei ole itsessään tee pelistä "simulaattoria", vaan että peli näyttää ja kuulostaa kuin oikealta sodankäynniltä kaikkine stategisine elementteineen. Onhan bäfässäkin vaikeampi "hc-moodi", vaikka arcadea onkin.
 
Vaikeus ei ole itsessään tee pelistä "simulaattoria", vaan että peli näyttää ja kuulostaa kuin oikealta sodankäynniltä kaikkine stategisine elementteineen. Onhan bäfässäkin vaikeampi "hc-moodi", vaikka arcadea onkin.
Makuasioita tietysti, mutta minustahan tämä on juuri sellainen mitä kuvailit :tup: Yksin tätä ei oikein voi pelata niin strategiaa on pakko muiden kanssa suunnitella.
 
Makuasioita tietysti, mutta minustahan tämä on juuri sellainen mitä kuvailit :tup: Yksin tätä ei oikein voi pelata niin strategiaa on pakko muiden kanssa suunnitella.

Betahan tämä vielä on ja toivon kovasti, että peli kehittyy vielä hurjasti, mutta ei tässä vaiheessa olla vielä "siellä". Tässä yhden testaajan mielipide mitä puuttuu:

 
Kohtahan tuo beta päättyy. Aika hyvän kuvan tosin tässä kerkes saamaan. Tehkööt vaan rauhassa loppuun :tup: Pari random videoo tykeistä ja vähän kuvia.



 
Taas oli beta vloppu ja oli kyllä hyviä mähinöitä vaikka pelaajia olikin vähän ja aina kun tuli loistava porukka vastaan niin tuntu että servu kaatu. Tarkoituksena oli testata uutta metaa ja täytyy kyllä sanoa että toivottavasti palaavat siihen alkuperäiseen.
 
Tarkoituksena oli testata uutta metaa ja täytyy kyllä sanoa että toivottavasti palaavat siihen alkuperäiseen.
Eikö tämä uusi kuitenkin vähennä sitä turhaa juoksentelua ja keskitä taisteluita paremmin?
 
Ennakkotilattu ja avaimethan tulee huomenna ja 5. pv eka beta

On April 4th, you will be sent keys for the BETA phase, these will grant access for you and 2 friends to the 3 BETAs. The 1st of which starts on April 5th
 
Nyt on ladattu, harmi että töitä viikonloppuna ja ehtii pelaamaan vaan pari tuntia.
 
Tekisi mieli tilata itsekin, mutta ehkä odotan vielä onko tapahtunut mitään kehitystä. Vähän tosin huolestuttaa nämä pitkät early accessit, porukka pelaa raakiletta kyllästymiseen asti ja sitten kun valmis versio tulee pihalle, kukaan ei enää jaksa kiinnostua.
 
Tekisi mieli tilata itsekin, mutta ehkä odotan vielä onko tapahtunut mitään kehitystä. Vähän tosin huolestuttaa nämä pitkät early accessit, porukka pelaa raakiletta kyllästymiseen asti ja sitten kun valmis versio tulee pihalle, kukaan ei enää jaksa kiinnostua.

Kelpaisko beta-avain? Laita yv.
 
Tekisi mieli tilata itsekin, mutta ehkä odotan vielä onko tapahtunut mitään kehitystä. Vähän tosin huolestuttaa nämä pitkät early accessit, porukka pelaa raakiletta kyllästymiseen asti ja sitten kun valmis versio tulee pihalle, kukaan ei enää jaksa kiinnostua.
Tämän takia vältän early accesseja. Pelaan mieluummin valmiita pelejä.
 
Fiiliksiä Betasta: Vaikuttaa erittäin lupaavalta, hyvät mahdollisuudet olla RO2:n manttelinperijä. Taistelu on brutaalia, vielä RO2:takin "vähemmän arcade", tosin tässä aikuiset miehet jaksavat juosta yli 10m kerrallaan.

+ Nätti ja pieteetillä tehty
+ Immersio 5/5, etenkin Hürtigenwald todella upea. Äänet just eikä melkein.
+ Tässä pärjää oikeilla taktiikoilla

- Vähän ruudun repeilyä omalla masiinalla, fast sync auttaa kyllä pikkasen.
- Jos ei oo pelannut RO2:ta verenmaku suussa, voi olla aluksi pikkuisen hukassa
- vielä lastentauteja menujen ym. kanssa
- perseilijät ovat löytäneet serverit, eli teamkill- enosaa -grieffereitä liihottelee tällä hetkellä aika paljon.
 
+ Immersio 5/5, etenkin Hürtigenwald todella upea. Äänet just eikä melkein.
Äänistä pitää olla hiukan eri mieltä. Jotkut äänet ihan kelpoja, mutta jotkut taas sitten roskiskamaa. Toki siellä on placeholdereita jne., mutta siltikin. Jos tässä saadaan äänet Insurgency: Sandstormin tasolle, niin sitten valuu hunajaa muualtakin kuin korvista.

- perseilijät ovat löytäneet serverit, eli teamkill- enosaa -grieffereitä liihottelee tällä hetkellä aika paljon.
En tiedä perseilijöistä, mutta nyt kun beta-avaimia on enemmän liikkeellä, peleissä on uusia pelaajia enemmän. Itsekin tuli kourallinen omia ammuttua kun ei pentele pellon keskeltä erota kumpi on kumpi ja karttaa en tajunnut siinä vaiheessa katsoa. Mutta kun asetuksista laittoi omien ikonit päälle 500m asti ja oppi katsomaan kartasta omien sijainnit, alkoi homma sujumaan. Yksi tankkikin tuli viime metreillä nasautettua.

Mutta onhan tossa vielä opettelemista.
 
Kovin keskeneräiseltä vaikuttaa vielä. Oletus ilmeisesti on, että kaikki pelaavat 16:9 -näytöillä, koska FOVia ei pysty säätämään. Jatketaan tutkimuksia kunhan tämä ongelma saadaan korjattua.
 
Onko kukaan pelannut aikaisempia betoja/alphoja? Meinaan vaan että ihan jo kun katsoo ja vertaa aikaisempia pelivideoita, niin tuntuu että pelin kehitys on todella hidasta. Mahtaako olla itsemurha julkaista early access kesäkuussa, epäilen ettei siihen mennessä paljon uutta saada aikaan saati korjattua vanhoja vikoja. Paljon potentiaalia tässä kyllä on, kartat ovat vaihtelevia ja hyvin tehtyjä, ja peli näyttää paikoitellen todella hyvältä. Jos muut osa-alueet saadaan samalle tasolle grafiikan kanssa niin käsissä on vuosikymmenen WW2-peli.
 
Mua kyllä grafiikoissa häiritsee kovasti kun kaikki hiemankin kauempana näyttää aika suttuprötöltä, tämä kaikki tapissa ja 1440p resolla. Toivottavasti saavat AA puolta parannettua rutkasti. Resolution scale ei tunnu tekevän mitään kun 100% ja 150% näyttää ihan samalta.
 
Onko kukaan pelannut aikaisempia betoja/alphoja? Meinaan vaan että ihan jo kun katsoo ja vertaa aikaisempia pelivideoita, niin tuntuu että pelin kehitys on todella hidasta. Mahtaako olla itsemurha julkaista early access kesäkuussa, epäilen ettei siihen mennessä paljon uutta saada aikaan saati korjattua vanhoja vikoja. Paljon potentiaalia tässä kyllä on, kartat ovat vaihtelevia ja hyvin tehtyjä, ja peli näyttää paikoitellen todella hyvältä. Jos muut osa-alueet saadaan samalle tasolle grafiikan kanssa niin käsissä on vuosikymmenen WW2-peli.

Kyllä ainakin itse voin sen todetta että hidastahan tämä on. Alkuperäisestä aikataulusta ollaan vuosi myöhässä ja tuskin puoliakaan early access lupauksia saadaan kesäkuuhun mennessä. Joka testissä ollaan kuitenkin menty eteenpäin ja nautin kyllä jo nyt pelistä todella paljon ja todellakin käsissä on hiomaton timantti. Veikkaan että kaikkiin luvattuihin ea ominaisuuksiin päästään varmaan vasta joskus ensi vuoden puolella. Jos ei keskeneräisestä pelistä halua maksaa kannattaa suosiolla odottaa ensi vuoteen.
 
Hyvä sekin ottaa huomioon että Black Matter sai julkaisijan vasta marraskuun lopulla.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Seuraava beta 26.-29.4.

Players will be able to play on both Hurtgen Forest and Sainte-Marie-du-Mont as per the last playtest. Since then we have been working hard on improving the overall experience, taking note of all of the great feedback we received and polishing up where we can.

An example of what’s new and improved are detailed here:

• Lag/Desync improvements
• Tank physics improvements
• SMDM Optimisations
• Plane audio desync fix
• OP & Garrison HUD Hint

In addition to the above improvements we will be largely focusing on the telementry and analytics identified in Developer Briefing #20. The information we collate will go a long way in identifying potential changes and supporting community feedback following the next beta, both on the granular and wider scale.
 
Sainoivat tosiaan että on tulossa mutta päivästä ei ollut vielä tietoa, toivottavasti EA:n alkuun mennessä. Tämän viikon beta on käytännössä sama mikä viimeksikin. Korjauksia pääasiassa lagiin yms. Viimeiseen betaan saadaan vähän isompia parannuksia ja uusi mappi Foy.
 
Jos jollain on ”ylimääräisiä” beta avaimia olisi mielenkiintoista kokeilla tätä? Onko tämä millään tavalla squadin tapaista? Se ainakin iskee itellä aika hyvin.
 
Hiukan on vielä joillain hakusessa pelaaminen, juostaan ympäri karttaa eikä välitetä squad leadereiden tai commanderin komennoista. Helposti menee matsi pilalle sen takia. Kommunikaatio ja tiimityö on voiton avain.
 
Hiukan on vielä joillain hakusessa pelaaminen, juostaan ympäri karttaa eikä välitetä squad leadereiden tai commanderin komennoista. Helposti menee matsi pilalle sen takia. Kommunikaatio ja tiimityö on voiton avain.

Joo sen squadissa huomannut, että homma kusee, jos eri squadit ei tee yhteistyötä ja jengi ei kuuntele omaa leaderia.
 
Paljon oli kyllä ns mykkiä pelejä missä kukaan ei oikein puhunut mitään. Niitä nyt valitettavasti löytyy aina tälläisistä peleistä. Puhuva porukka kun löytyi oli kyllä todella nautinnollista pelata. Servutkin pyöri huomattavasti paremmin kun aikasemmin eikä tankitkaan lentänyt kertaakaan ainakaan omalla kohdalla. Muutama todella eeppinen matsi tuli samalla porukalla pelattua ja 3 peliä voitettiin putkeen. Pieni pätkä yhden farmin puolustuksesta.


Seuraava ja viimeinen beta testaus on 24-27 päivä. Sormet syyhyää jo päästä kokeilemaan Foy:ta ja muita uusia juttuja. Valitettavasti tuo hit indicator ei omasta mielestä kuulu peliin. Sanoivat kyllä että sitä varten betat on, että testataan ja katsotaan sitten mitä pelaajat on mieltä. Toivottavasti siis ei jää peliin.

Hell Let Loose :: Developer Briefing #22 – Final Beta Date & Content Details!

204d1756d8a8253d4819b4241a39dccf3c89b083.jpg

c1a3745a54caa21565ece397279d8b463a0b1fac.jpg

6e0010fd0059fad614b096adf94be874af36318b.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 475
Viestejä
4 497 789
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom