Ostettu HD DVD asema [Orimattila / Päijät-Häme]

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
175
Tuote: HD DVD asema
Hinta: Tarjoa
Muuta huomioitavaa: Saa olla sisäinen tai ulkoinen, HD DVD luku on tärkein ominaisuus.
Update: Enää vain sisäinen 5.25" asema haussa

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Orimattila
Toimitustapa: Nouto onnistuu Päijät-Hämeen alueella, ehkä muualta lähialueilta myös. Postitus jos palautteet kunnossa
Maksutapa: Mobilepay, siirto, tilisiirto, käteinen
 
Viimeksi muokattu:

kallekasvain

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
88
Mulla olis samsungin sh-s223 ja yritin tossa googlailla niin kai tääkin hd dvd:tä lukee? Jos kiinostaa niin lahesta löytyy
 

kallekasvain

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
88
Mulla olis samsungin sh-s223 ja yritin tossa googlailla niin kai tääkin hd dvd:tä lukee? Jos kiinostaa niin lahesta löytyy
Edit: tulikin viesti tuplana
 

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
175
Mulla olis samsungin sh-s223 ja yritin tossa googlailla niin kai tääkin hd dvd:tä lukee? Jos kiinostaa niin lahesta löytyy
En nyt nopealla googlailulla löytänyt varmistusta tuolle HD DVD tuelle… ei manuaalista, kaupoista eikä cdrinfostakaan… Jos sulla on joku linkki, missä puhutaan aiheesta, niin se ois kova :)
 

kallekasvain

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
88
En nyt nopealla googlailulla löytänyt varmistusta tuolle HD DVD tuelle… ei manuaalista, kaupoista eikä cdrinfostakaan… Jos sulla on joku linkki, missä puhutaan aiheesta, niin se ois kova :)
Niin mulla ei ole hajua ja nopeella googlaamisella niin ei taida lukea kun koko formaatti on jo vanhentunut.

You can’t play an HD-DVD on a DVD or Blu-ray Disc player.

However, if the HD-DVD is a combo disc (HD-DVD on one side and DVD on the other) - you can play the DVD side on any DVD player.

Ilmeisesti noita hddvd asemia ei taida hirveästi olla.

Toivottavasti löydät mitä etsit! :)
 

SamiAvulias

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.09.2023
Viestejä
11
Mahtaako Samsungin SE-506 tukea moista. En pääse tällä hetkellä specsejä kattoon.
 

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
175
Mahtaako Samsungin SE-506 tukea moista. En pääse tällä hetkellä specsejä kattoon.
Ei löytynyt infoa, että tuo asema tukisi HD DVD:tä…

Harvinaisiahan nämä näyttää olevan, xbox 360 asemia löytyy ja sellainen onkin tulossa jo, mutta pidetään haku asemalle voimassa siltikin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 844
Viestejä
4 210 898
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom