• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut HBOmax vuositilaus -35%

Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
476
Eikös HBO max yhdistetä discoveriin, lopettavatko tilauksen kesken niin myyvät halvemmalla :hmm:
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
79
Eikös HBO max yhdistetä discoveriin, lopettavatko tilauksen kesken niin myyvät halvemmalla :hmm:
Eikö discovery muuttunut / muutu skyshowtimeksi? Vuosi sitten, avajaisissa, sai hbo maxin pysyvästi puoleen hintaan (4.5e) kunhan pitää tilauksen päällä. Ei tämä siis (siihen verrattuna) niin hyvä tarjous ole, muille kyllä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Eikö discovery muuttunut / muutu skyshowtimeksi? Vuosi sitten, avajaisissa, sai hbo maxin pysyvästi puoleen hintaan (4.5e) kunhan pitää tilauksen päällä. Ei tämä siis (siihen verrattuna) niin hyvä tarjous ole, muille kyllä.
Ei.

Paramount plus muuttui skyshowtimeksi, tätä hbo maxin ja discoveryn yhdistymistä ei ole vielä suomessa näkynyt.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Eikös HBO max yhdistetä discoveriin, lopettavatko tilauksen kesken niin myyvät halvemmalla :hmm:
Jopa niiden virallisissa haihattelu-powerpointeissa sitä yhdistämistä haaveillaan Euroopan osalta vasta joskus 2024. Ja itse olen vähän epäileväinen että yhdistävätkö ollenkaan, kun Discovery+ on täällä niin urheiluvetoinen (Pohjois-Amerikan D+:ssa ei ole urheilua).
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 128
Jopa niiden virallisissa haihattelu-powerpointeissa sitä yhdistämistä haaveillaan Euroopan osalta vasta joskus 2024. Ja itse olen vähän epäileväinen että yhdistävätkö ollenkaan, kun Discovery+ on täällä niin urheiluvetoinen (Pohjois-Amerikan D+:ssa ei ole urheilua).
Mä arvaisin että ottavat urheilun erilleen ja yhdistävät Discoveryn dokumentit & realityt ja HBO:n sarjat ja leffat. Mutta nähtäväksi jää ja siihen on tosiaan aikaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom