HBO Max (Nordic)

Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
539
Katsoin tuon max.com tarjonnan ja esittelyn niin HBO heikko tarjonta + dicovery reality shaisse yhdistyy, näinkö siinä käy.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
208
Jos elisa aikoo pyytää 14,99 uudesta maxista koko sisällöstä niin itse arvaan noitten muitten vaihtoehtojen hinnaston.
Samaten en usko että hintoihin tulee kovinkaan suurta korotus mikä johtaisi suureen joukkopakoon palvelusta mihen Warner Bros. Discoveryllä ei varmaan ole varaa.
Basic (mainoksilla):5-7e
Standard:~10e
Premium:~12e
Premium+sport:15e
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
53
Nyt kun, ei ole tuota HBO:ta koskaan ollut niin paljonhan siellä olisi katsottavaa "varastossa". Eurosport nyt tilattuna Elisa Viihteen kautta, mutta snookerin MM-kisojen jälkeen ei urheilulla ole sisältöä tarjottavana elämääni.
HBO Max tarjoaa vielä tuota 69,99 e/vuosi, kannattaako tähän nyt tarttua? Elisa Viihde boxin kautta on pääasiallinen viihteen lähde, mutta onnistuuhan tuosta älytelkkarista katsoa vaikka ja mitä sovelluksia, vieläpä helpommin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 966
Taisin jo ite aiemmin tänne kirjoitella, mutta olis pikkuhiljaa mukava tietää mitä jatkossa maksaa tämä paketti. Mulla siis tämä HBO sillä 50% alennuksella ja Discovery+ siihen 5€/kk (sisältäen urheilun). Jos tuohon about kymppiin saa tän uuden paketin niin voi jatkua, mutta jos(ja kun?) hinta nousee niin tilaus loppuu siihen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
574
Jos elisa aikoo pyytää 14,99 uudesta maxista koko sisällöstä niin itse arvaan noitten muitten vaihtoehtojen hinnaston.
Samaten en usko että hintoihin tulee kovinkaan suurta korotus mikä johtaisi suureen joukkopakoon palvelusta mihen Warner Bros. Discoveryllä ei varmaan ole varaa.
Basic (mainoksilla):5-7e
Standard:~10e
Premium:~12e
Premium+sport:15e
Itse pessimistinä veikkaan sportti paketin olevan kalliimpi, kuin 3€/kk ja arvatenkaan tähän "lisäpalveluun" ei -50% tehoa, vaan ainoastaan max-tilaukseen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 294
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom