Myyty Haworth Zody työtuoli erinomaisessa kunnossa, Tampere

Liittynyt
14.04.2021
Viestejä
12
MYYTY

Myytävä tuote: Haworth Zody työtuoli: Zody
Hinta: 600 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Joulukuussa 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Sähköpostiin kuitti, takuu voimassa tuolin osasta riippuen vielä reilu 9, 4 tai 1 vuotta. Tarkemmat takuutiedot https://shopping.haworth.com/wp-content/uploads/2021/08/corporate-warranty_eu_en_2020.pdf
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen

BTODtv:n tierlisteissä A-luokan tuoli:

Ja yleiskatsaus:

Näillä on pätevimmät arvostelut työtuoleista mitä netistä löysin, ja heidän mukaansa Zody on paras alle tuhannen euron tuoli mitä tällä hetkellä saa.

Eli Tampereella myynnissä uudenveroinen Haworth Zody työtuoli. Kangasverhoilu, selkänojassa verkkokangas. Todella mukava istua ja monipuolisilla säädöillä:
- Todella kätevät 4D-käsinojat, joissa paljon säätövaraa. Eivät ole rimpuloita kuten monissa työtuoleissa, pysyvät siis paikallaan käytön aikana eivätkä pidä ääntä. Pieksee helposti Martelan Logic, Isku Step ja vastaavat käsinojat mitä olen koittanut.
- Keinumekanismi säädettävällä vastuksella ja neljällä eri moodilla. Itse tykkäsin normaalikäytössä pitää keinun auki - vastusta säätämällä sain selkänojan juuri oikeaan asentoon löhöämistä varten, mikä tässä tuolissa onnistuu toimivan keinun ansiosta huomattavasti paremmin kuin tyypillisissä työtuoleissa. Työkäytössä napsautin vivulla selkänojan pystyasentoon.
- Istuimen syvyyden säätö.
- Istuimen korkeuden säätö 40 cm - 52 cm. Sopii erinomaisesti lyhyemmällekin henkilölle. Olen huomannut, että monissa työtuoleissa istuimen minimikorkeus on aivan liian korkealla, tässä sitä ongelmaa ei ole.
- Säädettävä alaselän tuki, jonka molempia puolia voi säätää itsenäisesti. Halutessaan tuen voi poistaa irroittamalla selkänojan, ohjeet löytyvät netistä.

Video säädöistä:
Mitat ja speksit: https://shopping.haworth.com/wp-content/uploads/2020/11/Zody_eShop_product-sheet.pdf

Alle vuoden vanha tuoli ja edelliset käyttäjät hoikkia kavereita, joten osien kulumisesta tuskin tarvitsee huolehtia. Mitään päällipuolisia kulumisen merkkejä tuolissa ei ole, täysin uuden näköinen.

Uutta tuolia etsiessäni kiersin Tampereen huone -ja toimistokalusteliikkeet läpi ja koitin kymmeniä eri työtuoleja. Zody on parempi kuin yksikään tuoli mitä liikkeistä löysin. Superkalliit valvomotuolit olivat mukavuudeltaan samaa luokkaa, mutta niissä oli huonommat säädöt ja liian korkea istuimen minimikorkeus, joten päädyin tähän. Itse en tuolissa pysty enää istumaan olkapäävamman takia - selkänojan verkko myötäilee selkää, ja ilmeisesti pienikin paine olkapään kohdalla on liikaa minulle, joten lähtee uuteen kotiin. Tule hakemaan Tampereelta!

Haworth Zody.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 387
Viestejä
4 200 262
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom