Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ohan tossa roinaa....eikä tosin ton kaiken jälkeen lispanostus 6 tai 9 kanavaiseenkaan tunnu yhtää missään...
Näillä säillä ei taida ihan 30C päästä, ainakaa mun himas ku sen ilman lämpötila aika pitkälti
Toi saattais olla kokeilemisen väärti jos se absoluuttinen nesteen lämpö pitää saada näkyviin. Mulla on ollu nyt 2 erilaista phobyan anturia ja noi 4 vakiona aquaeron kanssa tullutta anturia ja kautta linjan kaikki näyttää noin 2,5-3 astetta liikaa nesteelle. Mä oon tullu siihen tulokseen että toi autismi ei oikeen ole vaivan väärti kun toi ero on kerran melkein aina sama. Aquaerossa voi laittaa ainakin virtuaalisiin lämpötilasensoreihin offsetin niin mä pistin niihin -2 astetta ja tyydyn siihen. Sillähän ei oo kauheesti väliä jos se nesteen lämpö näyttää jonku 1-2 astetta liikaa vaan parempi niin kuin että se näyttäisi liian vähän ja kevyemmällä loopilla pyörisikin sitten nesteen lämmöt jossain päälle 40 asteessa.itsellä kesät talvet aika samaa...talvella takka lämmittää ja kesällä ilpo viilentää...sellaseen 32c nesteen lämpöön ylimmillään menee kun tuulettimet maksimissaan 800rpm täysillä ei ole tullut kokeiltua miinus phobyan anturin väärin näyttö. Oisko kellään muuten jotain kunnollista lämpötila anturia tiedossa mieluusti joku teollisuus malli?
Edit. näköjään aquaeroon saisi digitaalisen lämpöanturin Aqua Computer Webshop - Calitemp digitaler Temperatursensor Innen-/Außengewinde G1/4 für aquaero 5/6 53257