Jos jatketaan vielä yksi kuva(sarja) lintuteemalla. Kaikki eivät ymmärrä taidetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ainesta vuoden hauskimpien luontokuvien listalle.
![]()
edit. Merikotkalla ilmeisen paha krapula-aamu.![]()
Tapanin ainutlaatuinen luontokuva ihastuttaa järjettömästi somessa – ”Ei tiedä itkeäkö vai nauraa”
Murkinoimaan saapunut merikotka nousi valtakunnalliseen julkisuuteen Tapani Linnanmäen hullunkurisen luontokuvan myötä.www.iltalehti.fi
Onhan näitä..
Ihan sivukysymyksenä että onko noilla kuvilla jotain tekemistä tuon tekstin kanssa vai onko tuo teksti se vitsi?
Saa selittää tyhmälle tuon Barman airplane mode jutun.
On siinä mielessä, että O'Brienin vaimo on kuvattu Star Trekissä melko hankalana tapauksena ja mies tykkää irkkutaustaisena ottaa hapanta kavereiden kanssa.Ihan sivukysymyksenä että onko noilla kuvilla jotain tekemistä tuon tekstin kanssa vai onko tuo teksti se vitsi?
Jaaha, se tämänkin suurenmoisen designin alkuperä ehti löytyä tossa välillä:IIπala
Tuon meemin tekijä varmaan luulee, että sänkyyn kusemisella ja naisen masturbaatiolla on jotain tekemistä keskenään.
Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.Kuka väittää että tässä on sänkyyn kustu ?
Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.
Ainakin anatomian tietämyksessä petipuuhien osalta näyttäisi olevan vielä kehitettävää..Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.