Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sivukysymyksenä että onko noilla kuvilla jotain tekemistä tuon tekstin kanssa vai onko tuo teksti se vitsi?
Saa selittää tyhmälle tuon Barman airplane mode jutun.
On siinä mielessä, että O'Brienin vaimo on kuvattu Star Trekissä melko hankalana tapauksena ja mies tykkää irkkutaustaisena ottaa hapanta kavereiden kanssa.Ihan sivukysymyksenä että onko noilla kuvilla jotain tekemistä tuon tekstin kanssa vai onko tuo teksti se vitsi?
Jaaha, se tämänkin suurenmoisen designin alkuperä ehti löytyä tossa välillä:IIπala
Tuon meemin tekijä varmaan luulee, että sänkyyn kusemisella ja naisen masturbaatiolla on jotain tekemistä keskenään.
Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.Kuka väittää että tässä on sänkyyn kustu ?
Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.
Ainakin anatomian tietämyksessä petipuuhien osalta näyttäisi olevan vielä kehitettävää..Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.
Sitten kun sinä pääset naisen kanssa seksiä harrastamaan, huomaat, että ei sieltä pimpistä mitään muuta nestettä noin paljon tule kuin kusta.Ainakin anatomian tietämyksessä petipuuhien osalta näyttäisi olevan vielä kehitettävää..
Minä. Mutta voihan se vaikka vesilasi olla kaatunut myös.
Kommenttisi vain alleviivaa tuon mitä kirjoitin. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen näiden viisauksien heittelyä.Sitten kun sinä pääset naisen kanssa seksiä harrastamaan, huomaat, että ei sieltä pimpistä mitään muuta nestettä noin paljon tule kuin kusta.
No tules tonne keskusteluketjun puolelle kertomaan näistä asioista, kun minuakin kiinnostaisi. Yritin jo edellä vihjata, että "ketjun tietävin panomies"-väittelyt ei tähän ketjuun kuulu.Kommenttisi vain alleviivaa tuon mitä kirjoitin. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen näiden viisauksien heittelyä.
Onko tää joku läppä heittää sama kuva kuin kaksi viestiä aiemmin?
Toisto on komiikan tehokkaimpia keinoja.Onko tää joku läppä heittää sama kuva kuin kaksi viestiä aiemmin?