Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Heh, tulee ihan mieleen sukulainen joka ajeli varmaan liki vuoden autolla jossa vähän väliä paloi joku punainen merkkivalo mittaristossa. Oli katsastukseen menossa ja pyysi että kurkkaan ainakin perusasiat läpi. Oljytikussa oli ruostetäpliä eikä edes kärkeen tarttunut enää öljyä, olisikohan pitänyt ehdottaa pidempää öljytikkua![]()
Mä oon vissiin aina toiminu väärin ku oon vaan lisänny öljyä, enkä hankkinu pitempää öljynmittatikkua.
By the way, tuossa on ihan oikein nuo englannitukset. Oikeastaanhan tuossa on nuo englanninkieliset tekstit kirjoitettu vain katakanalla eli ei varsinaisesti käännetty mitään ja suunta on englanti -> japani. Mikäköhän pulju kyseessä.

Chocolate Puke

No skurk?
En ymmärrä, selitä. Pienin paketti kilohinnaltaan suurin, suurin paketti kilohinnaltaan pienin. Muuten olen sitä mieltä, että tuo on pahaa jopa kasvisrasvaksi.Olen haistavinani kusetuksen hajua:
![]()
Ehkä kuvan postaajan mielestä se "hauskuus" on siinä että tuo vanha 400g myyntipakkaus on maksanut vähemmän kuin uudistettu 380g pakkauskoko. Pienennetään pakkausta/nostetaan hintaa jne.En ymmärrä, selitä. Pienin paketti kilohinnaltaan suurin, suurin paketti kilohinnaltaan pienin. Muuten olen sitä mieltä, että tuo on pahaa jopa kasvisrasvaksi.
Tämä. Paketti pienenee, mutta hinta nousee.Ehkä kuvan postaajan mielestä se "hauskuus" on siinä että tuo vanha 400g myyntipakkaus on maksanut vähemmän kuin uudistettu 380g pakkauskoko. Pienennetään pakkausta/nostetaan hintaa jne.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.