Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 791
Heeetkonen... Onko tuossa 2x SFP-porttia, jotain valokuituporttia, vai USB:tä?

Tosin toi muutenkin taitaa olla reititin, eikä kytkin (switch), kun tuolla vasemmassa reunassa on portti, joka omaan silmään näyttää myös RJ-45 -portilta. Se voi olla toki hallinta portti, mutta mitään 12x RJ-45 -porttisia kytkimiä ei taida hirveästi olla olemassa. Ja noi RJ-45 -portitkin hämmentää kun nekin näyttää, että ne ois plugareita SFP-porttiin, tjms.

Vai onko toi tosiaan joku 90-luvun kytkin? Silloin ei viellä ollu USB:tä, ainakaan koko ysärin ajan kun se keksittiin vasta 1996. Hämmentävä kuva... Ja päälle se, että ajattelin noiden olevan SFP-paikkoja, mutta SFP taas keksittiin vasta 2000-luvulla...

Arghhhh... Luovutan...
Upeaa yliajattelua/ylitulkintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Heeetkonen... Onko tuossa 2x SFP-porttia, jotain valokuituporttia, vai USB:tä?

Tosin toi muutenkin taitaa olla reititin, eikä kytkin (switch), kun tuolla vasemmassa reunassa on portti, joka omaan silmään näyttää myös RJ-45 -portilta. Se voi olla toki hallinta portti, mutta mitään 12x RJ-45 -porttisia kytkimiä ei taida hirveästi olla olemassa. Ja noi RJ-45 -portitkin hämmentää kun nekin näyttää, että ne ois plugareita SFP-porttiin, tjms.

Vai onko toi tosiaan joku 90-luvun kytkin? Silloin ei viellä ollu USB:tä, ainakaan koko ysärin ajan kun se keksittiin vasta 1996. Hämmentävä kuva... Ja päälle se, että ajattelin noiden olevan SFP-paikkoja, mutta SFP taas keksittiin vasta 2000-luvulla...

Arghhhh... Luovutan...
Kuva on aika paska laadultaan mutta itse sanoisin että tuo on Cisco ME-3400-24TS-A ja nimenomaan kytkin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Kuva on aika paska laadultaan mutta itse sanoisin että tuo on Cisco ME-3400-24TS-A ja nimenomaan kytkin.
Sen mitä pikaisella googletuksella sain oli kaikki 24-porttisia. Vissiin sun antaman "koodi" on just 24-porttisile, eli toi "24TS".

[edit] Muuten on kyllä kohdillaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331


Mä oon vissiin aina toiminu väärin ku oon vaan lisänny öljyä, enkä hankkinu pitempää öljynmittatikkua :hmm:.
Heh, tulee ihan mieleen sukulainen joka ajeli varmaan liki vuoden autolla jossa vähän väliä paloi joku punainen merkkivalo mittaristossa. Oli katsastukseen menossa ja pyysi että kurkkaan ainakin perusasiat läpi. Oljytikussa oli ruostetäpliä eikä edes kärkeen tarttunut enää öljyä, olisikohan pitänyt ehdottaa pidempää öljytikkua :D
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Se hetki kun kerrot omasta mielestä todella hyvän vitsin:

jotain_naurattaa.JPG


Tuossa on kyllä kuvaajan liipasin ollu kohdillaan :rofl:. Ja toi voi myös ymmärtää toisinpäin: Tyttö kerto vitsin ja koira repes: "AAARRGGHH!!! ...ttu! Toi oli PARAS :rofl2: !!!"
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
9x esimerkkiä miksi julkiseen jakeluun menevät tekstit kannattaa tarkistuttaa kerran, tai pari + älä koskaan luota online kääntäjiin, kuten google-translate ja vastaavat ilman tarkistusta:

lista_1.JPG

lista_2.JPG

lista_3.JPG

lista_4.JPG

lista_5.JPG

Maksimi on näköjään 5 kuvaa... Loput tulee perässä.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
By the way, tuossa on ihan oikein nuo englannitukset. Oikeastaanhan tuossa on nuo englanninkieliset tekstit kirjoitettu vain katakanalla eli ei varsinaisesti käännetty mitään ja suunta on englanti -> japani. Mikäköhän pulju kyseessä. :think:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 442
Viestejä
4 161 900
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom