Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
Näihin pätee erittäin vanha nyrkkisääntö, että jos tulee kuvasta etukäteen fiilis, että sitä pitää selittää, niin kannattaa jättää postaamatta.

1642161533525.png

Näihin pätee erittäin vanha nyrkkisääntö, että jos tulee kuvasta etukäteen fiilis, että sitä pitää selittää, niin kannattaa jättää postaamatta.

Mjaa a, kun tuntuu että jotkut eivät ymmärrä joitakin kuvia, ja valittavat sitten.. helpompi noin päin sitten. Eli nyt jos ei laita niin valitetaa, ja jos laittaa nii valitetaa.

Se, pitääkö jotakin kuvaa hauskana on eri asia kuin se, ymmärtääkö sen merkityksen/sanoman.

Ihmiset kyllä vänkäävät ihme asioista… onko pullan sisällä mantelimassaa vai hilloa, ja kummin päin vessapaperirulla laitetaan telineeseen :D Minä syön pullia molemmilla täytteillä ja rullan voi laittaa molemmin päin telineeseen, ei se takaliston pyyhkiminen siitä jää kiinni.

Jotta ei menisi aivan OT:ksi, niin liitetään mukaan itse ottamani ”hauska” kuva murtovarmasta lukitsemistavasta.

Liitteet

• 99C846AD-DACB-4635-9F57-5F9EB05826F8.jpeg
    99C846AD-DACB-4635-9F57-5F9EB05826F8.jpeg
    1,7 MB · Luettu: 1 439
Ihmiset kyllä vänkäävät ihme asioista… onko pullan sisällä mantelimassaa vai hilloa, ja kummin päin vessapaperirulla laitetaan telineeseen :D Minä syön pullia molemmilla täytteillä ja rullan voi laittaa molemmin päin telineeseen, ei se takaliston pyyhkiminen siitä jää kiinni.

Jotta ei menisi aivan OT:ksi, niin liitetään mukaan itse ottamani ”hauska” kuva murtovarmasta lukitsemistavasta.
Onhan tuo murtovarma, mitään ei tarvitse murtaa kun vaan pujottaa lukon satulan yli :D

Statistiikka

Viestiketjuista
296 073
Jäsenet
81 024
Uusin jäsen
RoosaTheGangster

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom