Pitäis olla varmaan. Mä en tajua hevon vittua noista mistään ikinä.Oliko noille optisille illuusioille omaa ketjua? Jos ei ole niin ansaitsisivat kyllä sellaisen.
Pitäis olla varmaan. Mä en tajua hevon vittua noista mistään ikinä.Oliko noille optisille illuusioille omaa ketjua? Jos ei ole niin ansaitsisivat kyllä sellaisen.
Tutoriaalit on kermapepuille. Viime vuosituhannella manuaalit olivat kadonneet mystisesti jo ennen ensimmäistäkään lerppua/korppua ja tutoriaalina toimi kaverin toteamus "se on hyvä peli!". Mutta kaikkia opittiin kuitenkin lopulta pelaamaan. Kun nykypelaaja valittaa "huonosta tutoriaalista", otan kovasti osaa
Jotain vinkkiä, asiayhteyttä, siis mikä juttu ?Helsingin Sanomien jutussa erikoinen kuva.
![]()
Toimittaa itse parempaa tai valitsee ylhäältä "Älä seuraa"Ketjun voisi ihan hyvin lukottaa, koska kuvat eivät ole olleet hauskoja enää pitkään aikaan.
Jotain vinkkiä, asiayhteyttä, siis mikä juttu ?
Pitääkö nauraa kuvan henkilöiden käsiä,vaatteita. jalkoja, taustaa, kirjoja, tekstejä ? Väärä kuva väärässä jutussa ?
EN1 ?
Ei kannata toimittaa kun ne kuitenkin hukkuu tonne paskan sekaan.Toimittaa itse parempaa tai valitsee ylhäältä "Älä seuraa"![]()
Kiitos, nytkun sanoit niin kyllä tuon "verta ja lihaa" mielukuvan tuosta vaatteesta saa, tiedä sitten avittiko vähän isommalla koolla katselu.Omaan silmään käsi näytti ensin täysin irti olevalta. Verta ja lihaa yläosassa.
Kaksi surkeaa sarjaa yhdistyy tuohon daamiin. Teininä tykkäsin 70's show:sta. Koitin katella sitä nyt myöhemmin - ei uppoa. Orange is new black vaikutti hyvälle, mutta kolmas kausi on jo väkisin väännetty. Harmilllista.
Jostain syystä tämän vanhan kuvan "Insert holy spirit here" kääntyi aina käytännössä muotoon "Incest holy spirit here" jos näitä lahkoja on yhtään seurannut