Ilman kuvatekstejä olisin veikannut, että tuossa on jotkut Star Wars Empiren -soltut kaivamassa omiaan pois joukkohaudasta.
Makea ananas tasoittaa joissakin pitsoissa hyvin suolaisia kuten oliiveja/kalaa. Ruotsalaista tapaa lisätä pitsaan banaaneja minäkään en tosin ymmärrä...
Nauroin tälle vuonna -93
Eikö enää naurata?Nauroin tälle vuonna -93
En tiiä. Mulla ei ole kuvallisia vitsikirjoja.Eikö enää naurata?
Minä vuonna hymähdit tälle postikortille?
Ei ehkä mun juttu tuo ananas, nyt sitten alkoi tekemään mieli jotain katkarapupizzaaMakea ananas tasoittaa joissakin pitsoissa hyvin suolaisia kuten oliiveja/kalaa. Ruotsalaista tapaa lisätä pitsaan banaaneja minäkään en tosin ymmärrä...
![]()
Näille keskusteluille on oma ketjunsa, tämä ketju on kuville.Nauroin tälle vuonna -93
Höhöhö. T. Veeti 8v.
Seuraava lie että -> kysymys kuuluu onko kuvassa suorakaide swaippaa vasemmalle jos ei ja oikealle jos kyllä...Matematiikan evoluutio koulussa.
Ja molemmat vastaukset on oikein ettei vaan kenellekään tule paha mieli.Seuraava lie että -> kysymys kuuluu onko kuvassa suorakaide swaippaa vasemmalle jos ei ja oikealle jos kyllä...
Seuraava lie että -> kysymys kuuluu onko kuvassa suorakaide swaippaa vasemmalle jos ei ja oikealle jos kyllä...
Ja molemmat vastaukset on oikein ettei vaan kenellekään tule paha mieli.
Suorakaide on toksisesti maskuliininen käsite. Geometria 2025 käsittelee ainoastaan naisellisia ja turvallisia ympyröitä. Kokeita ei ole, mutta ympyröistä keskustellaan turvallisessa tilassa.Ja molemmat vastaukset on oikein ettei vaan kenellekään tule paha mieli.