Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän se on alla tavattuna englantilaisia varten.Jatketaan tällä kielioppiaiheella.
Mitens tämä tavataan.
Edellisen innoittamana:
Näköjään jopa aika helpostiJatketaan tällä kielioppiaiheella.
Mitens tämä tavataan.
Offtopic: Sihteeriopisto on suljettu ja ylläpito tutkintavankeudessa. Tai jo tuomittu.
Täs on ehkä sukupolvien välinen kuilu välissä. Mulle DDR on itä-saksaa ja vitsi ois toiminu niin paremmin. Ymmärsin kyllä tämänkin.
Sama, tosin piti kyllä Guuglata varmistukseksi "DDR game", kun en ole tuollaisesta kuullut koskaan.Täs on ehkä sukupolvien välinen kuilu välissä. Mulle DDR on itä-saksaa ja vitsi ois toiminu niin paremmin. Ymmärsin kyllä tämänkin.
Juu... ne ymmärtää, ketkä ymmärtää. Eipä siinä sen kummempaa.Täs on ehkä sukupolvien välinen kuilu välissä. Mulle DDR on itä-saksaa ja vitsi ois toiminu niin paremmin. Ymmärsin kyllä tämänkin.
Särkänniemen Koiramäki?
Arvon herralla on tarkat silmät.Särkänniemen Koiramäki?
Arvon herralla on tarkat silmät.
Laittoiko joku sen GPS:n päälle?
(juuri äsken kaapattu)
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
Lastenkirjasta.
Taitavat kuulua yleiseen valokuvaketjuun, jos sellainen löytyy, siis.
Ironiatutkani ei värähdä, joten toimittaja on kaiketi tosissaan. Herra Rehnström saa kyllä kuulla tästä lopun ikänsä.
Peukku kuvalle, miinuspeukku selittelylle. Lähtöruudussa ollaan.
Näin miituu-aikana tämä laittaminen on itsemurha, mutta ollaan vaimonkin kanssa naurettu tälle. Ilmeet ovat mainot. Kuka lie keksinyt ja mistä.
Joo, ja en hyväksy oikeasti väkivaltaa. En ole koskaan lyönyt tms. naista. Että silleen.
Sama juttu tämän kanssa:Wanha kuin teavas, mutta saattaa kolahtaa näin tietotekniikkafoorumilla kun ollaan
Tuo on rautansa puolesta vieläkin vanhempiSama juttu tämän kanssa: