Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun puolesta pidetään vaan ihan rento linja ja matala julkaisukynnys täällä. Minä kyllä hymähdin tälle .Ei siltikään aukea.
Tämähän pohjautuu vanhaan intiaaneista kertovaan vitsiin. Intiaanipoika nimeltä "Rikkoutunut Kondomi" kyselee isältään alkuperää sisarustensa nimille, jotka ovat hieman perinteisemmän kuuloisia intiaaninimiä, tyyliin "Istuva Härkä".
Ai että kun ratkiriemukas tämäkin..
Ite kikatin kovasti. Nää on just mun laihis päiviä. Ensin eletään pelkällä kahvilla ja ku pääsee kotia jääkaapille syödään koko jääkaappi.Ai että kun ratkiriemukas tämäkin..
Ai että kun ratkiriemukas tämäkin..
Viinapullo kainalossa.Häh, ei aukea Ilmeisesti tosi hyvä vitsi kun 16 tykkäystä...?
Ai nii että tosta korkista, vaimon puuttumisesta ja jätkän ulkonäöstä voi päätellä että juomaanhan se sinne mäelle tuli? Ok. 2/5.
Ai nii että tosta korkista, vaimon puuttumisesta ja jätkän ulkonäöstä voi päätellä että juomaanhan se sinne mäelle tuli? Ok. 2/5.
Nauroin tälle kommentille enemmän kun kuvalle.Ai nii että tosta korkista, vaimon puuttumisesta ja jätkän ulkonäöstä voi päätellä että juomaanhan se sinne mäelle tuli? Ok. 2/5.