Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi sillä on ihmiskorvat?
Niin nykyään. Sitten illalla kun on neljä promillea veressä, sekä kuset ja paskat housuissa, voit miettiä miten asia mahtoi olla Kekkosen elinaikana.Joku hippiäinen on tätä tehdessään sellaisen virheen tehnyt, että 10 kannabisgramman myymisestä ei tuomita vankeuteen.
Niin nykyään. Sitten illalla kun on neljä promillea veressä, sekä kuset ja paskat housuissa, voit miettiä miten asia mahtoi olla Kekkosen elinaikana.
Joo ei mitään kato. Kusisilla juopoilla on tunnettuun tapaan kova tarve vittuilla "lehtiä imeskeleville hippiäisille" samalla kun itse harrastavat säännöllisesti housuihinsa kuseskelua. Eihän sille mitään voi.Luulin, että tuo on jonkun mielikuvituksen tuotetta, mutta on se herra näemmä noin sanonut. My bad.
Veteen piirretty viiva. Pari mun viestiä näköjään poistettu poliittisina vaikka eivät ne _mun mielestäni_ sellaisia olleet. No, samapa tuo.Nuo poliittiset kuvat ei taida kuulua tähän threadiin
Aah jämsä!Joo ei mitään kato. Kusisilla juopoilla on tunnettuun tapaan kova tarve vittuilla "lehtiä imeskeleville hippiäisille" samalla kun itse harrastavat säännöllisesti housuihinsa kuseskelua. Eihän sille mitään voi.
Kekkonen oli ennustaja...
Missä kohtaa tässä on se hauskuus? Ei aukea.
Missä kohtaa tässä on se hauskuus? Ei aukea.
Pojan nimi on "Valtion tarjoama sähköauton hankitatuki".
Ehkä pitäisi naurattaa, ettei kuvan tekijä ole käyttänyt hetkeäkään yrittääkseen saada tekstiä näyttämään samalta, tai että "no problem" on suomennettu aivan irrationaalisesti muotoon "ei hätää" eikä "ei mitään".Missä kohtaa tässä on se hauskuus? Ei aukea.
Valtio on keksinyt vauvakadon ratkaisemiseksi sähköautokannustimen.Ei siltikään aukea.
Valtio on keksinyt vauvakadon ratkaisemiseksi sähköautokannustimen.
No ei minustakaan laatuvitsi.On kyllä helvetin kaukaa haettu eikä mitenkään hauska (tai sitten ei vaan edelleenkään aukea). Liittyykö tuo siskon tai siskon nimi tähän hauskuuteen?
EihValtio on keksinyt vauvakadon ratkaisemiseksi sähköautokannustimen.
No ei minustakaan laatuvitsi.
Tämähän pohjautuu vanhaan intiaaneista kertovaan vitsiin. Intiaanipoika nimeltä "Rikkoutunut Kondomi" kyselee isältään alkuperää sisarustensa nimille, jotka ovat hieman perinteisemmän kuuloisia intiaaninimiä, tyyliin "Istuva Härkä".
Eih
Vanhemmat nimenneet lapset lempiasioidensa mukaan. Äiti tykkää ruusuista, isä hankintatuesta. Ihan paska vitsi, mutta onko täällä koskaan luettu fingerporia kuin näin huonoja tulkintoja.
Joo. Tuo ei ole edes huonolla tavalla hyvä läppä. Saa olla aika erikoinen huumorintaju sillä ken tätä pitää hauskana.Ok. Nyt aukesi. Paska vitsi.