Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauska on, mutta vitsi on lähes yhtä vanha kuin firmakin.
Varmaan jatkossa kannattaa katsella joku muu ryhmä kuin "hauskat kuvat". Ihmiset lähtökohtaisesti hakevat hauskoista kuvista naurua ja hymyä. Eivät he sieltä hae pedofiilin kuvia tai muuten synkkiä ja ankeita kuvia. Minun mielestäni julkisesti tunnetun pedarin hahmo lasten koulutiellä ei ole hauska kuva. Mutta niin vain toiset tykkää kovastikin sellaisista ja toiset jopa asioikseen photarovat niitä.Lähtisitkö silloin kanssani järvelle?
e. olen sairaaksi huvikseni photoshoppaillut viimeaikoina kuvia joissa paha asia tai ihminen yhdistyy väärällä tavalla normaalisti kauniiksi tai iloisiksi koettuihin asioihin. Yllättävän herkkiä jotkut asiat. Omasta mielestäni vika on pikemminkin katsojassa. Esim. Jammu pikkulasten koulutiellä moderoitiin facebookin hauskojen kuvien ryhmästä pikaisesti pois ja itelle alkoi satelemaan aika aggressiivisa viestejä ja uhkauksia Melkein kun Mohammedia ois photoshoppaillut muslimeille.
Point taken ja ymmärrän näkökulman. Ettei nyt irtoaisi kontekstista niin kyseessä oli kuitenkin aikuisille suunnattu ryhmä jossa kyseinen hahmo on yksi niitä useimmin nähtyjä. Mun mielestä esim pieruhuumori ei ole hauskaa. Mut olkoon se siitä ja hauskaa viikonloppuaVarmaan jatkossa kannattaa katsella joku muu ryhmä kuin "hauskat kuvat". Ihmiset lähtökohtaisesti hakevat hauskoista kuvista naurua ja hymyä. Eivät he sieltä hae pedofiilin kuvia tai muuten synkkiä ja ankeita kuvia. Minun mielestäni julkisesti tunnetun pedarin hahmo lasten koulutiellä ei ole hauska kuva. Mutta niin vain toiset tykkää kovastikin sellaisista ja toiset jopa asioikseen photarovat niitä.
Ihan hupaisahan tuo sarjahukuttajan kuva oli, vaikka mustaa huumoria onkin? Huumorissa on se jännä juttu, että kaikki eivät tykkää kaikesta, mutta jos aletaan välttelemään joitain aiheita tai jopa kieltämään, niin sitten kielletään lopulta kaikki. Huumori on myös keino käsitellä vakavia ja synkkiä asioita. Tuokin käyttäjä ilmeisesti teki nuo itse, eikä vaan jatkopostaa jotain myötistä herättäviä Facebookin äitiryhmän "meemejä", eli siitäkin jo plussaa.Varmaan jatkossa kannattaa katsella joku muu ryhmä kuin "hauskat kuvat". Ihmiset lähtökohtaisesti hakevat hauskoista kuvista naurua ja hymyä. Eivät he sieltä hae pedofiilin kuvia tai muuten synkkiä ja ankeita kuvia. Minun mielestäni julkisesti tunnetun pedarin hahmo lasten koulutiellä ei ole hauska kuva. Mutta niin vain toiset tykkää kovastikin sellaisista ja toiset jopa asioikseen photarovat niitä.
Varmaan jatkossa kannattaa katsella joku muu ryhmä kuin "hauskat kuvat". Ihmiset lähtökohtaisesti hakevat hauskoista kuvista naurua ja hymyä. Eivät he sieltä hae pedofiilin kuvia tai muuten synkkiä ja ankeita kuvia. Minun mielestäni julkisesti tunnetun pedarin hahmo lasten koulutiellä ei ole hauska kuva. Mutta niin vain toiset tykkää kovastikin sellaisista ja toiset jopa asioikseen photarovat niitä.
Point taken ja ymmärrän näkökulman. Ettei nyt irtoaisi kontekstista niin kyseessä oli kuitenkin aikuisille suunnattu ryhmä jossa kyseinen hahmo on yksi niitä useimmin nähtyjä. Mun mielestä esim pieruhuumori ei ole hauskaa. Mut olkoon se siitä ja hauskaa viikonloppua
Mun mielestä absurdi ja musta huumori on juuri sitä parasta huumoria. Sellainen hassunhauska huumori yms. ei naurata juurikaan mutta voisin kuvitella juurikin esimerkiksi em. Jammun kuvan koulutiellä naurattavan oikeankin makeasti. Ei se tarkoita sitä että fanittaisin pedofiilejä tai hyväksyisin lasten raiskaamista. Tuntuu hiukan siltä että jotain tunteita on käsittelemättä jos sellaisesta pitää ryhmäpaineen johdosta loukkaantua vaikka ei oikein tiedä mitä loukkaavaa siinä sitten varsinaisesti onkaan. Mielen pahoittamisen voin ymmärtää jos on itse tullut vaikkapa hyväksikäytetyksi, tosin silloinkaan en ymmärrä että mitä jokaisen moisen kuvan kieltämisen yrittäminen auttaisi kun se on melkoinen taistelu tuulimyllyjä vastaan.
Ihan hupaisahan tuo sarjahukuttajan kuva oli, vaikka mustaa huumoria onkin? Huumorissa on se jännä juttu, että kaikki eivät tykkää kaikesta, mutta jos aletaan välttelemään joitain aiheita tai jopa kieltämään, niin sitten kielletään lopulta kaikki. Huumori on myös keino käsitellä vakavia ja synkkiä asioita. Tuokin käyttäjä ilmeisesti teki nuo itse, eikä vaan jatkopostaa jotain myötistä herättäviä Facebookin äitiryhmän "meemejä", eli siitäkin jo plussaa.
Kyllä, tämä on mustaa pedofilihuumoria ja kyllä, tämä oli ihan hauska strippi vaikka jotkut mielensäpahoittajat saivatkin sen poistettua.
Niin minähän vain ohjeistin LovelyWhore:a, että miksi hän saa muiden vihat niskaan. Laitoin viimeiseksi vielä oman mielipiteen asiasta. En minä yritä nillittää mistään enkä varsinkaan työntää jotain "oikeaa totuutta" kenellekkään. Mulle on ihan sama mistä te kiksinne otatte.Söpökissa niin tulee kaikille hyvä mieli:
Niinno, Ei avioehtoa niin tartteeko siinä vieressä pysyä ku puolet rahoista lähtee kuiten mukana.
Sen verran rahaa herralla, että taitaa olla yksi ja sama vaikka eukko veisi erossa 90 prosenttia niistä. Siltikin rahaa jäisi niin paljon, että sitä ei ehdi elämässään järkevästi tuhalata. 10 miljardi jos jäisi rahaa eron jälkeen, niin sitä tuhlaamalla miljoona dollaria joka päivä niin se loppuisi vasta 27 vuoden päästä. Varmaan kestäisi paljon pidempäänkin jos rahalle saisi jotain tuottoa sinä aikana.
Miljoonan dollarin tuhlaaminen joka ikinen päivä kävisi varmaan jo työstä.
Miljoonan dollarin tuhlaaminen joka ikinen päivä kävisi varmaan jo työstä.
En tiedä, ei ole kokemusta mutta sopivalla omaisuudella homma helpottuu. Jos on kartano, lentokone ja huvipursi jotka vaativat ylläpitoa ja henkilökuntaa niin päivittäiset menot voivat olla sellaiset että heikoimpia hirvittää. Varsinkin jos noista puhutaan monikossa. Tän tarkkuudesta ei ole tietoa:
"The cost of maintaining large yachts depends on the size and technology used to make it. A 180′ luxury yacht can cost up to $4.75 million annually to maintain and run. The $400,000 cost is only spent on fuel, $350,000 for dockage, $240,000 for vessel insurance, $1 million for maintenance plus repairs, and $1.4 million for crew salaries. Overall annual costs including crew, fuel, food, drinks, docking, taxes, surcharges, and other expenses are up to a quarter of the initial cost of purchase and in some cases, it can be exceeded. Also, the cost of ownership is high. "
Kouvolan keskustaTietty kauneus on katsojan silmässä, mutta tää kuva ja otsikko nauratti ääneen... harmoninen ja kaunis.
Jos sulla on vaikka 400ke talo, niin kyllähän se kyrpii kun menee myyntiin ja puolet toiselle. Eiköhän tässä tapauksessa ole massia niin paljon, ettei oikeasti tunnu missään.Jos sulla olis vaikka 500 miljoonaa, niin saattais se silti kyrpiä, jos joutuisit antamaan jollekin 250 miljoonaa.
Ja vaikka tuo kuulostaa todella kalliilta, tarvittaisiin miljoonan tuhlaamiseen päivässä 77 superkallista jahtia ylläpidettäväksi.En tiedä, ei ole kokemusta mutta sopivalla omaisuudella homma helpottuu. Jos on kartano, lentokone ja huvipursi jotka vaativat ylläpitoa ja henkilökuntaa niin päivittäiset menot voivat olla sellaiset että heikoimpia hirvittää. Varsinkin jos noista puhutaan monikossa. Tän tarkkuudesta ei ole tietoa:
"The cost of maintaining large yachts depends on the size and technology used to make it. A 180′ luxury yacht can cost up to $4.75 million annually to maintain and run. The $400,000 cost is only spent on fuel, $350,000 for dockage, $240,000 for vessel insurance, $1 million for maintenance plus repairs, and $1.4 million for crew salaries. Overall annual costs including crew, fuel, food, drinks, docking, taxes, surcharges, and other expenses are up to a quarter of the initial cost of purchase and in some cases, it can be exceeded. Also, the cost of ownership is high. "
Jep, tämän takia monet äkkirikkaatkin (esim. räppärit) on usein jossain vaiheessa persaukisia. Ei suuret tulot, vaan pienet menot.
Ja vaikka tuo kuulostaa todella kalliilta, tarvittaisiin miljoonan tuhlaamiseen päivässä 77 superkallista jahtia ylläpidettäväksi.
Ja vaikka tuo kuulostaa todella kalliilta, tarvittaisiin miljoonan tuhlaamiseen päivässä 77 superkallista jahtia ylläpidettäväksi.
Ja jos joku kuvittelee ettei se onnistu niin kannattaa tutustua Brunein sulttaanin veljen tarinaan. Mies joka tuhlasi noin 15 miljardia. (ilmeisesti noin kymmenessä vuodessa.)
Siis onko toi Elämä tai elämä ladattu joku viittaus Ladaan?Jotenkin nauratti mainoksen sloganin viittaus toiseen automerkkiin. Mainos ryssitty.
Tuo on alkuperäisenä Skodan mainos. Lisäsin Ladan logon ja yliviivasin skodan. Lähinnä tuosta "Elämä. Ladattu." tuli mielikuva ladatäytteisestä elämästä.Siis onko toi Elämä tai elämä ladattu joku viittaus Ladaan?