Akrivastiinin yleinen sivuvaikutus on uneliaisuus.Antihistamiinia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Akrivastiinin yleinen sivuvaikutus on uneliaisuus.Antihistamiinia?
Joka sivulleko tämä pitää saada?
No aika pieniAkrivastiinin yleinen sivuvaikutus on uneliaisuus.
Nämä boxi figuuri A.I kuvat ovat kuumemma nyt kovassa huudossa maailmalla. Jonkun ohjeenkin näin jossain.
Tuntuu olevan vähän joka puolella maailmaa huudossa, esim LinkedInissä suunnilleen joka toinen postailee noita firguurikuvia itsestään. Ite en välttämättä antaisi AI:lle kaikkia tuon luontiin vaadittuja tietoja suoraan lapaan.Nämä boxi figuuri A.I kuvat ovat kuumemma nyt kovassa huudossa maailmalla. Jonkun ohjeenkin näin jossain.
Mulle tuli tuosta joku fleshlight mieleen... Silloin mummia voisi panna muutenkin kuin kainaloon.
Oli niin itsestään selvä kommentti, että kuvan hauskuus muuttui facepalmin tasolle. Erittäin huono.
Liityisikohan Olawin lempiharrastuksiin eli suihkussa kaymiseen tai puutarhan hoitoon.Mikäs tuolla PP-Olavi - boxissa on tuolla kameran yläpuolella?
Antihistamiinia?
Nää kuvat on siitä paskoja että joku voi ottaa nämä totena.
No mikä on pahin seuraus, mikä tuollaisesta voi tulla?Nää kuvat on siitä paskoja että joku voi ottaa nämä totena.
Ei varmaan sen pahempaa kuin että jengi levittää pseudotiedettä pitkin nettiä, vahvistusharhassaan syövät entistä enemmän eläinperäisiä tuotteita ja veronmaksaja tietysti maksaa monen lihapään ohitusleikkauksen. Pikkujuttuja.No mikä on pahin seuraus, mikä tuollaisesta voi tulla?
Ahas täällä siis joku vegaani pahoitti mielensä. Voivat ihan keskenään elää hulluudessaan. Lihaa sen olla pitää.Ei varmaan sen pahempaa kuin että jengi levittää pseudotiedettä pitkin nettiä, vahvistusharhassaan syövät entistä enemmän eläinperäisiä tuotteita ja veronmaksaja tietysti maksaa monen lihapään ohitusleikkauksen. Pikkujuttuja.
Tietolähteenä keskustelufoorumin Hauskojen kuvien ketju? No, se on totta, kun se on internetissä.Ei varmaan sen pahempaa kuin että jengi levittää pseudotiedettä pitkin nettiä, vahvistusharhassaan syövät entistä enemmän eläinperäisiä tuotteita ja veronmaksaja tietysti maksaa monen lihapään ohitusleikkauksen.
Näin tyhmiä ihmiset valitettavasti ovat.Tietolähteenä keskustelufoorumin Hauskojen kuvien ketju? No, se on totta, kun se on internetissä.
Vaikka tämäkin väite on internetissä, se ei ole totta.Näin tyhmiä ihmiset valitettavasti ovat.
Foorumin vakiokaulaparta taas loukkaantumassa kun joku kritisoi lihansyöntiä. Se että itse et ymmärrä lihansyönnin haitallisuutta kannattaa kuitenkin pitää omana tietona. Missä sanoin että olen vegaani?Ahas täällä siis joku vegaani pahoitti mielensä. Voivat ihan keskenään elää hulluudessaan. Lihaa sen olla pitää.
Taitaa tämä mennä toisinpäin nykyään, mutta hienoa että haet huomiota tällä mukahauskalla heitolla, kun sitä ei elämässä muuten taida tulla.Mistä tietää että foorumilla on vegaani?
-Hän kertoo sen ihan itse
Ei ollut mulle kysymys, mutta vastaan omasta puolestani. En oleta sua vegaaniksi, mutta pidän sua pahimman luokan tosikkona. Kaikella ystävyydellä kaikesta huolimatta.Missä sanoin että olen vegaani?
Se on sinun oikeutesi. Lainatussa kuvassa ei ollut mitään hauskaa koska siinä ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Voi tietysti toimia joillekin essonbaarin juoruremmeille. Samaa sarjaa näiden paskojen AI-kuvien kanssa.Ei ollut mulle kysymys, mutta vastaan omasta puolestani. En oleta sua vegaaniksi, mutta pidän sua pahimman luokan tosikkona. Kaikella ystävyydellä kaikesta huolimatta.
Mitä vegaaniuteen tulee, se on jokaisen oma valinta.
Faktat pilaa hauskuuden monessakin asiassa, mutta ei kai tässä joka kuvan kohdalla tarvitse mitään äänestystä suorittaa. Mielipiteitä on monia ja jokaisella on omansa.Se on sinun oikeutesi. Lainatussa kuvassa ei ollut mitään hauskaa koska siinä ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Voi tietysti toimia joillekin essonbaarin juoruremmeille. Samaa sarjaa näiden paskojen AI-kuvien kanssa.
Se on sinun oikeutesi. Lainatussa kuvassa ei ollut mitään hauskaa koska siinä ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Voi tietysti toimia joillekin essonbaarin juoruremmeille. Samaa sarjaa näiden paskojen AI-kuvien kanssa.
Kyllä joissain lihankorvikkeissa on turhan pitkät ja kyseenalaiset ainesosalistat, ja ihan esim. suolapitoisuus voi olla korkea.Se on sinun oikeutesi. Lainatussa kuvassa ei ollut mitään hauskaa koska siinä ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Voi tietysti toimia joillekin essonbaarin juoruremmeille. Samaa sarjaa näiden paskojen AI-kuvien kanssa.
Kieltämättä, mutta mitä _hauskaa_ tuossa on?Asiallisen kokoinen subbari:
Kyllä toi mun mielestä on koomisen iso.Kieltämättä, mutta mitä _hauskaa_ tuossa on?
Tivi tainnu vähän oikoa käännöksessä kun alunperin on mainittu, että:Onhan noita isoja subeja ollut maailman sivu eikä ne mitään maanjäristyksiä ole aiheuttaneet. Miten tuollainen voisi edes sellaisen aiheuttaa? Muutama kilowatti ei nyt vielä kuuhun vie. Sanon että paskapuhetta, prove me wrong.
Edit: jaa olihan tossa herkkyyskin mainittu, aika utopistisen hyvältä kuulostaa ollakseen totta![]()
Lähteet: Diatone D-160 Specifications Diatone ja Reddit - The heart of the internetWithin a radius of 2 km from the factory, there were damages such as vibrations like earthquakes and earth rumbling, and sound of walls and windows.
Minä kritisoin anti-lihansyöjiä, jotka koettavat suoltaa jeesusteluaan ja leikkiä maailmanpelastajia. Juu ainahan näitä keksitään. Mikä vuorollaan on epäterveellistä, aiheuttaa syöpää, ja on olevinaan kuoliaaksi. Ihminen on kautta aikain syönyt lihaa, ja täällä sitä vaan porskutetaan. Nämä valtavat siihen liittyvät "haitat" ovat nykyajan hörhöjen keksintöä.Foorumin vakiokaulaparta taas loukkaantumassa kun joku kritisoi lihansyöntiä. Se että itse et ymmärrä lihansyönnin haitallisuutta kannattaa kuitenkin pitää omana tietona. Missä sanoin että olen vegaani?
Vaimo on saanu aina kaikki ylipakatut laukut ilmaiseksi läpi ja mä oon kahdesti joutunut maksamaan. Ehkä ne vähän kattoo sitä kokonaispainoakin.Tähänkin on ilmeisesti ihan käytännön syy mikä ei liity mitenkään kokonaispainoon. Vaan painavia laukkuja pitää olla 2 henkilöä nostelemassa, ainakin joillain kentillä/maissa, siksi myös lisämaksua peritään.
Edit: Ja toki 1kg ylitys ei välttämättä tätä vaadi joka puolella, mutta johonkin se raja vedettävä.
Vaimo on saanu aina kaikki ylipakatut laukut ilmaiseksi läpi ja mä oon kahdesti joutunut maksamaan. Ehkä ne vähän kattoo sitä kokonaispainoakin.
Mut siis joo onhan tuo kilon päälle pelaaminen aika hölmöä. Laukku per laukku. Jos ei lyijyaharkkoja ole täynnä niin about saman verran ne tilavuuteensa nähden painaa.
Miksi sinulle pitäisi määrittää tarkka kilomäärä? Jos niin teen, niin seuraavaksi pitää määrittää planeetta jolla paino mitataan.Jos ei ole kilon päälle niin mihin se raja sitten pitäisi vetää? Pari kiloa enintään? Eikö sitten voisi samantien rajaa nostaa sillä parilla kilolla? Jos toinen virkailija päästäisi vaikka 1,2kg ylipainolla sisään, mutta toinen virkailija ei, niin olisiko se kaikille reilua?
Eiköhän tuollainen tarkka raja ole kaikille paras ja selkein niin ei ole millään Kareneilla syytä kutsua esimiestä paikalle.
Hieman inhimillistä joustovaraa voi olla, se on ihan järkevää. Samahan se on nopeusrajoituksissakin, et sä sakkoa heti pienestä ylityksestä saa.Jos ei ole kilon päälle niin mihin se raja sitten pitäisi vetää? Pari kiloa enintään? Eikö sitten voisi samantien rajaa nostaa sillä parilla kilolla? Jos toinen virkailija päästäisi vaikka 1,2kg ylipainolla sisään, mutta toinen virkailija ei, niin olisiko se kaikille reilua?
Eiköhän tuollainen tarkka raja ole kaikille paras ja selkein niin ei ole millään Kareneilla syytä kutsua esimiestä paikalle.
Miksi on pakko vetää joku raja? Miksei voi olla kilohinta? Eli jokainen maksaisi jotain, mutta ne joilla on painavammat laukut maksaisi enemmän.Hieman inhimillistä joustovaraa voi olla, se on ihan järkevää. Samahan se on nopeusrajoituksissakin, et sä sakkoa heti pienestä ylityksestä saa.
Raja on vedettävä johonkin, mutta ei sen rajan tarvitse olla ehdottoman ehdoton silloin kun sen ei tarvitse olla ehdottoman ehdoton.
Sillon lähtöselvitys olisi vielä hitaampaa ja vaatisi lisää henkilökuntaa. Yhä enemmän nenään siihen että lähtöselvitys hoidetaan joko sovelluksella tai automaatilla ja on pelkkä baggage drop. Tiski lähtöselvitys on vielä melkoista ajanhukkaa ja tuulahdus menneisyydestä.Miksi on pakko vetää joku raja? Miksei voi olla kilohinta? Eli jokainen maksaisi jotain, mutta ne joilla on painavammat laukut maksaisi enemmän.
Kirjojen suomentaja sanoi, että "haltia" oli oikeastaan vahinko, joten molemmat muodot on OK.Haltia vs haltija
Haltia vs haltija
Hieman inhimillistä joustovaraa voi olla, se on ihan järkevää. Samahan se on nopeusrajoituksissakin, et sä sakkoa heti pienestä ylityksestä saa.
Raja on vedettävä johonkin, mutta ei sen rajan tarvitse olla ehdottoman ehdoton silloin kun sen ei tarvitse olla ehdottoman ehdoton.
Liityisikohan Olawin lempiharrastuksiin eli suihkussa kaymiseen tai puutarhan hoitoon.
![]()
No ei varmaan kuulu enää..Tuo 040-alkuinen numero ei edes kuulu enään Olawille ja Suomesta löytyy vieläkin kaksi Perkiömäkeä.
Asiallisen kokoinen subbari:
![]()
![]()
Lähde: Tämä monsterikaiutin aiheutti maanjäristyksiä kilometrien päässä
Tulin varta vasten katsomaan onko kukaan maininnut punaisen ympyrän tärkeydestä. Petyin..Lenkkiavain
![]()